درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 مرداد 1398 - 06:16   

قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


ادامه ادامه مطلب یک

هارمونی معرفی شد؛ سیستم عامل جایگزین احتمالی اندروید با امنیت و سرعت بهتر

  هارمونی معرفی شد؛ سیستم عامل جایگزین احتمالی اندروید با امنیت و سرعت بهتر


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

روش بررسی رفتار خود به سبک ژولیوس سزار

  روش بررسی رفتار خود به سبک ژولیوس سزار


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ظرفیت خزانه سکه بانک سامان افزایش یافت
  گوناگونی کماکان یک عامل تاثیرگذار اقتصادی در صنعت نشر خواهد بود
  مدیران روابط عمومی های استان موظف به اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه خود هستند
  پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت پنجاه و نهمین سالروز تأسیس بانک
  بانک رفاه کارگران در حمایت از صنایع کوچک پیشگام بوده است
  تغییر در مدیریت روابط عمومی شورای شهر رشت
  آئین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان ملارد
  برپایی نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق
  بابایی: ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش مدیران است
  کمک 313 هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران به رونق بخش های اقتصادی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35163صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 22 مهر 1397 - 10:09
کتاب "تکریم ارباب رجوع" منتشر شد
کتاب "تکریم ارباب رجوع" تالیف سعید معادی در 80 صفحه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی و با و حمایت مشارکت روابط عمومی بانک صادرات ایران منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "تکریم ارباب رجوع" تالیف سعید معادی در 80 صفحه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی و با مشارکت و حمایت روابط عمومی بانک صادرات ایران منتشر شد.

 

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است:  

تکریم بر اساس یک رابطه ایجاد شده و بر مبنای حق و عدالت می‏ تواند از سوی فرد نسبت به گروه و یا از سوی گروه نسبت به فرد و یا این که از جانب گروهی در حق گروهی دیگر باشد که می ‏توان آن را در همه عرصه ‏های فردی و اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و دینی، جلوه‏ هایی از آن را مشاهده کرد، که جزیی ‏ترین شکل آن نگاه ساده و محبت ‏آمیزی است که بین طرفین در ارتباطات چهره به چهره رد و بدل می‏ شود و بیان کلمات صحیح و مودبانه ‏ای است که افراد در ارتباط و رو در رو با همدیگر اظهار می ‏دارند و تا رفتار و حرکات احترام ‏آمیز و انجام وظایف و تعهداتی است که بر عهده افراد گذاشته شده و می ‏باید کامل، بی ‏نقص، بجا، درست و صحیح انجام گیرد و شکل متعالی آن انجام کارهایی است که افراد علاوه بر وظایف تعریف شده و تعیین شده تا سر حد جان و بالاتر از آن بنا بر اعتقادات شخصی، دینی و انسانی در حق دیگران بجا می ‏آورند، که از آن به عنوان ایثار و از خود گذشتگی تعبیر می‏ گردد.


اما آن چه که مهم است اینکه باید بدانیم اساس تکریم بر مبنای حق و عدالت است که اجرای آن به عنوان الزام بر عهده طرفین قرار داده می‏ شود. نوع الزام و تعهد آن گاهی در قوانین الهی و شرعی و گاه به صورت قوانین مدنی و اجتماعی و گاهی در شکل عرف و قرارداد‏های طرفینی بروز می ‏نماید.

تلفن های پخش: 88617576 و 88617577
 

فهرست مطالب
پیشگفتـار
مقدمه
جنبه ‏های مختلف تکریم 
تکریم ارباب رجوع از منظر نهج ‏البلاغه
حق و عدالت، مبنای تکریم 
عوامل مؤثر در اجرای تکریم 

الف- منابع انسانی 
ب- شرایط محیطی و تأمین نیازهای معیشتی 
نظارت 
روش ‏های تکریم ارباب رجوع در نظام‏های اداری عصر حاضر 
درون‏ سازمانی 
1- بهره ‏گیری از آموزش و نیروی انسانی در سازمان 
2- توجه به جنبه های رفاهی پرسنل 
3- نظرسنجی 
4- ارتباطات درون‏ سازمانی 
5- برگزاری سمینارهای داخلی 
6- انتشار نشریه داخلی 
7- توجه به عوامل انگیزشی پرسنل 
8- کاستن عوامل زیان‏بخش و بازدارنده 
9- توجه به عوامل محیطی به عنوان عامل مؤثر در جلب رضایت مشتریان 
روابط برون‏ سازمانی 
1- اطلاع‏ رسانی و تبلیغات 
2- ارتباطات مردمی 
نتیجه‌گیری 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  سخنرانان علمی پنجمین همایش تولید محتوا در روابط‌ عمومی مشخص شدند


  رقابت برای جلب مخاطبان، وارد ابعاد و رسانه‎ های جدیدی شده است


  ۶ آمار و روندی که باید در رابطه با روابط عمومی بدانید


  کتاب جدید پروفسور کمالی پور بزودی منتشر می شود


  شیوه نامه تاسیس مراکز تجاری و بازاریابی محصولات


  مزیت های کسب و کارهای کوچک بر برندهای بزرگ در حوزه روابط عمومی


  برپایی نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق


  آیین تجلیل اعضای شورای اسلامی و شهردار کهریزک از خبرنگاران ری برگزار شد


  تغییر در مدیریت روابط عمومی شورای شهر رشت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی