درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 - 23:22   

علم و دنیای دیجیتال در گفتگو با سیامک هاشمی

  علم و دنیای دیجیتال در گفتگو با سیامک هاشمی


ادامه ادامه مطلب یک

سامسونگ از تلفن هوشمند جدیدش با قیمتی غیرمنتظره پرده برداشت

  سامسونگ از تلفن هوشمند جدیدش با قیمتی غیرمنتظره پرده برداشت


ادامه ادامه مطلب دو

سوپر کامپیوترها و پیشگویی آینده

  سوپر کامپیوترها و پیشگویی آینده


ادامه ادامه مطلب سه

درسی از مدیر عامل آمازون؛ چطور بر آبروریزی چیره شویم

  درسی از مدیر عامل آمازون؛ چطور بر آبروریزی چیره شویم


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  "مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی منصوب شد" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا
  شاهکار روابط عمومی‌ پپسی در سال ۲۰۰۰
  جلسه آموزشی «ارتباط مؤثر با رسانه‌ها» در بنیاد شهید برگزار شد
  سوپر کامپیوترها و پیشگویی آینده
  درسی از مدیر عامل آمازون؛ چطور بر آبروریزی چیره شویم
  سال 2040 در بریتانیا کشاورزی توسط رباتها انجام خواهد شد
  سامسونگ از تلفن هوشمند جدیدش با قیمتی غیرمنتظره پرده برداشت
  آیا "بیت‌کوین" و یا پول‌های دیجیتالی، دلار را از اریکه رهبری نظام پولی جهان پائین خواهند کشید؟
  با پول‌هایمان چه کنیم؟
  بشیر: «ژورنالیسم علمی» در ایران ناشناخته باقی مانده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35163صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 22 مهر 1397 - 10:09
کتاب "تکریم ارباب رجوع" منتشر شد
کتاب "تکریم ارباب رجوع" تالیف سعید معادی در 80 صفحه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی و با و حمایت مشارکت روابط عمومی بانک صادرات ایران منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "تکریم ارباب رجوع" تالیف سعید معادی در 80 صفحه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی و با مشارکت و حمایت روابط عمومی بانک صادرات ایران منتشر شد.

 

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است:  

تکریم بر اساس یک رابطه ایجاد شده و بر مبنای حق و عدالت می‏ تواند از سوی فرد نسبت به گروه و یا از سوی گروه نسبت به فرد و یا این که از جانب گروهی در حق گروهی دیگر باشد که می ‏توان آن را در همه عرصه ‏های فردی و اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و دینی، جلوه‏ هایی از آن را مشاهده کرد، که جزیی ‏ترین شکل آن نگاه ساده و محبت ‏آمیزی است که بین طرفین در ارتباطات چهره به چهره رد و بدل می‏ شود و بیان کلمات صحیح و مودبانه ‏ای است که افراد در ارتباط و رو در رو با همدیگر اظهار می ‏دارند و تا رفتار و حرکات احترام ‏آمیز و انجام وظایف و تعهداتی است که بر عهده افراد گذاشته شده و می ‏باید کامل، بی ‏نقص، بجا، درست و صحیح انجام گیرد و شکل متعالی آن انجام کارهایی است که افراد علاوه بر وظایف تعریف شده و تعیین شده تا سر حد جان و بالاتر از آن بنا بر اعتقادات شخصی، دینی و انسانی در حق دیگران بجا می ‏آورند، که از آن به عنوان ایثار و از خود گذشتگی تعبیر می‏ گردد.


اما آن چه که مهم است اینکه باید بدانیم اساس تکریم بر مبنای حق و عدالت است که اجرای آن به عنوان الزام بر عهده طرفین قرار داده می‏ شود. نوع الزام و تعهد آن گاهی در قوانین الهی و شرعی و گاه به صورت قوانین مدنی و اجتماعی و گاهی در شکل عرف و قرارداد‏های طرفینی بروز می ‏نماید.

تلفن های پخش: 88617576 و 88617577
 

فهرست مطالب
پیشگفتـار
مقدمه
جنبه ‏های مختلف تکریم 
تکریم ارباب رجوع از منظر نهج ‏البلاغه
حق و عدالت، مبنای تکریم 
عوامل مؤثر در اجرای تکریم 

الف- منابع انسانی 
ب- شرایط محیطی و تأمین نیازهای معیشتی 
نظارت 
روش ‏های تکریم ارباب رجوع در نظام‏های اداری عصر حاضر 
درون‏ سازمانی 
1- بهره ‏گیری از آموزش و نیروی انسانی در سازمان 
2- توجه به جنبه های رفاهی پرسنل 
3- نظرسنجی 
4- ارتباطات درون‏ سازمانی 
5- برگزاری سمینارهای داخلی 
6- انتشار نشریه داخلی 
7- توجه به عوامل انگیزشی پرسنل 
8- کاستن عوامل زیان‏بخش و بازدارنده 
9- توجه به عوامل محیطی به عنوان عامل مؤثر در جلب رضایت مشتریان 
روابط برون‏ سازمانی 
1- اطلاع‏ رسانی و تبلیغات 
2- ارتباطات مردمی 
نتیجه‌گیری 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه قم


  آمازون در 2 سال گذشته هیچ مالیاتی در آمریکا پرداخت نکرده است


  دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی: روابط عمومی ها منعکس کننده خواسته های مردم به مسئولان باشند


  بازوند در دیدار با مجموعه روابط عمومی استانداری کرمانشاه: اطلاع‌رسانی دستاوردها موجب امیدواری مردم می‌شود


  مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی: برای برقراری ارتباط موثرتر با جامعه هدف نیازمند یاری هنرمندان هستیم


  اعتقاد اکثر کانادایی‌ها بر تاثیرات منفی فیس بوک در انتخابات فدرال


  چگونه عوامل اجتماعی بر خلاقیت تاثیر می گذارد؟


  شیوه ارتباطی جالب و جدید استاندار یزد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی