درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 - 19:15   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد

  روزنامه نگاری در ایران ساختار حرفه‌ای ندارد


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


ادامه ادامه مطلب سه

دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ

  دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب های منتشر شده انتشارات کارگزار روابــط عمـومی در سال 1397
  برنامه ریزی سناریو
  گوگل مجوز برای سیستم تحویل کالا به وسیله پهپاد‌ موسوم به «وینگ» را گرفت
  اختراع فناوری‌ای که افکار را به صورت کلمات ادا می‌کند
  همایش سالیانه روابط عمومی های استان مرکزی برگزار شد
  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان ملایر برگزار شد
  در روزهای سخت، چرا باید کنار روزنامه‎نگاری محلی بایستیم؟
  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران
  برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی های برتر منطقه دو کشور
  دوره آموزشی اصول و مبانی ارتباط جمعی در کرمان برگزار می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35163صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 22 مهر 1397 - 10:09
کتاب "تکریم ارباب رجوع" منتشر شد
کتاب "تکریم ارباب رجوع" تالیف سعید معادی در 80 صفحه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی و با و حمایت مشارکت روابط عمومی بانک صادرات ایران منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "تکریم ارباب رجوع" تالیف سعید معادی در 80 صفحه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی و با مشارکت و حمایت روابط عمومی بانک صادرات ایران منتشر شد.

 

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است:  

تکریم بر اساس یک رابطه ایجاد شده و بر مبنای حق و عدالت می‏ تواند از سوی فرد نسبت به گروه و یا از سوی گروه نسبت به فرد و یا این که از جانب گروهی در حق گروهی دیگر باشد که می ‏توان آن را در همه عرصه ‏های فردی و اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و دینی، جلوه‏ هایی از آن را مشاهده کرد، که جزیی ‏ترین شکل آن نگاه ساده و محبت ‏آمیزی است که بین طرفین در ارتباطات چهره به چهره رد و بدل می‏ شود و بیان کلمات صحیح و مودبانه ‏ای است که افراد در ارتباط و رو در رو با همدیگر اظهار می ‏دارند و تا رفتار و حرکات احترام ‏آمیز و انجام وظایف و تعهداتی است که بر عهده افراد گذاشته شده و می ‏باید کامل، بی ‏نقص، بجا، درست و صحیح انجام گیرد و شکل متعالی آن انجام کارهایی است که افراد علاوه بر وظایف تعریف شده و تعیین شده تا سر حد جان و بالاتر از آن بنا بر اعتقادات شخصی، دینی و انسانی در حق دیگران بجا می ‏آورند، که از آن به عنوان ایثار و از خود گذشتگی تعبیر می‏ گردد.


اما آن چه که مهم است اینکه باید بدانیم اساس تکریم بر مبنای حق و عدالت است که اجرای آن به عنوان الزام بر عهده طرفین قرار داده می‏ شود. نوع الزام و تعهد آن گاهی در قوانین الهی و شرعی و گاه به صورت قوانین مدنی و اجتماعی و گاهی در شکل عرف و قرارداد‏های طرفینی بروز می ‏نماید.

تلفن های پخش: 88617576 و 88617577
 

فهرست مطالب
پیشگفتـار
مقدمه
جنبه ‏های مختلف تکریم 
تکریم ارباب رجوع از منظر نهج ‏البلاغه
حق و عدالت، مبنای تکریم 
عوامل مؤثر در اجرای تکریم 

الف- منابع انسانی 
ب- شرایط محیطی و تأمین نیازهای معیشتی 
نظارت 
روش ‏های تکریم ارباب رجوع در نظام‏های اداری عصر حاضر 
درون‏ سازمانی 
1- بهره ‏گیری از آموزش و نیروی انسانی در سازمان 
2- توجه به جنبه های رفاهی پرسنل 
3- نظرسنجی 
4- ارتباطات درون‏ سازمانی 
5- برگزاری سمینارهای داخلی 
6- انتشار نشریه داخلی 
7- توجه به عوامل انگیزشی پرسنل 
8- کاستن عوامل زیان‏بخش و بازدارنده 
9- توجه به عوامل محیطی به عنوان عامل مؤثر در جلب رضایت مشتریان 
روابط برون‏ سازمانی 
1- اطلاع‏ رسانی و تبلیغات 
2- ارتباطات مردمی 
نتیجه‌گیری 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


  تحولات رسانه ها؛ سه قرن و اندی پس از انتشار نخستین روزنامه در آمریکا ...


  امضای تفاهم نامه همکاری بین انجمن بین‌المللی روابط عمومی‌ و سازمان بورس و اوراق بهادار


  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مرکزی / رونمایی از طرح سفیران آب


  بازدید مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز از دفتر خبرگزاری فارس


  سومین نشست هم اندیشی مدیران مسئول نشریات گلستان برگزار شد


  تیراژ کل روزنامه‌های ایران زیر یک میلیون است


  تمدید ‌مهلت ثبت‌نام یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال


  سومین نشست هم اندیشی مدیران مسئول نشریات گلستان برگزار شد


  دردسر گوشی‌های تاشوی سامسونگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی مشخص شدند