درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 - 22:21   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

ای-دا، اولین ربات انسان نمای هنرمند

  ای-دا، اولین ربات انسان نمای هنرمند


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد

  سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

آیین معارفه و تودیع مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین برگزار شد

  آیین معارفه و تودیع مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گروه روابط عمومی آمنیکام
  گوگل شرکت های لابی خود را غربال کرد
  شهردار منطقه 5 مشهد بر نقش روابط عمومی‎ ها برای رسیدن به اهداف کلان تاکید کرد
  سرپرست روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید رصد درستی از جامعه داشته باشد
   دسترسی آزاد به اطلاعات مسیر مبارزه با فساد را هموار می‌کند
  ای-دا، اولین ربات انسان نمای هنرمند
  آیا می دانید مفهوم حرف i در آیفون چیست؟
  نظر مردم آمریکا با قتل روزنامه نگار در نیکاراگوئه تغییر کرد
  ارجاع اختلاف آموزش و پرورش و رسانه‌ها به مراجع قضایی ممنوع شد
  ... و وقتی که روزنامه ها چندصدایی باشند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35138صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 18 مهر 1397 - 08:06
راه حل‌های توسعه و تمایز روابط‌عمومی‌ها
محمد جواد محسن زاده دانشجوی دکترای ارتباطات و فرهنگ - حذف نگاه سنتی (روابط‌عمومی در نقش سفارش و نصب بنر و پوستر) و استفاده از خلاقیت، نوآوری و تمایز با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌های نوین و هوشمند، استفاده از هنر ارتباط تصویری و تبلیغات و حضور در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، صدا و سیما؛ ارتباط دوسویه میان مدیران و مردم و پاسخگویی و تبلیغ و اطلاع‌رسانی.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با توجه به تجربیات (بیش از 15 ساله ) محقق در حوزه روابط‌عمومی، اطلاع‌رسانی و روزنامه نگاری برخی از راه حل‌های توسعه، پیشرفت و خلاقیت متخصصان و مدیران روابط‌عمومی‌ها به شرح ذیل می‌باشد:


1. پیگیری و اجرای قوانین موجود به منظور رفع چالش‌های مختلف روابط‌عمومی با تدوین برنامه عملیاتی، سیاست‌گذاری، تعیین اهداف و چارت سازمانی مناسب با نیازهای هر سازمان برای رسیدن به جایگاه مطلوب روابط‌عمومی از طریق: صدور مشاور و سخنگوی سازمان برای مدیران روابط‌عمومی، تخصیص اعتبارات قانونی براساس برنامه پنجم توسعه، تخصیص دو در هزار درآمد عمرانی شهرداری‌ها برای روابط‌عمومی ادارات و...


2. تلاش برای استانداردسازی فعالیت‌های روابط‌عمومی از طریق تدوین و ابلاغ نظام‌نامه جامع روابط‌عمومی‌ها؛


3. تعامل هر چه بهتر مدیران و کارکنان مجموعه با روابط‌عمومی؛


4. نظام‌مند کردن آموزش‌های تخصصی و بلندمدت در روابط‌عمومی‌ها؛


5. پرهیز از روزمرگی و هدفمندکردن فعالیت‌های روابط‌عمومی با تدوین و ابلاغ برنامه استراتژیک روابط‌عمومی‌ها؛


6. ارتباط مؤثر روابط‌عمومی و تعامل با اصحاب رسانه، خبر و هنر؛


7. حذف نگاه سنتی (روابط‌عمومی در نقش سفارش و نصب بنر و پوستر) و استفاده از خلاقیت، نوآوری و تمایز با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌های نوین و هوشمند، استفاده از هنر ارتباط تصویری و تبلیغات و حضور در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، صدا و سیما؛ ارتباط دوسویه میان مدیران و مردم و پاسخگویی و تبلیغ و اطلاع‌رسانی؛


8. پی‌گیری مسئله سلامت مدیران و کارکنان روابط‌عمومی و تلاش در جهت اخذ مصوبه احتساب شغل روابط‌عمومی به عنوان مشاغل سخت و آسیب‌پذیر؛


9. ایجاد انگیزه و شور و نشاط بیشتر در مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی با اختصاص طرح‌ها و بسته‌های تشویقی(با توجه به حضور مستمر، طولانی و فعّال این قشر در محل کار و مأموریت بدون داشتن حقوق مکفی و مزایا).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نظر مردم آمریکا با قتل روزنامه نگار در نیکاراگوئه تغییر کرد


  ... و وقتی که روزنامه ها چندصدایی باشند


  نماینده مجلس باید یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات هم باشد


  تقویم روز ارتباطات/ مسیری را که یک امپراتوری بزرگ رسانه ای پیموده است


  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ها در آمریکا و تاسیس اف.سی.سی FCC


  سرپرست حوزه روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت منصوب شد


  جعل ویدئو با هوش مصنوعی، چالشی جدید در دنیای خبر و سیاست


  هوش مصنوعی و PR: آنچه شما باید بدانید!


  مدیرجدید روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان منصوب شد


  استاندار یزد: روابط عمومی‌ها مروج و مجری مفهوم عدالت در جامعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: استاد هوشنگ عباس زاده چهره ماندگار روابط عمومی ایران چشم از جهان فرو بست