درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 01:28   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35127صفحه نخست » دوشنبه، 16 مهر 1397 - 22:46
انجمن سواد رسانه ای ایران
انجمن سواد رسانه ای و اطلاعاتی ایران، یک سازمان مردم نهاد ملی با عضویت فعالان بخش خصوصی، دولتی و دانشگاهی در حوزه سواد رسانه ای است که در حوزه آموزش، پژوهش، برنامه سازی رادیویی، تلویزیونی و سینمایی، تولید محتوای فرهنگی و اجتماعی با مضمون سواد رسانه ای و رتبه بندی مدارس، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی کشور ایران از نظر میزان توجه به موضوع سواد رسانه ای فعالیت میکند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن سواد رسانه ای و اطلاعاتی ایران، یک سازمان مردم نهاد ملی با عضویت فعالان بخش خصوصی، دولتی و دانشگاهی در حوزه سواد رسانه ای است که در حوزه آموزش، پژوهش، برنامه سازی رادیویی، تلویزیونی و سینمایی، تولید محتوای فرهنگی و اجتماعی با مضمون سواد رسانه ای و رتبه بندی مدارس، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی کشور ایران از نظر میزان توجه به موضوع سواد رسانه ای فعالیت میکند.

این انجمن هر ساله نسبت به اهدای نشان سواد رسانه ای به چهره های ماندگار این عرصه و اهدای نشان مسئولیت اجتماعی به اشخاص حقیقی و حقوقی که امکانات مادی و معنوی خود را در راه افزایش سواد رسانه ای جامعه به کار گرفته اند، اقدام میکند.
دکتر حسن خجسته، دکتر سید مرتضی موسویان، دکتر امید علی مسعودی، مهندس خسرو سلجوقی و دکتر حمید رضا کمالی از جمله مهمترین اعضای هیئت موسس این انجمن هستند.
 

پایگاه اینترنتی انجمن: http://mliteracy.ir

اهداف انجمن
کمک به ایجاد شفافیت اطلاعاتی، مدیریت دانش و افزایش مشارکت اجتماعی از طریق معرفی فرصت های فضای مجازی و رسانه های نوین.


معرفی فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی، جامعه ی شبکه ای و رسانه های نوین به عموم مردم.


افزایش سطح خودآگاهی و خودکنترلی عموم مردم جامعه ایران در استفاده از رسانه های جمعی و اجتماعی.


افزایش توانایی تفکر انتقادی و قدرت تجزیه ‌و تحلیل پیام و انتخاب سره از ناسره برای مخاطب ایرانی.


کمک به تحقق رژیم مصرف رسانه‌ای در سطح جامعه ایران.


ایجاد مهارت برای تشخیص اطلاعات مورد نیاز، بازیابی و بازنشر اطلاعات مفید، تولید و استفاده مؤثر از اطلاعات در زندگی روزمره.


ایجاد مهارت یادگیری مادام العمر برای استفاده از فرصت های نوظهور فضای مجازی و رسانه های نوین و مصونیت از تهدیدهای آن با هدف تحقق فضای مجازی سالم، مفید و ایمن در جامعه ی شبکه ای جهانی

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد