درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 27 آذر 1397 - 18:04   

5 گام ساده برای کنترل ذهن و زندگی کردن به بهترین شکل ممکن

  5 گام ساده برای کنترل ذهن و زندگی کردن به بهترین شکل ممکن


ادامه ادامه مطلب یک

بررسی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

  بررسی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات


ادامه ادامه مطلب دو

یک عضو شورای نگهبان فعالیت مسئولان در شبکه‌ های اجتماعی را ممنوع خواند

  یک عضو شورای نگهبان فعالیت مسئولان در شبکه‌ های اجتماعی را ممنوع خواند


ادامه ادامه مطلب سه

حمله به بزرگترین شبکه تلویزیونی یونان

  حمله به بزرگترین شبکه تلویزیونی یونان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استاندار کرمانشاه: انتظار از روابط عمومی ها، بیان مسائل، چالش ها و ظرفیت های استان است
  انتخاب کارمند بانک ملی ایران به عنوان یکی از پژوهشگران برتر نظام بانکی کشور
  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های کرمانشاه برگزار شد
  زیرساخت‌های آموزش الکترونیک در بانک صادرات ایران مورد تقدیر قرار گرفت
  معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی: بخش خصوصی را برای توسعه صنعت تبلیغات حمایت می‌کنیم
  بهره برداری از مدرسه شهدای بانک ملّی ایران در رامسر
  به ما بپیوندید/ آخرین اخبار و مطالب آموزشی حوزه روابط عمومی
  یلدا مبارک
  5 گام ساده برای کنترل ذهن و زندگی کردن به بهترین شکل ممکن
  سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری گوگل در شهر نیویورک: تعداد کارکنان دو برابر می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35114صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 16 مهر 1397 - 13:29
تحلیلی بر الزامات کاهش تعداد شعب بانک ها
محمد رضا حسین زاده – مدیرعامل بانک ملی ایران - کاهش تعداد شعب و یا دست کم جلوگیری از افزایش آنها به منظور کمتر شدن حبس پول بانک ها، یک سیاست کلی است، اما این اقدام نمی تواند بدون تدبیر، به سرعت و در لحظه انجام شود، بلکه باید زوایای مختلف آن بررسی شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کاهش تعداد شعب و یا دست کم جلوگیری از افزایش آنها به منظور کمتر شدن حبس پول بانک ها، یک سیاست کلی است، اما این اقدام نمی تواند بدون تدبیر، به سرعت و در لحظه انجام شود، بلکه باید زوایای مختلف آن بررسی شود.
 
 اساسا شعبه بانک، محل مراجعه مشتری است و در بسیاری از نقاط کشور، مردم تنها پس از ارتباط رو در رو و مشاهده شعبه فیزیکی، به یک نهاد مالی مانند بانک اعتماد می کنند. از سوی دیگر، حضور فیزیکی بانک در مناطق زیادی از کشور، باعث ایجاد رونق اقتصادی شده است.
 
 گرچه شعبه، ابزار کار بانکی است و نمی توان آن را به طور کلی حذف کرد، اما طبیعی است که تعداد آن باید در یک نقطه «مطلوب» قرار بگیرد، چرا که افزایش بی رویه شعب، می تواند علاوه بر حبس دارایی ها، سوددهی «مالی» آنها را نیز کاهش داده و حتی به زیان دهی مالی برخی شعب بیانجامد.
 
 تاکید بر سوددهی یا زیان دهی «مالی» شعب، از آن جهت است که همه سود و زیان شعبه به موضوعات مالی محدود نیست.
 
 وضعیت شعب بانک ها در مناطقی که ناملایمات مالی و اجتماعی ناشی از حوادث طبیعی (زلزله، سیل، خشکسالی و ...) یا افزایش نرخ بیکاری باعث امهال تسهیلات پرداختی از سوی بانک شده را تصور کنید! در این مناطق، به طور طبیعی شعب بانک ها زیان ده شده اند و فعالیت آنها از لحاظ اقتصادی موضوعیت ندارد، اما آیا بانک باید این شعب را تعطیل کند؟ شعبی که تسهیلات تکلیفی را می پردازند نیز وضعیتی مشابه همین را دارند.
 
 اکنون بانک ملی ایران در دورافتاده ترین نقاط کشور شعبه دارد، در حالی که فعالیت آنها از نظر اقتصادی به صرفه نیست، اما حضور بانکی با قدمت 90 سال و با چنین توانی در سطح منطقه و جهان برای هر نقطه کشور اعتبار آفرین است.
 
 در حال حاضر نیز به صورت روزمره، درخواست های متعددی برای راه اندازی شعبه در مناطق مختلف کشور به
بانک ملی ایران می رسد، در حالی که این کار با محدودیت هایی مواجه است.
 
 بانک ملی ایران با رعایت همه این جوانب، به دنبال ادغام کارشناسی شعب کم بازده است، اما در این راه اجازه نمی دهد به اعتماد مشتریان لطمه ای وارد شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  پیش‌بینی فضای سایبری تا سال 2025 چگونه خواهد بود؟


  فضای مجازی


  سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت تغییر کرد


  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  نقدی بر انتخاب برترین های روابط عمومی بیمه/ انتخاب عادلانه برترین ها ...؟!


  رویترز


  خالق نخستین واژه پرداز کامپیوتری دنیا درگذشت


  روابط عمومی و رسانه‌ها محورهای اصلی اطلاع‌رسانی هستند


  معاون فرماندار اسدآباد: ارتقای سطح روابط عمومی از مهمترین اهداف تشکیل این شوراست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: مرکز تحقیقات پیو: اغلب آمریکایی ها خبرها را از طریق رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند