درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:33   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35099صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 14 مهر 1397 - 13:01
اقبال کانال ها و گروه های پرمخاطب به «بله»
با افزایش اقبال و علاقه عمومی برای حضور و فعالیت در پیام رسان های داخلی، تعداد کانال ها و گروه های پرمخاطب در «بله» نیز با رشد قابل ملاحظه ای همراه بوده و در تابستان امسال تعداد 127 هزار کانال و 117 هزار گروه در این پیام رسان داخلی فعال بوده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با افزایش اقبال و علاقه عمومی برای حضور و فعالیت در پیام رسان های داخلی، تعداد کانال ها و گروه های پرمخاطب در «بله» نیز با رشد قابل ملاحظه ای همراه بوده و در تابستان امسال تعداد 127 هزار کانال و 117 هزار گروه در این پیام رسان داخلی فعال بوده اند.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «بله» با قابلیت های متداول یک پیام رسان، امکان بهره مندی از خدمات مالی نظیر کارت به کارت، درخواست پول و... را نیز فراهم کرده تا صاحبان کسب و کارهای اینترنتی هم بتوانند ضمن مدیریت کانال و گروه های معرف خدمات و محصولات خود، به راحتی از خدمات مالی در بستر یک پیام رسان هم استفاده کنند.
 
 از سویی با حمایت شورای عالی فضای مجازی نام «بله» در فهرست پیام رسان های مورد تایید و در کنار پنج پیام رسان دیگر داخلی قرار دارد.
 
 «بله» علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... را داراست.
 
 افزایش تعداد کاربران، حضور خبرگزاری ها و سایت های خبری نظیر ایلنا، باشگاه خبرنگاران جوان، خبرآنلاین، پارسینه، انتخاب و همچنین کانال های پر مخاطب مردم از جمله دیرین دیرین و گیز میز در پیام رسان بله، نشان از محبوبیت این پیام رسان در میان مردم دارد.
 
 پیام رسان «بله» اکنون بیش از دو میلیون و 250 هزار عضو دارد و در فصل تابستان امسال بیش از شش میلیون تراکنش کارت به کارت و 9.8 میلیون تراکنش مالی موفق در این پیام رسان انجام شده است.
 
 همچنین بیش از 1.2 میلیون خرید شارژ و بیش از 350 هزار پرداخت قبض در این پیام رسان صورت گرفته است.
 
 ارسال درخواست پول همزمان با استفاده از فضای این پیام رسان، قابلیت متمایز دیگری است که می تواند برای صاحبان کسب و کارها بسیار پرکاربرد باشد.
 
 آمارها نشان می دهد در تابستان امسال بیش از 50 هزار درخواست پول در این پیام رسان ارسال شده است.
 
 یکی دیگر از فعالیت‌های فنی جدی فصل گذشته، تکمیل و ارایه نسخه‌های جدید API و SDKهای پلتفرم بازو (بات) بود؛ به همین پشتوانه تاکنون ۳۶۰۰ بازوی جدید روی بله ساخته‌شده است.
 
 این پیام رسان برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، 18 بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.
 
 «بله» با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و امنیت آن توسط این بانک تضمین شده است. ضمن اینکه با تمرکز تیم فنی «بله» بر پایداری شبکه، این پیام رسان به‌صورت متوسط 99.97 درصد زمان روزانه، در دسترس و در حال ارائه سرویس بوده است.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد