درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 27 آذر 1397 - 18:09   

5 گام ساده برای کنترل ذهن و زندگی کردن به بهترین شکل ممکن

  5 گام ساده برای کنترل ذهن و زندگی کردن به بهترین شکل ممکن


ادامه ادامه مطلب یک

بررسی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

  بررسی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات


ادامه ادامه مطلب دو

یک عضو شورای نگهبان فعالیت مسئولان در شبکه‌ های اجتماعی را ممنوع خواند

  یک عضو شورای نگهبان فعالیت مسئولان در شبکه‌ های اجتماعی را ممنوع خواند


ادامه ادامه مطلب سه

حمله به بزرگترین شبکه تلویزیونی یونان

  حمله به بزرگترین شبکه تلویزیونی یونان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استاندار کرمانشاه: انتظار از روابط عمومی ها، بیان مسائل، چالش ها و ظرفیت های استان است
  انتخاب کارمند بانک ملی ایران به عنوان یکی از پژوهشگران برتر نظام بانکی کشور
  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های کرمانشاه برگزار شد
  زیرساخت‌های آموزش الکترونیک در بانک صادرات ایران مورد تقدیر قرار گرفت
  معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی: بخش خصوصی را برای توسعه صنعت تبلیغات حمایت می‌کنیم
  بهره برداری از مدرسه شهدای بانک ملّی ایران در رامسر
  به ما بپیوندید/ آخرین اخبار و مطالب آموزشی حوزه روابط عمومی
  یلدا مبارک
  5 گام ساده برای کنترل ذهن و زندگی کردن به بهترین شکل ممکن
  سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری گوگل در شهر نیویورک: تعداد کارکنان دو برابر می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35096صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 14 مهر 1397 - 08:20
انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای
وقتی می‌خواهید به کارتان عمومیت دهید، باید از چندین راه برای توزیع آن استفاده کنید. اگرچه، هر کانالی خصوصیات و امتیازات خاص خود را دارد که باید هنگام آماده‌سازی مقاله مورد توجه قرار گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این فصل کانال‌های بسیاری را برای توزیع مقالات رسانه‌ای در اختیار شما می‌گذارد. اما این سؤال باقی است که «کدام کانال برای مقاله من قابل استفاده است؟» جواب این سؤال کار ساده‌ای نیست و به مقصود و هدف پیام‌های شما و مخاطبان بستگی دارد. در زیر به برخی توضیحات اشاره می‌کنیم:


نامه بهترین و با صرفه‌ترین روش، برای توزیع مقالات به رسانه‌های محلی و منطقه‌ای است. پستخانه‌ها برای پست بسته‌های رسانه‌ای به مناطق و محله‌های مختلف، قابل اطمینان هستند.


دورنگار برای فرستادن خبرهای فوری، اخطاریه‌ها و پیشنهادهای فوری به رسانه‌ها مناسب است. روش خوبی برای توزیع تمامی مقالات خبری نیست.


خدمات الکترونیکی بهترین راه برای توزیع خبرهای اقتصادی به روزنامه‌های بزرگ و نشریات خبری اصلی در یک منطقه یا در سطح بین‌المللی است. اعلامیه‌های ملی درباره‌ تولیدات و محصولات جدید را نیز می‌توان از طریق خدمات الکترونیکی فرستاد. همچنین رسانه‌های جدید، ما را از بسیاری از رسانه‌های قدیمی بی نیاز ساخته است.


مؤسسات جایگزینی مقالات برای رساندن اخبار به روزنامه‌های محلی و هفته نامه‌های کوچک مناسب است، بهترین راه برای فرستادن مقالات مهم است. وقتی می‌خواهید اعلامیه‌ای درباره‌ محصولات و تولیدات یک سازمان بدهید.


سی دی‌ها و دی وی دی‌ها بهترین راه برای گرفتن کپی از مقالات است. البته بطور کلی برای توزیع مقالات قابل قبول نیست.


• پست الکترونیکی برای توزیع عقاید خبری به روزنامه‌نگاران و سردبیران و پاسخ به سؤالات رسانه‌ها و فرستادن مقالات خبری خوب است – اما تنها در صورتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که روزنامه‌نگار این روش را درخواست کند.


سایت‌های وب مکانی برای پست مقالات خبری و کپی مقالات برای رجوع احتمالی خبرنگاران به آن است.


شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌های موبایلی مکانی مناسب برای پست پیام‌ها، اخبار، اعلامیه‌ها و مقالات خبری برای رجوع احتمالی خبرنگاران به آن و همچنین مخاطبان بطور مستقیم است.


وقتی می‌خواهید به کارتان عمومیت دهید، باید از چندین راه برای توزیع آن استفاده کنید. اگرچه، هر کانالی خصوصیات و امتیازات خاص خود را دارد که باید هنگام آماده‌سازی مقاله مورد توجه قرار گیرد.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  پیش‌بینی فضای سایبری تا سال 2025 چگونه خواهد بود؟


  فضای مجازی


  سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت تغییر کرد


  سر خط خبرهای مهم روابط عمومی


  نقدی بر انتخاب برترین های روابط عمومی بیمه/ انتخاب عادلانه برترین ها ...؟!


  رویترز


  خالق نخستین واژه پرداز کامپیوتری دنیا درگذشت


  روابط عمومی و رسانه‌ها محورهای اصلی اطلاع‌رسانی هستند


  معاون فرماندار اسدآباد: ارتقای سطح روابط عمومی از مهمترین اهداف تشکیل این شوراست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: مرکز تحقیقات پیو: اغلب آمریکایی ها خبرها را از طریق رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند