درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 - 22:27   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

ای-دا، اولین ربات انسان نمای هنرمند

  ای-دا، اولین ربات انسان نمای هنرمند


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد

  سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

آیین معارفه و تودیع مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین برگزار شد

  آیین معارفه و تودیع مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گروه روابط عمومی آمنیکام
  گوگل شرکت های لابی خود را غربال کرد
  شهردار منطقه 5 مشهد بر نقش روابط عمومی‎ ها برای رسیدن به اهداف کلان تاکید کرد
  سرپرست روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید رصد درستی از جامعه داشته باشد
   دسترسی آزاد به اطلاعات مسیر مبارزه با فساد را هموار می‌کند
  ای-دا، اولین ربات انسان نمای هنرمند
  آیا می دانید مفهوم حرف i در آیفون چیست؟
  نظر مردم آمریکا با قتل روزنامه نگار در نیکاراگوئه تغییر کرد
  ارجاع اختلاف آموزش و پرورش و رسانه‌ها به مراجع قضایی ممنوع شد
  ... و وقتی که روزنامه ها چندصدایی باشند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35093صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 16 مهر 1397 - 09:00
یافتن روابط عمومی فرامرزی
تجارت روابط عمومی و مشاوره های فرامرزی در سطح جهان رشد قابل ذکری داشته است. چند کشور معدود هستند که در ارائه مشاوره های فرامرزی روابط عمومی توانائی دارند. حتی شرکت های مشاوره ای چندملیتی هم در روش کار با هم تفاوت دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) تجارت روابط عمومی و مشاوره های فرامرزی در سطح جهان رشد قابل ذکری داشته است. چند کشور معدود هستند که در ارائه مشاوره های فرامرزی روابط عمومی توانائی دارند. حتی شرکت های مشاوره ای چندملیتی هم در روش کار با هم تفاوت دارند.

 

بعضی ها مثل شرکت Burson-marsteller کلا دفاتر کار را مالک می شوند. بقیه با شرکت ها و سازمان هائی که با هم تحت یک سرپناه کار می کنند و مشتریان مشترکی دارند قرارداد می بندند. انتخاب یک شرکت مشاوره ای چندملیتی و یا محلی بستگی به کار موردنظر (کاری که باید انجام شود) و هزینه های احتمالی دارد.

 

تقریبا در تمام موارد اکثریت کارکنان یک دفتر مشاوره ای چندملیتی از افراد محلی هستند با همان میزان اطلاعات کارکنان یک دفتر محلی. اما میزان تجاربی که یک شرکت چند ملیتی می تواند ارایه کند از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. کلید این مسئله این است که چه کسانی روی پروژه کارمی کنند و سوابق آنها چیست.

 

برای انتخاب یک مشاوره خارجی، لازم است بررسی های اساسی انجام شود. در برخی کشورها مانند انگلیس یا فرانسه شرکت های مشاوره محلی وجود دارند که می توانند لیستی از اعضای خود و اطلاعاتی در مورد حوزه فعالیت و تجربه آنها بدهند.

 

مخصوصا وقتی که مشاوره در خارج از کشور و مشتری در ایالات متحده باشد، بعد مسافت و اختلاف فرهنگی می تواند منجر به سوتفاهم شود. بخاطر هزینه ها و بعد مسافت نباید برای انجام کارهائی که یک شرکت عادی هم می تواند انجام دهد به شرکت های خارجی مراجعه کنیم. از این شرکت ها فقط باید برای افزایش رقابت استفاده کرد نه دو برابر کردن کار.

 

همچنین جریان کار و پایان کار باید شفاف و عادلانه باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نظر مردم آمریکا با قتل روزنامه نگار در نیکاراگوئه تغییر کرد


  ... و وقتی که روزنامه ها چندصدایی باشند


  نماینده مجلس باید یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات هم باشد


  تقویم روز ارتباطات/ مسیری را که یک امپراتوری بزرگ رسانه ای پیموده است


  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ها در آمریکا و تاسیس اف.سی.سی FCC


  سرپرست حوزه روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت منصوب شد


  جعل ویدئو با هوش مصنوعی، چالشی جدید در دنیای خبر و سیاست


  هوش مصنوعی و PR: آنچه شما باید بدانید!


  مدیرجدید روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان منصوب شد


  استاندار یزد: روابط عمومی‌ها مروج و مجری مفهوم عدالت در جامعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: استاد هوشنگ عباس زاده چهره ماندگار روابط عمومی ایران چشم از جهان فرو بست