درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 مرداد 1398 - 02:43   

امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد

  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


ادامه ادامه مطلب یک

داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود

  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟

  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟
  آمازون کالاهای به فروش نرفته را به خیریه اهدا خواهد کرد
  ۷۰ درصد توان خود را باید برای شنیدن حرف مردم بگذاریم
  نظرات مردمی را به گوش روسای سازمان می رسانیم تا در تصمیم سازی ها مدنظر قرار گیرد
  نشست روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با خبرنگاران لرستان
  نخستین جشنواره ملی رسانش آغاز شد
  کارگاه آموزشی بلاکچین ویژه خبرنگاران
  تلاش برای تولید محتوای هدفمند خبری
  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود
  محکومیت معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35092صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 15 مهر 1397 - 09:33
روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
روابط می‌تواند فاکتور عمده‌ای در نگهداشتن و حفظ کارکنان باشد. دو راه بیشتر وجود ندارد. کارمند مترصّد فرصت برقراری ارتباط برای رساندن نظراتش به بالایی‌هاست تا به آنها گوش فرا دهند و هر چه بیشتر و بیشتر اطلاعات در سرتاسر سازمان بپیچد همه سطوح از آنها آگاه شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط می‌تواند فاکتور عمده‌ای در نگهداشتن و حفظ کارکنان باشد. دو راه بیشتر وجود ندارد. کارمند مترصّد فرصت برقراری ارتباط برای رساندن نظراتش به بالایی‌هاست تا به آنها گوش فرا دهند و هر چه بیشتر و بیشتر اطلاعات در سرتاسر سازمان بپیچد همه سطوح از آنها آگاه شوند.


چنانکه کمپانی‌ها بال های خود را در سراسر جهان می‌گسترانند الزاماً سیستم‌هایی را تشکیل می‌دهند که کارکنان همه سطوح بتوانند با هم ارتباط داشته باشند. همیشه صندوق عقاید و آرا وجود داشت و مؤثر واقع شده است. ولی بیشتر سازمان‌ها پرسشنامه کارکنان را بیرون می‌آورند و نه تنها برای یافتن آنچه کارکنان در سر دارند بلکه برای فراگیری راههای توسعه کمپانی گروه‌های متمرکز تشکیل می‌دهند.


هر برنامه روابط کارکنان باید مستمر باشد و ترکیبی از عملکرد گردد. در بسیاری از مناطقی که وضعیت سیاسی ناپایداری دارند، دولت کراراً عوض می‌شود و هر دو وضعیت و قابلیت پذیرش روابط خارجی نیز تغییر می‌یابند کمپانی‌ها با قدرت روابط حسنة کارکنان اغلب رفتار مطبوع‌تری دریافت می‌کنند.


کارکنان بسیاری از کمپانی‌های خارجی درباره کمپانی‌ مادر کمتر می‌دانند. اغلب مدیران گزارش می‌کنند بیشتر چیزهایی را که درباره کمپانی مادر می‌دانند یا از طریق مطالعه مطبوعات بازرگانی آمریکایی فرا گرفته‌اند یا از طریق روزنامه‌های محلی.


کمپانی‌ها می‌بایست بروشور اصلی درباره این کمپانی مادر داشته باشند تا به زبان محلی به کارکنان عرضه گردد. این بروشور باید حاوی تاریخچه کمپانی، چگونگی توسعه آن، محل فعالیت کمپانی و تولیدات آن باشد. هر چه کارکنان بیشتر درباره کمپانی بدانند برای حس قوی‌تر روابط نزدیک کار می‌کنند و حسن نسبت بیشتری در رفتار و عقاید در اجتماع محلی خواهد بود. هیچ کس به جز کارکنان محلی نمی‌توانند داستان کمپانی را در یک کشور خارجی به خوبی بیان کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  سخنرانان علمی پنجمین همایش تولید محتوا در روابط‌ عمومی مشخص شدند


  برپایی نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق


  ۶ آمار و روندی که باید در رابطه با روابط عمومی بدانید


  ۶ گام ساده برای ایراد یک سخنرانی عالی


  مزیت های کسب و کارهای کوچک بر برندهای بزرگ در حوزه روابط عمومی


  گوناگونی کماکان یک عامل تاثیرگذار اقتصادی در صنعت نشر خواهد بود


  آیین تجلیل اعضای شورای اسلامی و شهردار کهریزک از خبرنگاران ری برگزار شد


  مدیران روابط عمومی های استان موظف به اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه خود هستند


  تغییر در مدیریت روابط عمومی شورای شهر رشت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی