درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 16 خرداد 1399 - 11:37   

آلمان خواستار توضیح در مورد حمله به خبرنگار دویچه‌وله در آمریکا شد

  آلمان خواستار توضیح در مورد حمله به خبرنگار دویچه‌وله در آمریکا شد


ادامه ادامه مطلب یک

برنامه‌های جدید فیس‌بوک

  برنامه‌های جدید فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب دو

مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟

  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟


ادامه ادامه مطلب سه

اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند

  اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده
  پیام تسلیت روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان در پی درگذشت آقای حاج رضا طاهری
  اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند
  ممنوعیت «تلفن حرف زدن حین راه رفتن» در یکی ازشهرهای ژاپن
  برنامه‌های جدید فیس‌بوک
  آلمان خواستار توضیح در مورد حمله به خبرنگار دویچه‌وله در آمریکا شد
  دو دسته‌گی در فیس‌بوک؛ پیام ترامپ زاکربرگ را از چشم کارکنانش انداخت
  شیوع کرونا؛ شبکه‌های اجتماعی میدان اصلی رقابت برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا
  «تاثیر چشم‌گیر» فاصله‌گیری و ماسک بر کرونا
  بازار داغ اخبار جعلی در رابطه با اعتراضات آمریکا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35092صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 15 مهر 1397 - 09:33
روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
روابط می‌تواند فاکتور عمده‌ای در نگهداشتن و حفظ کارکنان باشد. دو راه بیشتر وجود ندارد. کارمند مترصّد فرصت برقراری ارتباط برای رساندن نظراتش به بالایی‌هاست تا به آنها گوش فرا دهند و هر چه بیشتر و بیشتر اطلاعات در سرتاسر سازمان بپیچد همه سطوح از آنها آگاه شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط می‌تواند فاکتور عمده‌ای در نگهداشتن و حفظ کارکنان باشد. دو راه بیشتر وجود ندارد. کارمند مترصّد فرصت برقراری ارتباط برای رساندن نظراتش به بالایی‌هاست تا به آنها گوش فرا دهند و هر چه بیشتر و بیشتر اطلاعات در سرتاسر سازمان بپیچد همه سطوح از آنها آگاه شوند.


چنانکه کمپانی‌ها بال های خود را در سراسر جهان می‌گسترانند الزاماً سیستم‌هایی را تشکیل می‌دهند که کارکنان همه سطوح بتوانند با هم ارتباط داشته باشند. همیشه صندوق عقاید و آرا وجود داشت و مؤثر واقع شده است. ولی بیشتر سازمان‌ها پرسشنامه کارکنان را بیرون می‌آورند و نه تنها برای یافتن آنچه کارکنان در سر دارند بلکه برای فراگیری راههای توسعه کمپانی گروه‌های متمرکز تشکیل می‌دهند.


هر برنامه روابط کارکنان باید مستمر باشد و ترکیبی از عملکرد گردد. در بسیاری از مناطقی که وضعیت سیاسی ناپایداری دارند، دولت کراراً عوض می‌شود و هر دو وضعیت و قابلیت پذیرش روابط خارجی نیز تغییر می‌یابند کمپانی‌ها با قدرت روابط حسنة کارکنان اغلب رفتار مطبوع‌تری دریافت می‌کنند.


کارکنان بسیاری از کمپانی‌های خارجی درباره کمپانی‌ مادر کمتر می‌دانند. اغلب مدیران گزارش می‌کنند بیشتر چیزهایی را که درباره کمپانی مادر می‌دانند یا از طریق مطالعه مطبوعات بازرگانی آمریکایی فرا گرفته‌اند یا از طریق روزنامه‌های محلی.


کمپانی‌ها می‌بایست بروشور اصلی درباره این کمپانی مادر داشته باشند تا به زبان محلی به کارکنان عرضه گردد. این بروشور باید حاوی تاریخچه کمپانی، چگونگی توسعه آن، محل فعالیت کمپانی و تولیدات آن باشد. هر چه کارکنان بیشتر درباره کمپانی بدانند برای حس قوی‌تر روابط نزدیک کار می‌کنند و حسن نسبت بیشتری در رفتار و عقاید در اجتماع محلی خواهد بود. هیچ کس به جز کارکنان محلی نمی‌توانند داستان کمپانی را در یک کشور خارجی به خوبی بیان کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شیوع کرونا؛ شبکه‌های اجتماعی میدان اصلی رقابت برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا


  دو دسته‌گی در فیس‌بوک؛ پیام ترامپ زاکربرگ را از چشم کارکنانش انداخت


  بازار داغ اخبار جعلی در رابطه با اعتراضات آمریکا


  برنامه‌های جدید فیس‌بوک


  اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند


  آلمان خواستار توضیح در مورد حمله به خبرنگار دویچه‌وله در آمریکا شد


  ممنوعیت «تلفن حرف زدن حین راه رفتن» در یکی ازشهرهای ژاپن


  پیام تسلیت روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان در پی درگذشت آقای حاج رضا طاهری


  اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2