درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 13:50   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری)
  آموزش و پژوهش در روابط عمومی
  فرماندار کنگان: روابط عمومی ادارات شهرستان کنگان تقویت شوند
  معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد
  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
  آشنایی با روابط عمومی
  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی های برتر معرفی می شوند
  مصوبات چهاردهمین جلسه کارگروه ساماندهی کاغذ منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35085صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 12 مهر 1397 - 21:10
گزارش سالانه "سوئد‌ی‌ها و اینترنت"/ بیش از یک میلیون تن از مردم سوئد دسترسی ناچیزی به اینترنت دارند
در گزارش سالانه "سوئد‌ی‌ها و اینترنت" که امروز انتشار یافت تمرکز بر آن چیزی است که "حاشیه نشینی دیجیتال " خوانده می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در گزارش سالانه "سوئد‌ی‌ها و اینترنت" که امروز انتشار یافت تمرکز بر آن چیزی است که "حاشیه نشینی دیجیتال " خوانده می شود.
 
 این گزارش نشانگر محرومیتی است که شامل بیش از یک میلیون نفر از مردم سوئد است.
 
 در این گزارش که بنیادی مستقل به نام بنیاد
اینترنت در سوئد تهیه می کند اصطلاج حاشیه نشینی اینترنتی استفاده از اینترنت یک بار در هفته یا کمتر از آن تعریف می شود.
 
 مونس یوناسون، مسئول امور راهبردی (استراتژی) بنیاد اینترنت می‌گوید که اکثر خدمات امروزه بصورت دیجیتالی انجام می گیرد و از این رو بیش از یک میلیون نفر از مردم سوئد در این زمینه مورد بی توجهی هستند.
 
 مونس یوناسون ادامه دهد که کسانی که به نددرت یعنی یک بار در هفته و یا کمتر از آن از اینترنت استفاده می کنند خود را محروم از دسترسی به اطلاعات و شرکت در عرضه دیجیتال جامعه می دانند.
 
 گزارش بنیاد اینترنیت حاکی از آن است که اکثریت افراد "محروم" از اینترنت سالمندان هستند . اولا نیلسون، کارشناس سازمان ملی بازنشستگان سوئد (PRO) این نکته را تایید می کند که بسیاری از اشخاص سالمند احساس نوعی حاشیه نشینی در عرصه دیجیتال دارند. به گفته او این امر می تواند برای نمونه ناشی از دیجیتالی شدن بسیاری از وسایل خدماتی مانند دستگاه های پارکینگ باشد یا ناشی از کمتر شدن یا ناپدید شدن معاملات با پول نقد باشد.
 
 وی ادامه می دهد که این موضوع حتی شامل کسانی است که کامپیوتریا تلفن های هوشمند دارند. بسیاری از اعضای ما دارای کامپیوتر هستند اما از آن بسیار کم استفاده می کنند و واضح است که اگر آنها کار با کامپیوتر را یاد بگیرند باید با انجام کار و تمرین، چگونگی آن را فراموش نکنند و گرنه در نهایت از کامپیوتر یا تلفنی که دارند استفاده ای نمی کنند.
 
 از سوی دیگر ،در مورد نسل های جدید و کودکان، محرومیت یاد شده بسار نادر است. در تهیه گزارش امسال بنیاد اینترنت با پدران و مادران بچه های خردسال صحبت شده است و نتیجه این تحقیق نشان می دهد که یک چهارم کودکانی که حتی کمتر از یک سال دارند به نحوی با اینترنت مثلا برای بازی و تماشای ویدئو و غیره پیوند دارند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر


  درباره حلقه مفقوده‌ای به نام روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی