درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:49   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35078صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 11 مهر 1397 - 14:43
چهار تیپ شخصیتی جدید؛ شما به کدام گروه تعلق دارید؟
به اشخاصی اشاره می ‌کند که چندین صفت یا ویژگی مشترک دارند. در طول سالیان طولانی، روان‌شناسان برای طبقه‌ بندی شخصیت ها به انواع تیپ‌ ها، روش ‌های بسیاری را مطرح کرده‌اند. مثلا روان‌ شناس سوئیسی کارل یونگ بر این باور بود که مردم یا درون‌گرا هستند یا برون‌گرا. اشخاص برون‌ گرا معاشرتی هستند و به بیرون خود توجه دارند. اما اشخاص درون ‌گرا، تودار هستند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- <تیپ شخصیتی> به اشخاصی اشاره می ‌کند که چندین صفت یا ویژگی مشترک دارند. در طول سالیان طولانی، روان‌شناسان برای طبقه‌ بندی شخصیت ها به انواع تیپ‌ ها، روش ‌های بسیاری را مطرح کرده‌اند. مثلا روان‌ شناس سوئیسی کارل یونگ بر این باور بود که مردم یا درون‌گرا هستند یا برون‌گرا.  اشخاص برون‌ گرا معاشرتی هستند و به بیرون خود توجه دارند. اما اشخاص درون ‌گرا، تودار هستند.

 

مشکل اینجاست که این طبقه‌ بندی ‌ها ناکافی هستند و نمی‌ توانند تفاوت‌ های شخصیتی را نشان بدهند. حال در پایان پروژه تحقیقاتی گسترده به رهبری لوئیس امارال از دانشکده مهندسی دانشگاه  Northwestern که با شرکت بیش از 1.5 میلیون پاسخ دهنده به نظرسنجی انجام شده است، 4 تیپ شخصیتی از نظر علمی شناسایی شده است: متوسط (Average)، محفوظ (Reserved)، خودمحور (Self-centred) و الگو (Role Models).


متوسط : بدیهی است که شایع ترین نوع شخصیت <متوسط> است. روان رنجوری یا نوروتیسیزم یکی از صفات شخصیتی بنیادین است که با اضطراب، ترس، بدخلقی، نگرانی، حسادت، یاس و احساس تنهایی شناخته می شود. واکنش افراد مبتلا به عوامل استرس زا ضعیف است و احتمال اینکه اوضاع عادی را تهدیدآمیز و ناکامی های کوچک را به یاس شدید تعبیر کنند، زیاد است.


محفوظ: این نوع شخصیت کسی را توصیف می کند که به طور کلی از لحاظ احساسی پایدار است، اما نه باز و نه روان رنجور. آنها خیلی برون گرا نیستند، اما در عین حال سخت کوش و وظیفه شناس می باشند.  


خودمحور: این تیپ شخصیتی برخلاف تصور آنقدر هم بد نیست. آنها معمولا افرادی برون گرا و نه چندان دلسوز یا وظیفه شناس می باشند. با اینکه مدارا کردن با آنها دشوار است، اما معمولا گل سرسبد مجلس هستند.


الگو: شاید از خود می پرسید، یک الگوی خوب کیست؟ بر اساس طبقه بندی جدید، این افراد رهبرانی قوی، از نظر احساسی پایدار، وظیفه شناس و سخت کوش هستند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد