درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 25 آذر 1398 - 09:20   

شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند

  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه

  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب دو

فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی

  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بحث بزرگ: آیا روابط رسانه ای در حال مرگ است؟
  واژه نامه توصیفی کاربردی روش پژوهش در علوم اجتماعی و ارتباطات
  اعلام روند سیاست گذاری اطلاع رسانی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت از سوی وزارت کشور
  دوره دانش‌افزایی فوتسال در بانک رفاه برگزار شد
  برگزاری نخستین رویداد بزرگ فناوری های علوم روان شناختی و کار آفرینی سایتک
  برگزاری نشست تلفنی با موضوع رمز دوم پویا در مرکز فراد بانک رفاه کارگران
  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک رفاه به ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی کارگران اسپانیا
  مدیران روابط عمومی دستگاه ها باعث دلگرمی و امید برای مردم هستند
  نصب بنرهای خوش آمدگویی برای استاندار و معاونین ممنوع است
  رمز دوم پویا فرصتی جهت افزایش امنیت درپرداخت‌های غیرحضوری مبتنی برکارت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35062صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 10 مهر 1397 - 17:46
تامین مالی طرح های نیمه تمام، سیاست اعتباری بانک ملّی ایران
یکی از مهمترین سیاست های اعتباری بانک ملی ایران به تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی کشور، تمرکز بر تأمین مالی طرح‌های نیمه تمام و اجرای طرح‌های توسعه ای است و از این رو واحدهای تولیدی و صنعتی همواره بخش قابل توجهی از تسهیلات پرداختی بانک را به خود اختصاص می دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یکی از مهمترین سیاست های اعتباری بانک ملی ایران به تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی کشور، تمرکز بر تأمین مالی طرح‌های نیمه تمام و اجرای طرح‌های توسعه ای است و از این رو واحدهای تولیدی و صنعتی همواره بخش قابل توجهی از تسهیلات پرداختی بانک را به خود اختصاص می دهند.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اعطای تسهیلات سرمایه در گردش در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی با نگاه صادراتی از دیگر محورهای سیاست اعتباری این بانک محسوب می شود. همچنین با توجه به لزوم حمایت از بازار تولید داخلی در سال جاری، رفع نیاز خانوارها در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از اشتغال و کالای ایرانی، جهت گیری مناسبی نیز در این راستا صورت گرفته و این موارد همواره مورد تاکید این بانک بوده است.
 
 از سویی در راستای کاهش هزینه های مالی بانک و مشتریان و افزایش درآمدهای غیر مشاع، استفاده از ابزارهای تعهدی از قبیل صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبار اسنادی داخلی و خارجی مورد تاکید واقع شده است. با توجه به اینکه جایگزینی ابزارهای تعهدی به جای تسهیلات نقدی، موجب کاهش قابل توجه هزینه های مالی بانک و مشتریان و تسهیل مبادلات شده، از این رو این موضوعات از مهمترین مباحث مطرح در بخش اعتباری تلقی می شوند.
 
 بانک ملی ایران اکنون از آمادگی کامل برای تأمین مالی بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله صنعت، کشاورزی و... برخوردار است و با توجه به تأکید مدیریت عالی بانک مبنی بر اتخاذ تدابیر مناسب با تکیه بر قابلیت‌های نیروی انسانی و استفاده از راهبردهایی از جمله جذب منابع مفید، وصول نقدی مطالبات و اعطای تسهیلات کوتاه مدت، این تامین مالی همواره مورد توجه قرار گرفته است.
 
 بر همین اساس تأمین مالی بخش‌های اقتصادی جزو اولویت‌های اعطای تسهیلات در سیاست های اعتباری است و در بخش مسکن و ساختمان نیز علاوه بر اعطای تسهیلات خرید، ساخت، تعمیر و بهسازی بافت‌های فرسوده، مسکن روستایی، مسکن مهر و ... طرح ویژه سپرده گذاری مسکن ایجاد و به واحدها ابلاغ گردیده است.
 
 اعطای تسهیلات صادراتی نیز به دلیل اثرگذاری بر وضعیت ارزی و تقویت تراز تجاری از اولویت خاصی در شبکه بانکی برخوردار بوده و در صورت امکان فروش و صادرات کالای تولیدی به خارج از کشور، حمایت ها در این زمینه مضاعف خواهد شد.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


  شکلک های مسخره ی با معنی


  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


  ارتباطات درون سازمانی چیست؟


  پایش روزانه عملکرد روابط عمومی و دستگاههای اجرایی در استان تهران


  یک خبر خوب/ تشکر


  برگزاری جلسه اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با مدیرکل بهزیستی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود