درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 - 17:55   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد قشم راه اندازی می شود

  باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد قشم راه اندازی می شود


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد

  سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

آیین معارفه و تودیع مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین برگزار شد

  آیین معارفه و تودیع مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تدوین مدل کسب کار بانک توسعه تعاون در راستای بانکداری دیجیتال
  رئیس باشگاه خبرنگاران جوان منصوب شد
  استاندار یزد: روابط عمومی‌ها مروج و مجری مفهوم عدالت در جامعه
  مدیرجدید روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان منصوب شد
  مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک مسکن خبر داد: انتشار اوراق خرید دین استهلاکی برای اولین بار در کشور
  نیت خیرخواهانه تان را با بانک ملی ایران عملی کنید!
  آغاز پنجمین دوره جشنواره سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده
  نماینده مجلس باید یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات هم باشد
  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ها در آمریکا و تاسیس اف.سی.سی FCC
  تقویم روز ارتباطات/ مسیری را که یک امپراتوری بزرگ رسانه ای پیموده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35054صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 9 مهر 1397 - 22:12
مدیرعامل بانک ملت در جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد: نقش رسانه ها در جنگ اقتصادی کنونی بسیار پررنگ است
مدیرعامل بانک ملت، نقش رسانه ها را در جنگ تمام عیار اقتصادی کنونی بسیار پررنگ خواند و اظهار داشت: اگر رسانه ها در این جنگ اقتصادی به درستی عمل کنند به سلامت از این وضعیت خارج خواهیم شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک ملت، نقش رسانه ها را در جنگ تمام عیار اقتصادی کنونی بسیار پررنگ خواند و اظهار داشت: اگر رسانه ها در این جنگ اقتصادی به درستی عمل کنند به سلامت از این وضعیت خارج خواهیم شد.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در نوزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی دولت که به میزبانی بانک ملت و با حضور مدیران روابط عمومی بانک ها، بیمه ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت اقتصاد صورت گرفت، با اشاره به نقش حساس و مهم رسانه ها به ویژه در شرایط حساس کنونی، اظهار امیدواری کرد که خروجی این جلسات بتواند علاوه بر کمک به کشور برای خروج از وضعیت کنونی، به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نیز کمک کند.


وی با بیان این نکته که هم اکنون اقتصاد کشور شرایط سختی را پشت سر می گذارد، اضافه کرد: با وجود پیچیدگی های جوامع امروزی، نقش رسانه ها در جهان غیرقابل انکار است و امروز نقش آنها در لایه های مختلف جامعه و بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، در مقایسه با دو دهه پیش بسیار پررنگ تر شده است.


مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر این نکته که با استفاده از رسانه می توان در جامعه انگیزه و حرکت ایجاد کرد، افزود: در عین حال رسانه یک شمشیر دولبه است که می تواند از حرکت جامعه جلوگیری کند و بذر ناامیدی را در کشور بکارد.


وی تصریح کرد: رسانه ها می توانند با عملکرد صحیح خود، افکار عمومی را برای پذیرش یک موضوع آماده کنند و در جنگ روانی موجود با تبیین جریان های پشت پرده و اهداف دشمن، نقشی تاثیرگذار را ایفا کنند.


دکتر بیگدلی، نقش رسانه ها را در کمک به دولت برای عبور از شرایط کنونی مهم خواند و گفت: تجربیات گذشته کشور نشان می دهد که قطعا با تدبیر مقام معظم رهبری، برنامه ریزی مسوولان، مقاومت مردم و همکاری و هدایت درست رسانه ها، به سلامت از این وضعیت خارج خواهیم شد.


وی با اشاره به جایگاه رسانه ها در تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: اگر امروز اقتصاد مقاومتی به خوبی عملیاتی شده بود اثرات این جنگ اقتصادی بسیار کمتر و حتی خنثی شده بود بنابراین باید تلاش کنیم که به اهداف اقتصاد مقاومتی در بازه زمانی تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری، جامعه عمل بپوشانیم و رسانه ها بی تردید در این زمینه نقش حساسی را بر عهده دارند.


به گفته وی، اگر اقتصاد کشور مقاوم باشد تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام و اقتصاد کشور، قطعا بی نتیجه خواهد بود.


وی اضافه کرد: دشمن از طریق مخدوش کردن افکار عمومی، سعی در پیاده کردن نقشه های خود دارد بنابراین رسانه ها فارغ از هرگونه مسائل جناحی باید در تنویر افکار عمومی تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا این بار نیز کشور بتواند به سلامت از این گردنه عبور کند.


سید مالک حسینی، مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در سخنانی با قدردانی از میزبانی بانک ملت، اعلام کرد که حضور دکتر بیگدلی در راس هرم مدیریتی این بانک، بازخورد خوبی در بین کارکنان داشته و آرامش را به این بانک بزرگ برگردانده است.


وی با اشاره به عبور بانک ملت از چالش های بزرگی که در سال های گذشته با آن رو به رو شده بود، تاکید کرد: خوشبختانه پذیرش نسبت به دکتر بیگدلی در مجموعه بانک ملت بسیار عالی است و اشراف ایشان به مسائل بانکی و فعالیت های این بانک، باعث شده است که بانک ملت به عنوان یکی از ارکان نظام بانکی، دوباره جایگاه خود را به دست آورد.


حسینی، شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد را منسجم ترین شورا در مجموعه دولت خواند و با اشاره به برگزاری ۱۹ جلسه کاری در طول یک سال گذشته، خاطرنشان کرد: در جلسه امروز، بحث تحریم ها در ۱۳ آبان ماه به صورت جدی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا افکار عمومی نسبت به تبعات این تحریم ها که البته موضوع جدیدی نیست، اطلاع کافی داشته باشد.


وی بحث جنگ اقتصادی را یک بحث جدی عنوان کرد و افزود: در عین حال چالش های نظام بانکی از چالش های ارزی جدی تر است و سیاست های پولی و بانکی نادرست سال های قبل، نظام بانکی را در شرایطی قرار داده است که هزینه های بانک ها به شدت افزایش یافته است و روی این موضوع باید کار اساسی صورت گیرد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ مسیری را که یک امپراتوری بزرگ رسانه ای پیموده است


  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ها در آمریکا و تاسیس اف.سی.سی FCC


  نماینده مجلس باید یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات هم باشد


  دومین نشست مدیران ارتباطات شرکت های گروه خودروسازی سایپا به میزبانی پارس خودرو برگزار شد


  مدرس و پیشکسوت روابط‌عمومی: روابط‌عمومی‌ها باید زیر نظر بالاترین مقام دستگاه فعالیت کنند


  شماره جدید فصلنامه کارگزار روابط عمومی منتشر شد


  انتظار از نهادهای صنفی روابط عمومی/ یک طرفه به محکمه نرویم


  نشست مدیران روابط عمومی پارک های علم و فناوری سراسر کشور


  مدیرکل روابط عمومی مجلس تغییر کرد


  روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: استاد هوشنگ عباس زاده چهره ماندگار روابط عمومی ایران چشم از جهان فرو بست