درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:14   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35033صفحه نخست » شنبه، 7 مهر 1397 - 22:55
تولد گوگل با یک انیمیشن از سوالات عجیب بیست سال اخیر کاربران
گوگل به مناسبت بیست سالگی خود، انیمیشنی را بر صفحه نخست خود قرار داده است. این انیمیشن، سوالات محبوب این بیست سال را برای کاربران مرور می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گوگل به مناسبت بیست سالگی خود، انیمیشنی را بر صفحه نخست خود قرار داده است. این انیمیشن، سوالات محبوب این بیست سال را برای کاربران مرور می کند.

انیمیشن، از پرسشهایی مانند «گوگل چیست»، «در سال ۲۰۰۰ چه اتفاقی می افتد»، «محبوب ترین ورزش دنیا چیست»، «آیا پلوتون سیاره است» تا سوالاتی چون «چگونه برقصیم» و جستجوهایی از جمله «عروسی سلطنتی» را در بر می گیرد.

انیمیشن گوگل با تشکر از کاربرانش به زبانهای گوناگون به پایان می رسد.

گوگل همچنین یک صفحه تعاملی به نام «بیست سال با گوگل» راه اندازی کرده و نکات جالبی را از بیست سال جستجوی کاربران ارائه داده است.

این صفحه شامل زیر مجموعه هایی چون «بازیگران»، «ورزش ها»، «فوتبالیست ها»، «کتابها» و «حیوانات»، «غذاها» ، «برنامه های تلویزیونی» و «ترانه های موسیقی» است.

با کلیک کردن روی هر قسمت، می توان بیشترین میزان جستجو را میان نامهای محبوب پیدا کرد.

مثلا در بخش حیوانات، متوجه می شویم که کاربران سراسر دنیا بیشتر از هر حیوان دیگری، «سگ» را جستجو کرده اند.

در قسمت «بازیگران»، می فهمیم که از سال ۲۰۱۶ تا امروز، بیشتر از هر بازیگر دیگری نام «مگان فاکس» جستجو شده است.

در بخش «فوتبالیست ها»، گوگل می گوید از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸، «لیونل مسی» در میزان جستجوی نامش، رتبه سوم را گرفته است. از سال ۲۰۱۷ تاکنون، بازیکنی که نامش بیشتر از دیگران جستجو شده «نیمار» بازیکن برزیلی است.

در قسمت «غذا»، کاربران در تمامی این سالها بیشتر «آب» را جستجو کرده اند. در سال ۲۰۰۳، «برنج» بیشتر از هر زمان دیگری جستجو شد.

گوگل با ابتکار جالب دیگری بیست سالگی خود را جشن گرفته است.

اگر در روز بیست و هفتم سپتامبر ۲۰۱۸ به گوگل مراجعه کنید و از این وب سایت در مورد مفاهیم قدیمی بپرسید، گوگل با شما شوخی می کند و معادل مدرن آن مفاهیم را به شما می دهد.

مثلا اگر از گوگل در مورد فایل mp3 بپرسید به شما در مورد «استریمینگ» موسیقی اطلاعات می دهد.

اگر گوگل کنید، «اتاق چت» به شما در مورد «اس ام اس به گروه» اطلاعات می دهد.

اگر از گوگل سوال کنید «چطور متوجه بشویم کسی ما را دوست دارد» به جای نشانه های عشق می نویسد «بکش سمت راست» که در واقع اشاره ای است به شیوه کار کردن اپ های متعدد «زوج یابی» که در آن اگر کسی نظر شما را جلب کند صفحه را به سمت راست می کشید.

گوگل رسما در سال ۱۹۹۸ بنیانگذاری شد و امروز سومین شرکت ارزشمند جهان به بهای ۸۶۳ میلیارد دلار است.

 



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد