درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:06   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35031صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 7 مهر 1397 - 21:48
ماجرای بنرهای جنجالی شیراز به کجا رسید؟/ اول برکناری؛بعد تحقیق
برکناری سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و رئیس روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری با توجه به اینکه تحقیقات در این خصوص هنوز تکمیل نشده اقدام عجولانه ای بود. چراکه باید گفت خود مدیران ارشد شهرداری چه مسئولیتی برعهده دارند و چرا نظارتی بر نحوه روند اداری دریافت یک فایل گرافیکی و انتشار آن صورت نگرفته است و در این پرونده باید مدیران ارشد هم مورد پرسش قرار بگیرند و نباید فقط مدیران جز برای تحقیق فراخوانده شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نصب بنری از سربازان رژیم صهیونیستی به جای غیورمردان ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس در میدان نمازی شیراز در هفته گذشته منجر به واکنش شدید خانواده های جانبازان، شهدا و مردم شیراز شد. مردم خشمگین بلافاصله در یک اقدام خودجوش بنر را پائین کشیدند و منتظر عکس العمل مسئولان این شهر ننشستند. همچنین خشم و عصبانیت از نصب این بنر منجر شد به اینکه شهردار این شهر ضمن عذرخواهی از مردم سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و رئیس روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز را برکنار کند.


پیمان بهادری، رئیس دفتر شهردار شیراز طی حکمی با حفظ سمت پیشین خود به عنوان سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز منصوب شد البته قبل از او محمدجواد کشاورزی بر کرسی این سمت نشسته بود.


بازجویی از 3 نفر درخصوص این پرونده
در این رابطه علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب شیراز اظهار داشت: در پی این اقدام شنیع با تشکیل پرونده قضایی برای دست‌اندرکاران علم کردن بنر سربازان رژیم اشغالگر قدس به جای رزمندگان دفاع مقدس سه نفر از این افراد دستگیر شدند. دادستان عمومی و انقلاب شیراز افزود: جایگزینی رزمندگان دفاع مقدس با سربازان رژیم اشغالگر اسرائیل از سوی دست اندرکاران به جد پیگیری می شود و تحقیقات تا روشن شدن ابعاد احتمالی پنهان موضوع ادامه خواهد داشت.

 

وی این اقدام را عملی توهین آمیز خوانده و گفت: مدیر روابط عمومی نهاد متولی امر که مسئولیت مستقیم نظارت بر تبلیغات فرهنگی در شهر شیراز را بر عهده داشته است دستگیر و در بازداشت بسر می برد. به علاوه دو فرد دیگر که در انجام این اقدام نقش داشته اند نیز دستگیر شده اند و این پرونده در مراحل تحقیقات اولیه قرار دارد. احمد تنوری، رئیس کمیسیون فرهنگی - اجتماعی شورای شهر شیراز در گفتگو با « ایران آنلاین» گفت: برای اظهار نظر قطعی زود است و باید منتظر گزارش شهرداری شیراز ماند و سپس اظهار نظر کرد. وی افزود: این مسئله بسیار مهم است که قبل از رسانه های خارجی و دامن زدنشان به این موضوع کدام رسانه داخلی این موضوع که تصویر متعلق به سربازان رژیم اسرائیل می باشد را عنوان کرده است.


تنوری اذعان داشت: به شخص هنوز نتوانسته ام تصویر اصلی این بنر را در اینترنت پیدا کنم؛ بنابراین برای صحت و سقم این موضوع نیاز است کارشناسان آی تی و حوزه فضای مجازی وارد عمل شوند و اظهار نظر کارشناسانه خود را بیان کنند.


وی ضمن اشاره به جلسه روز سه شنبه با موضوعیت بررسی این پرونده بیان کرد: ابعاد گوناگون این اتفاق در جلسه مورد بررسی قرار می گیرد و قطعا تا آن روز نتایج بررسی های شهرداری هم به ما اعلام خواهد شد بنابراین می توانیم در این خصوص اظهارنظر کنیم. البته باید گفت این اقدام بیشتر یک سهل انگاری به نظر می رسد و حواشی که پیرامون آن در شبکه های مجازی ایجاد شده است مبنای واقعی ندارد و اگر شخصی ادعا می کند که دلیل و برهانش موثق می باشد باید ادله خود را ارائه دهد.

 

 رئیس کمیسیون فرهنگی - اجتماعی شورای شهر شیراز در خصوص برکناری دو مدیر شهرداری شیراز نیز عنوان کرد: برکناری سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و رئیس روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری با توجه به اینکه تحقیقات در این خصوص هنوز تکمیل نشده اقدام عجولانه ای بود. چراکه باید گفت خود مدیران ارشد شهرداری چه مسئولیتی برعهده دارند و چرا نظارتی بر نحوه روند اداری دریافت یک فایل گرافیکی و انتشار آن صورت نگرفته است و در این پرونده باید مدیران ارشد هم مورد پرسش قرار بگیرند و نباید فقط مدیران جز برای تحقیق فراخوانده شوند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز