درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:55   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35020صفحه نخست » ادامه مطلب چهارجمعه، 6 مهر 1397 - 02:27
غمگین بودن به نفع بشر است
تبلیغات شرکت های خدمات مصرفی و تزئینی مدام می خواهند شادی مصنوعی بفروشند. آنها با نشان دادن زیباترین آدمها در لوکس ترین و شادترین وضعیت به شکل های مختلف،به ادم ها بگویند ناقص، زشت و غمگین هستید تا افراد با خریدن محصولات شان، فکر کنند که به تعادل و شادی می رسند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تبلیغات شرکت های خدمات مصرفی و تزئینی مدام می خواهند شادی مصنوعی بفروشند. آنها با نشان دادن زیباترین آدمها در لوکس ترین و شادترین وضعیت به شکل های مختلف،به ادم ها بگویند ناقص، زشت و غمگین هستید تا افراد با خریدن محصولات شان، فکر کنند که به تعادل و شادی می رسند.

انگار همه باید همیشه شاد باشند و صورت شان برق بزند و بهترین اندام، مدل مو، لباس، ماشین، خانه و مسافرت داشته باشند وگرنه موجودات بدبخت و غمگینی خواهند بود. اما از دید روانشناسان، غمگین بودن همیشه بد نیست و در اغلب موارد طبیعی هم هست چون نقشِ هشدار دهنده را ایفا می کنند. در طول تاریخ زندگی انسان، به خاطر اینکه همواره خطر و ناملایمات زیادتر بوده است احساسات غمگینانه و نگران کننده ما بیشتر از واکنش های شادیبخش می باشند.

شکی نیست که احساس افسردگی شدید و طولانی مدت، زندگی بعضی از انسانها را کاملا مختل می کند ولی از نظر روانشناسان، افسردگی خفیف و گذرا، یک رفتار تطبیقی برای روبرو شدن هر چه دقیق تر با موقعیت های نامساعد است.

1 – در حین ناراحت یا غمگین بودن، آدم‌ها سعی می کنند به جزئیات بهای بیشتری دهند. به ایما و اشاره ها توجه می‌کنند و اینها کمک می‌کند داوری شان، خطای کمتری داشته باشد.

2 – افراد غمگین و جدی، هیجانزده نمی شوند. حواس شان کمتر پرت می شود. به این خاطر، فرصت می یابند کارهای شان را بهتر و کامل تر انجام دهند.

3 – افرادِ غمگین و بالطبع ساکت تر به صداها حساس تر هستند. مزیتی که اجازه می دهد نیت و ایده دیگران را بهتر درک و جذب کنند و در انتقال ایده و نظرِ خودشان، موفق تر باشند. آنها در ضمن، توجه بیشتری به توقعات اجتماع، نشان می دهند. همین باعث می شود نسبت به رعایت حق دیگران، حساس تر باشند و رفتار عادلانه تری بروز دهند.

بازار بزرگ و بسیار سودآوری از تفریحات و انتشارات وجود دارد که کارشان فروش شادی و خوشبختی کاذب است. برای همین اصرار وسیعی در دنیای اقتصادی و بازار خدماتی وجود دارد که غمگین بودن را غیرطبیعی جلوه دهند.
 

منبع: https://theconversation.com

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد