درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 21:26   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34935صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 27 شهریور 1397 - 01:44
روابط عمومی ها وظیفه دارند با نمایش واقعیت های موجود، عملکرد مدیران اقتصادی را با نگاه مثبت و واقع گرایانه بیان کنند
رییس کل بیمه مرکزی: مقابله با جنگ رسانه ای در کنار تلاش برای تبیین و رونمایی از دستاوردهای تمامی بخش های اقتصادی کشور بر عهده روابط عمومی هاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مقابله با جنگ رسانه ای در کنار تلاش برای تبیین و رونمایی از دستاوردهای تمامی بخش های اقتصادی کشور بر عهده روابط عمومی هاست.

به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در جمع مدیران روابط عمومی مجموعه وزارت اموراقتصادی و دارایی سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: روابط عمومی ها وظیفه دارند با نمایش واقعیت های موجود، عملکرد مدیران اقتصادی را با نگاه مثبت و واقع گرایانه بیان کنند.

رییس کل بیمه مرکزی با تاکید بر این نکته که اقتصاد ایران شکننده و آسیب پذیر نیست، تصریح کرد: مسئولیت تمامی آنچه که مجموعه اقتصادی کشور را تشکیل می دهد با وزارت امور اقتصادی و دارایی نیست و مجموعه روابط عمومی های نهادهای اقتصادی باید مساله تبادل اطلاعات و تعامل در فعالیت ها را جدی تر بگیرند چرا که اطلاع رسانی در حوزه اقتصاد به یکپارچگی نیاز مبرم دارد.

وی افزود: بخش های مختلف اقتصادی کارهای خوبی انجام داده اند و ماموریت های خود را با دقت و حساسیت دنبال می کنند و در این میان روابط عمومی ها وظیفه دارند با انعکاس دستاوردهای آنان مردم را از واقعیت های اقتصادی کشور باخبر کنند.

رییس شورای عالی بیمه با ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران روابط عمومی مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به درهم تنیدگی فعالیت های اقتصادی و ضرورت هماهنگی بیشتر بین روابط عمومی دستگاه های اقتصادی اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی در رسانه های گروهی یک ضرورت است اما این امر کافی نیست و ما باید اخبار و اطلاعات شفاف را بی واسطه با تمامی آحاد جامعه مطرح کنیم.

دکتر سلیمانی نوسانات روانی ارز را با آنچه که در واقعیت بازار جریان دارد متفاوت ارزیابی کرد و گفت: معیار ارزی ما معاملات محدود ارزی در بازار نیست بلکه آنچه که در سامانه های رسمی و مبادلات کلان اقتصادی ثبت می شود معیار است.

دکتر سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله ضرورت کاهش نگرانی مردم و افزایش رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: تک تک مردم ایران حق دارند برای خودشان زندگی کنند و نه اینکه تمام سال های عمر خود را با نگرانی برای سرنوشت فرزندان خود ادامه بدهند.

سلیمانی مهم ترین نگرانی از بازنشستگی را مسائل مالی عنوان کرد و گفت: بیمه های زندگی می توانند این نگرانی بزرگ جامعه بازنشستگان را برطرف کنند که این امر به افزایش سطح رفاه و نشاط اجتماعی منتهی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از مردم کشور ما از ظرفیت های متنوع صنعت بیمه اطلاع چندانی ندارند و ما وظیفه داریم این نگاه را اصلاح کنیم تا چتر امنیت اقتصادی و اجتماعی در کشور گسترده تر شود.

رییس کل بیمه مرکزی از برنامه بیمه مرکزی در حوزه توسعه بیمه های خُرد خبر داد و گفت: در کنار توسعه بیمه های زندگی باید موضوع بیمه های خرد را هم جدی بگیریم که خوشبختانه مطالعات خوبی در این حوزه انجام شده و به زودی طرح نهایی آن در شورای عالی بیمه مطرح خواهد شد.

وی ایجاد اشتغال، افزایش حجم سرمایه گذاری مردم در حوزه صنعت بیمه را از دستاوردهای اجرای این طرح برشمرد و گفت: در حال حاضر بخش اعظم دارایی های مردم فاقد بیمه نامه است و در صورت اجرای طرح همگانی سازی بیمه های خرد، اهمیت صنعت بیمه بیش از پیش در جامعه مشخص خواهد شد.

گفتنی است هجدهمین جلسه شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی مجموعه های اقتصادی کشور صبح امروز به میزبانی بیمه مرکزی در محل برج بیمه برگزار شد و در آغاز این نشست گزارشی از عملکرد این شورا توسط "سیدمالک حسینی" – مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی ارائه شد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد