درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 07:54   

داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی

  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی
  نظرسنجی/ آیا مردم با جهانی‌شدن مخالف‌اند؟
  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای
  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی
  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار
  عبور «وبصادر» از زیان در تحلیل‌های فعالان بازار سرمایه
  اطلاعیه بانک صادرات
  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق
  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها
  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34931صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 26 شهریور 1397 - 11:28
«ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی
«ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: پس از ارائه سوپر محصولاتی مانند سامانه «بام»، پیام رسان «بله» و اپلیکیشن «60»، بانک ملی ایران به زودی سوپر محصول دیگری با عنوان «ملی پلاس» را رونمایی خواهد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: پس از ارائه سوپر محصولاتی مانند سامانه «بام»، پیام رسان «بله» و اپلیکیشن «60»، بانک ملی ایران به زودی سوپر محصول دیگری با عنوان «ملی پلاس» را رونمایی خواهد کرد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد رضا حسین زاده با بیان این که اکنون 90 سال از تاسیس نخستین شعبه این بانک گذشته است، افزود: با این حال سیر تحول در بانک ملی ایران هرگز متوقف نشده و در همین راستا به زودی شعبی از بانک افتتاح خواهند شد که در کشور بی نظیر و در دنیا کم نظیرند.
 
 وی اظهار کرد: این شعب که تحت عنوان «ملی پلاس» راه اندازی خواهند شد، امکاناتی منحصر به فرد برای مشتریان به همراه خواهند داشت.
 
 
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که شعب «ملی پلاس» تمام الکترونیک و بدون حضور بانکدار اداره می شوند، ادامه داد: در برخی از این شعب، رباتی وجود دارد که به زبان فارسی با مشتری ارتباط برقرار کرده و خدمات لازم را ارائه می دهد.
 
 وی افزود: در نوع دوم شعب «ملی پلاس»، چیدمان بسیار جدیدی پیاده سازی شده که برای «نوجوانان» و «جوانان» بسیار جذاب خواهد بود.
 
 به گفته
دکتر محمدرضا حسین زاده، مشتریان بانک ملی ایران با آغاز به کار شعب «ملی پلاس» تحولی ساختاری و خیره کننده را مشاهده خواهند کرد؛ اقدامی که حتی در نظام بانکی می تواند انقلاب ایجاد کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ ژورنالیسم پاسدار دمکراسی و بازدارنده فساد و انحرافات جامعه


  یک معما در باره تصمیم گیری درست


  آغاز چهارمین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی


  اجرای قانون مدیریت بحران غیرواقعی


  علیرضا قانع گزینه جدید روابط عمومی شهرداری رشت


  مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق مازندران معرفی شدند


  چهار نوع سطح زندگی در بین انسانهای روی زمین در نقاط مختلف


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  کوچ کاربران آیفون به سمت سامسونگ


  خبرگزاری حوزه به کادر سازی رسانه ای در حوزه خواهران کمک کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران