درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 20:22   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری همایش مدیران روابط عمومی استان مازندران
  انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های همدان بهمن ماه برگزار می‌شود
  کارگاه استراتژی و مدیریت استراتژیک روابط عمومی در خراسان جنوبی برگزار می شود
  مناقشه عجیب بر سر یک روابط عمومی! / منتقدان: برخی رسانه ها پولکی شده اند و نمک گیر!
  توزیع نسخه‌های جعلی روزنامه واشنگتن پست با اخباری علیه ترامپ
  مراسم هشتادمین سالروز تاسیس بانک مسکن سه شنبه شب برگزار شد/ توصیه های قدیمی ترین مدیرعامل بانک مسکن
  آغاز عملیات اجرایی ساخت پروژه زندگی
  مظاهریان اظهار داشت: تسهیلات یکم،ایده کارآمد برای تامین مالی مسکن
  در جشنواره ملی بهره‌وری عنوان شد: بانک مسکن «پیشرو» در بهره‌وری میان بانک‌های کشور
  انتصاب اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34909صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 24 شهریور 1397 - 17:00
استاندار خراسان شمالی: روشنگری روابط عمومی ها ابزار مقابله با جنگ رسانه ای دشمن است
استاندار خراسان شمالی با بیان این که دشمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با همه توان به صحنه آمده است و اکنون در یک جنگ غیرفیزیکی اما واقعی به سر می بریم، فعال شدن بخش خصوصی را راه مقابله با جنگ اقتصادی و روشنگری روابط عمومی ها در فضای رسانه ای را ابزار مقابله با جنگ رسانه ای دشمن قلمداد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار خراسان شمالی با بیان این که دشمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با همه توان به صحنه آمده است و اکنون در یک جنگ غیرفیزیکی اما واقعی به سر می بریم، فعال شدن بخش خصوصی را راه مقابله با جنگ اقتصادی و روشنگری روابط عمومی ها در فضای رسانه ای را ابزار مقابله با جنگ رسانه ای دشمن قلمداد کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری برنا، محمدرضا خباز در دیدار اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، روابط عمومی ها را به منزله چشم و گوش مدیران دستگاه ها توصیف کرد و گفت: روابط عمومی ها زیر نظر عالی ترین مقام اجرایی دستگاه باید با ارائه اطلاعات درست و به موقع به مدیران، از بروز خطا در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها جلوگیری کنند.
 
 وی با ابراز خرسندی از انسجام روابط عمومی های استان و همراهی کامل این مجموعه با دولت برآمده از بطن مردم خاطرنشان کرد: کسی از روابط عمومی ها توقع ندارد حق را باطل و یا باطل را حق جلوه دهند؛ بلکه انتظار این است که واقعیات را بدون کم و کاست و به همان شکلی که هست، منعکس کنند. وی ادامه داد: در این شرایط خطیر و حساس کشور، روابط عمومی ها برای سرافرازی ملت و نظام از عمر، زبان و قلم خود مایه می گذارند و نقش بسیار حساسی بر عهده دارند لذا باید قدردان آنان بود.
 
 استاندار خراسان شمالی با اذعان به این که دولت کنونی در عرصه رسانه ای و اطلاع رسانی بسیار مظلوم است، لزوم آگاه کردن مردم به خدمات و دستاوردها و پاسخگویی موثر به شبهه افکنی و سخنان ناروا، غیرمنطقی و بی پایه و اساس را مورد تاکید قرار داد.
 
 دکتر خباز با اشاره به گلایه های رئیس جمهوری از برخی اعضای دولت که در برابر تخریب ها سکوت می کنند و از دولت دفاع نمی کنند، گفت: معنا ندارد کسی در دولت باشد ولی از سیاست ها و برنامه های آن دفاع نکند. وی ادامه داد: در یک ارکستر همه باید ساز هماهنگ بنوازند. وی هم چنین از برگزاری مستمر جشنواره روابط عمومی های برتر استان حمایت کرد./
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  محدودیت های روابط عمومی سنتی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


  آقای روابط عمومی در شهرداری همدان چه می کند؟


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز