درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 31 فروردین 1398 - 05:17   

درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"

  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


ادامه ادامه مطلب دو

رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد

  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد


ادامه ادامه مطلب سه

27 مصوبه برای مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی

  27 مصوبه برای مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"
  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن
  یک خبرنگار در ناآرامی‌های ایرلند شمالی کشته شد
  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد
  منابع آگاه می‌گویند آمازون بازار داخلی خود را در چین تعطیل می‌کند
  27 مصوبه برای مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی
  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است
  هم افزایی و تعامل با انجمن ها و موسسات تخصصی روابط عمومی در دستور کار استانداری البرز
  فیسبوک صفحه‌های چند فرد و سازمان دست‌راستی بریتانیا را بست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34908صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 24 شهریور 1397 - 14:16
دوئل اتحادیه اروپا، "گوگل"، "یوتیوب" و "فیسبوک"، بر سر قانون "حق مؤلف"
اتحادیه اروپا، قوانین بروزی را برای رعایت حق مؤلف یا "کپی رایت" در فضای مجازی برای اینترنت به تصویب رسانده است؛ قوانینی که هنوز نهایی نشده‌اند اما مباحث داغی را در نه تنها در اروپا بلکه در آمریکا به راه انداخته‌؛ چرا که هدف اول این قوانین، "گوگل"، "فیسبوک" و "یوتیوب" هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اتحادیه اروپا، قوانین بروزی را برای رعایت حق مؤلف یا "کپی رایت" در فضای مجازی برای اینترنت به تصویب رسانده است؛ قوانینی که هنوز نهایی نشده‌اند اما مباحث داغی را در نه تنها در اروپا بلکه در آمریکا به راه انداخته‌؛ چرا که هدف اول این قوانین، "گوگل"، "فیسبوک" و "یوتیوب" هستند.

بر اساس طرحی که در پارلمان اتحادیه اروپا به تصویب رسیده است، غول‌های فضای مجازی مثل "گوگل"، "فیسبوک" و "یوتیوب"، باید به افراد، رسانه‌ها و ارگان‌هایی که محتوا تولید می‌کنند و این شرکت‌‌های عظیم دنیای مجازی، از تولیدات آنها به طور غیرمستقیم کسب درآمد می‌کنند، پول پرداخت کنند؛ در واقع حق مؤلف آنها را پرداخت کنند.


به گزارش rfi.fr، این قانون همچنین این شرکت‌های عظیم را وادار می‌کند تا تمهیداتی در نظر بگیرند که کاربران نتوانند مطلبی که حق مؤلف آن را در اختیار ندارند منتشر کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نگاهی به «باپلیک ادیتور» در رسانه ها


  افشاگری یکجانبه در روزنامه نگاری ـ اصطلاح مطبوعات زرد


  چاپ خبر جعلی در روزنامه بوستون گلوب - خبر، توسط یک خبرنگار «فری لنس» جعل شده بود!


  خبرگزاری های اصطلاحا جهانی و مسئله تبلیغ نامرئی و کنترل خبر


  پوستر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی در سنندج رونمایی شد


  آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل


  نخستین شورای هماهنگی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری برگزار شد


  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است


  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی