درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 مهر 1399 - 15:18   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی

  پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چهار نقش خاص برای یک تیم کاری
  آسیب شناسی ارتباطات سازمانی
  شهری در ژاپن که راه رفتن با تلفن را ممنوع کرد
  اصول به دست آوردن اعتبار
  سناریوی نجات شرکت‌ها در دوران بحران
  شکایت دولت ترامپ از گوگل به دلیل انحصار
  هیات نظارت بر محتوای فیس‌بوک از ماه آینده تشکیل می‌شود
  جلسه کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی و نیمه دولتی برگزار شد
  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان فارس
  نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مؤسسات آموزش عالی ‏منطقه ۹ کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34870صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 20 شهریور 1397 - 12:10
۹۰ سال از خلق یک حماسه واقعی توسط مردم ایران گذشت؛ تاسیس «بانک ملی ایران».
بانک ملی ایران ۹۰ ساله شد
سال ها بود که مردم کشورمان برای خروج از سلطه بیگانگان تلاش می کردند. یکی از مهم­ترین وجوه تسلط اروپا بر ایران، نظام بانکی بود. موضوع آن قدر جدی شده بود که حتی اسکناس های رایج در دست مردم را نیز انگلیس ها چاپ می کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سال ها بود که مردم کشورمان برای خروج از سلطه بیگانگان تلاش می کردند. یکی از مهم­ترین وجوه تسلط اروپا بر ایران، نظام بانکی بود. موضوع آن قدر جدی شده بود که حتی اسکناس های رایج در دست مردم را نیز انگلیس ها چاپ می کردند.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این وضع برای ایرانیان غیور قابل تحمل نبود، تا جایی که آنها حاضر شدند همه دارایی ها خود را برای تاسیس یک بانک ایرانی هزینه کنند و این گونه بود که «بانک ملّی ایران» از عمق وجود مردم برخاست.
 
 اکنون ۹۰ سال از آن روز می گذرد. بانکی که تنها در چند گیشه خلاصه می شد، امروز نه تنها در جای جای کشور ریشه دوانده، بلکه پا را از این هم فراتر گذاشته و از مرزهای جغرافیایی کشور عبور کرده است.
 
 شاید به جرات بتوان گفت هیچ طرح توسعه ای، عمرانی و زیربنایی در کشور نیست که بانک ملی ایران در اجرای آن نقش نداشته باشد. بسیاری از پروژه های عام المنفعه مانند ساخت مدارس، راه های روستایی، خانه های بهداشت و … را بانک ملی ایران بدون هیچ چشمداشت مادی ساخته است.
 
 این اما همه ماجرا نیست. بانک ملی ایران در حوزه خدمت رسانی به مشتریان نه تنها با ۹۰ سال پیش، بلکه حتی با دو سال پیش خود هم قابل مقایسه نیست. امروز مشتریان بانک برای انجام اغلب اقدامات خود نیازی به حضور در شعبه ندارند، چون می توانند خدمات خود را از سامانه های غیرحضوری مانند «بام»، «بله» و «اکانت آفیسر» دریافت کنند.
 
 مشتریان بانک امروز تنها با یک نهاد فعال در حوزه پولی و مالی در ارتباط نیستند، بلکه بانک ملی ایران را در قامت یک سازمان دانش بنیان، عملگرا و تحول خواه مشاهده می کنند. بانک ملی ایران افق ۱۴۰۰ را بسیار قدرتمند نشانه روی کرده و تلاش دارد نام خود را مانند آن چه در داخل کشور تجربه کرد، در دنیا نیز پرآوازه کند.
 
 پروژه های بزرگ طراحی شده توسط بانک ملی ایران همپای بزرگ ترین نهادهای همسو در جهان، یکی پس از دیگری پیاده سازی می شود تا بزرگ ترین بانک جهان اسلام، روزی به یکی از بزرگ ترین بانک های جهان مبدل شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه اصل وجودی روابط عمومی‌


  پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی


  اصول مذاکرات خوب، اصولی یا حرفه‌ای


  اصول به دست آوردن اعتبار


  راهکارهایی برای اجرای بهینه استراتژی‌های روابط‌عمومی در لینکدین


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد


  چگونه پیام‌های حذف شده واتس اپ را بخوانیم؟


  آیا نسل پنجم شبکه تلفن همراه برای سلامتی انسان‌ها خطرناک است؟


  فن‌آوری هوش مصنوعی و اینترنت نسل پنجم در خدمت «خانه هوشمند آینده»


  تغییرات مثبت دورکاری برای دانش‌ورز‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی