درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 - 12:53   

شیوه ارتباطی جالب و جدید استاندار یزد

  شیوه ارتباطی جالب و جدید استاندار یزد


ادامه ادامه مطلب یک

«مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان

  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

معاون سخنگوی کاخ‌سفید هم استعفا داد

  معاون سخنگوی کاخ‌سفید هم استعفا داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس هیات مدیره بیمه دانا: طرح مهر دانا موجب تقویت شاخص‌های اقتصادی کشور می‌شود
  بازوند در دیدار با مجموعه روابط عمومی استانداری کرمانشاه: اطلاع‌رسانی دستاوردها موجب امیدواری مردم می‌شود
  معاون سخنگوی کاخ‌سفید هم استعفا داد
  مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی: برای برقراری ارتباط موثرتر با جامعه هدف نیازمند یاری هنرمندان هستیم
  دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی: روابط عمومی ها منعکس کننده خواسته های مردم به مسئولان باشند
  سه مرحله مدیریت بحران
  اعتقاد اکثر کانادایی‌ها بر تاثیرات منفی فیس بوک در انتخابات فدرال
  شیوه ارتباطی جالب و جدید استاندار یزد
  آمازون در 2 سال گذشته هیچ مالیاتی در آمریکا پرداخت نکرده است
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه قم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34870صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 20 شهریور 1397 - 12:10
۹۰ سال از خلق یک حماسه واقعی توسط مردم ایران گذشت؛ تاسیس «بانک ملی ایران».
بانک ملی ایران ۹۰ ساله شد
سال ها بود که مردم کشورمان برای خروج از سلطه بیگانگان تلاش می کردند. یکی از مهم­ترین وجوه تسلط اروپا بر ایران، نظام بانکی بود. موضوع آن قدر جدی شده بود که حتی اسکناس های رایج در دست مردم را نیز انگلیس ها چاپ می کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سال ها بود که مردم کشورمان برای خروج از سلطه بیگانگان تلاش می کردند. یکی از مهم­ترین وجوه تسلط اروپا بر ایران، نظام بانکی بود. موضوع آن قدر جدی شده بود که حتی اسکناس های رایج در دست مردم را نیز انگلیس ها چاپ می کردند.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این وضع برای ایرانیان غیور قابل تحمل نبود، تا جایی که آنها حاضر شدند همه دارایی ها خود را برای تاسیس یک بانک ایرانی هزینه کنند و این گونه بود که «بانک ملّی ایران» از عمق وجود مردم برخاست.
 
 اکنون ۹۰ سال از آن روز می گذرد. بانکی که تنها در چند گیشه خلاصه می شد، امروز نه تنها در جای جای کشور ریشه دوانده، بلکه پا را از این هم فراتر گذاشته و از مرزهای جغرافیایی کشور عبور کرده است.
 
 شاید به جرات بتوان گفت هیچ طرح توسعه ای، عمرانی و زیربنایی در کشور نیست که بانک ملی ایران در اجرای آن نقش نداشته باشد. بسیاری از پروژه های عام المنفعه مانند ساخت مدارس، راه های روستایی، خانه های بهداشت و … را بانک ملی ایران بدون هیچ چشمداشت مادی ساخته است.
 
 این اما همه ماجرا نیست. بانک ملی ایران در حوزه خدمت رسانی به مشتریان نه تنها با ۹۰ سال پیش، بلکه حتی با دو سال پیش خود هم قابل مقایسه نیست. امروز مشتریان بانک برای انجام اغلب اقدامات خود نیازی به حضور در شعبه ندارند، چون می توانند خدمات خود را از سامانه های غیرحضوری مانند «بام»، «بله» و «اکانت آفیسر» دریافت کنند.
 
 مشتریان بانک امروز تنها با یک نهاد فعال در حوزه پولی و مالی در ارتباط نیستند، بلکه بانک ملی ایران را در قامت یک سازمان دانش بنیان، عملگرا و تحول خواه مشاهده می کنند. بانک ملی ایران افق ۱۴۰۰ را بسیار قدرتمند نشانه روی کرده و تلاش دارد نام خود را مانند آن چه در داخل کشور تجربه کرد، در دنیا نیز پرآوازه کند.
 
 پروژه های بزرگ طراحی شده توسط بانک ملی ایران همپای بزرگ ترین نهادهای همسو در جهان، یکی پس از دیگری پیاده سازی می شود تا بزرگ ترین بانک جهان اسلام، روزی به یکی از بزرگ ترین بانک های جهان مبدل شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  آغاز فرایند تدوین سند جامع شیوه اقدام مشترک روابط عمومیها در زمان بحران


  سازمان نهضت سواد رسانه‌ای تشکیل شود


  انتصاب تیم رسانه‌ای در کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰ دونالد ترامپ


  رئیس روابط عمومی قوه قضائیه پس از 10 سال تغییر می کند


  پنجمین همایش تخصصی مدیران و کارشناسان بازاریابی موسسه اعتباری کوثر


  سلسله نشست های تخصصی پدافند رسانه ای فرهنگ سرای رسانه برگزار می شود


  رسانه های خراسان رضوی برای گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی همدل شدند


  معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور: ‌ایمنی پدافندی نیروگاه اتمی بوشهر با استاندارد‌های جهانی برابری می‌کند


  ال جی: به جای تولید موبایل تاشو باید به فکر نجات برندمان باشیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی