درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 20:02   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری همایش مدیران روابط عمومی استان مازندران
  انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های همدان بهمن ماه برگزار می‌شود
  کارگاه استراتژی و مدیریت استراتژیک روابط عمومی در خراسان جنوبی برگزار می شود
  مناقشه عجیب بر سر یک روابط عمومی! / منتقدان: برخی رسانه ها پولکی شده اند و نمک گیر!
  توزیع نسخه‌های جعلی روزنامه واشنگتن پست با اخباری علیه ترامپ
  مراسم هشتادمین سالروز تاسیس بانک مسکن سه شنبه شب برگزار شد/ توصیه های قدیمی ترین مدیرعامل بانک مسکن
  آغاز عملیات اجرایی ساخت پروژه زندگی
  مظاهریان اظهار داشت: تسهیلات یکم،ایده کارآمد برای تامین مالی مسکن
  در جشنواره ملی بهره‌وری عنوان شد: بانک مسکن «پیشرو» در بهره‌وری میان بانک‌های کشور
  انتصاب اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34866صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 19 شهریور 1397 - 18:37
سبقت پیام رسان ها از شبکه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی دیگر نمی توانند رویکرد مناسبی برای بازاریابی یا روابط عمومی باشند، زیرا برنامه های پیام رسان این روزها 1.3 میلیارد کاربر فعال بیشتر از شبکه های اجتماعی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اپلیکیشن های پیام رسان با 1.3 میلیارد کاربر فعال روزانه، تعداد کاربران شبکه های اجتماعی را پشت سر گذاشتند.
 
 رسانه های اجتماعی دیگر نمی توانند رویکرد مناسبی برای بازاریابی یا روابط عمومی باشند، زیرا برنامه های پیام رسان این روزها 1.3 میلیارد کاربر فعال بیشتر از شبکه های اجتماعی دارند. این موضوع توسط یک متخصص و مدیر بازاریابی در رویداد SEMrush و اظهارات لری کیم، کارشناس بازاریابی دیجیتال در کنفرانس INBOUND 2018 نیز به تائید رسیده است.
 
 پیش از این گزارش شده بود که ۲ میلیارد کاربر، ماهانه از شبکه اجتماعی فیسبوک استفاده می ‌کنند، اما در بررسی ‌های اخیر، استفاده روزانه از این اپلیکیشن‌ ها مدنظر قرار داده شده است. با این حال برای برنامه های پیام رسانی از جمله مسنجر فیسبوک و خدمات مبتنی بر chatbot این خدمات به جای استفاده روزانه، استفاده ماهانه مد نظر قرار گرفته بود. این مسئله موجب شده کاربرانی که ماهانه اپلیکیشن ‌های شبکه ‌های اجتماعی خود را چک می‌ کنند، در آمار کنونی به حساب نیایند و میزان استفاده‌ کاربران از اپلیکیشن‌ ها نیز بررسی شود.
 
 کیم اعتقاد دارد که در این مقایسه، تمایز میان سیستم عامل ها در استفاده از روش های ارتباطی جایگزین میان کسب و کار و مصرف کنندگان و مشترکین لحاظ شده است. او مدعی شده که پیام رسان ها به علت ماهیتشان موجب می شوند که همگی روزانه بیشتر سراغ آنها بروند و این مسئله، شمار کاربران روزانه‌‌ آنها را نسبت به شبکه ‌های اجتماعی بیشتر می‌ کند.
 
 این مسئله پیامدهایی را نیز متوجه سرویس های ایمیل کرده است و رقم استفاده روزانه ایمیل ها روز به روز در حال کاهش است. با محبوب‌ تر شدن سرویس پیام ‌رسان‌ های مختلف ممکن است کم کم ایمیل‌ ها هم به فراموشی سپرده شوند و دیگر شخصی سراغ استفاده از آنها نرود. در حال حاضر، ۲۰ درصد پیغام ‌های ارسالی به پیامرسان ها توسط کاربران باز می‌شوند. در حالی که این رقم برای ایمیل‌ها به یک درصد می‌رسد. به این معنی که از 100 گیرنده ارتباط، 1 نفر اقدام به باز کردن ایمیل خود می کند.
 
 علاوه بر این برنامه های پیام رسان به طور کاملا متفاوتی در حال برقراری تعامل میان افراد هستند. به عنوان مثال مخاطبان در یک برنامه پیام رسان مانند تلگرام، می توانند افراد، شرکتها، گروه ها و… مختلفی را شامل شوند. در واقع به جای چت های فردی و متمایز می توان به صورت گروهی نیز بر تعاملات جمعی متمرکز شد. این ویژگی ها همه سبب جذابیت پیام رسان ها نسبت به شبکه های اجتماعی و بالا بردن نرخ کاربران آن شده است.
 منبع: کالاسودا

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


  محدودیت های روابط عمومی سنتی


  آقای روابط عمومی در شهرداری همدان چه می کند؟


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز