درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 - 19:04   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟

  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


ادامه ادامه مطلب دو

با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟

  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر
  دردسر جدید نقشه گوگل برای تاکسی اینترنتی ایرانی
  نسخ قدیمی همراه بانک ملی از نیمه اردیبهشت ماه غیرفعال می شوند
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید
  مدیرعامل بانک رفاه در دیدار با استاندار لرستان: پیگیری برای رفع مشکلات هموطنان سیل زده به جد دنبال می‌شود
  امهال تسهیلات بانک رفاه برای کشاورزان آسیب دیده از سیل
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت فرخنده میلاد حضرت قائم(عج)
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34859صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 19 شهریور 1397 - 01:24
حسین زاده اعلام کرد: آمادگی بانک ملّی ایران برای توسعه همکاری ها با دانشگاه آزاد اسلامی
مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی، از آمادگی این بانک برای همکاری با طرح های توسعه ای این دانشگاه به ویژه در حوزه توسعه استارت آپ ها و اقتصاد دانش بنیان خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی، از آمادگی این بانک برای همکاری با طرح های توسعه ای این دانشگاه به ویژه در حوزه توسعه استارت آپ ها و اقتصاد دانش بنیان خبر داد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در دیدار با دکتر محمد طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به این که این بانک از بدو تاسیس دانشگاه آزاد در کنار آن بوده و بسیاری از ساختمان ها و طرح های توسعه این دانشگاه با حمایت بانک ملی ایران عملیاتی شده است، اظهار کرد: تسهیلات بانک به اعضای دانشگاه آزاد نیز همواره در جریان بوده و امیدواریم این همکاری بیش از پیش ادامه یابد.
 
 مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به تشکیل یک کارگروه ویژه مشترک میان بانک و دانشگاه آزاد برای حل مسائل پیش رو، گفت: شبکه گسترده بانک در خدمت علم و دانش کشور به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی است و امیدواریم در دوره مدیریت جدید این همکاری ها بیشتر شود.
 
 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به سابقه همکاری طولانی مدت با بانک ملی ایران، به لزوم توسعه این همکاری ها اشاره کرد و گفت: ما علاقه مندیم با رویکردی نوآورانه نسبت به مشارکت و توسعه همکاری ها اقدام کنیم.
 
 طهرانچی با بیان این که سامانه «بله» بانک ملی ایران ابزار بسیار مناسبی برای استفاده از ظرفیت شبکه گسترده دانشگاه آزاد و ارائه خدمات مالی به اعضای این شبکه است، افزود: آماده ایم که خدمات آموزشی نیز در حوزه های مختلف به بانک ملی ایران ارائه کنیم.
 
 وی اظهار کرد: ما بانک ملی ایران را کارگزار، شریک و همکار خود در حوزه مالی می دانیم و می خواهیم از این ظرفیت برای حفظ و افزایش ارزش دارایی هایمان استفاده کنیم.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون دوم: حتی الامکان از عبارات شخصی استفاده کنید


  دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی