درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 مهر 1397 - 18:19   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

اهدا تندیس من هم یک جنگلبانم به مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین

  اهدا تندیس من هم یک جنگلبانم به مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین


ادامه ادامه مطلب دو

همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی

  همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد

  مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  31 دلیل عمدۀ شکست و ناکامی
  روابط‌عمومی چرا مهم است؟
  نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان
  همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی
  حامد رستگار مدیرعامل تلویزیون اینترنتی آیو شد
  انتخاب یزدان عشیری به سمت مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت
  برگزاری دوره های آموزشی بازاریابی و فروش بیمه “ما”
  مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد
  جلوه ای تازه از اعتماد مردم به بانک ملّی ایران
  خدمات ویژه برای دارندگان کارت خوان های بانک ملّی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34836صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 17 شهریور 1397 - 14:16
اطلاعات شخصی ۳۸۰ هزار مشتری «بریتیش ایر ویز» هک شد
شرکت هواپیمایی «بریتیش ایر ویز» روز جمعه اعلام کرد اطلاعات مالی و شخصی ۳۸۰ هزار نفر از مشتریانش هک شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت هواپیمایی «بریتیش ایر ویز» روز جمعه اعلام کرد اطلاعات مالی و شخصی ۳۸۰ هزار نفر از مشتریانش هک شده است.
 
 بریتیش ایرویز این نفوذ را بسیار پیشرفته توصیف کرد و گفت در فاصله ۲۱ اوت تا ۵ سپتامبر صورت گرفته است.
 
 آلکس کروز، مدیرعامل بریتیش ایر ویز، گفت: «این حمله بسیار پیشرفته و با نیتی مجرمانه و بدخواهانه است، که ما آن را خیلی جدی می گیریم و با تمام امکانات و با همکاری صدها نفر از کارمندان، برای اطمینان از حفاظت اطلاعات مشتریان، تلاش می کنیم.»
 
 وی ضمن عذرخواهی از مشتریان، اعلام کرد شرکت هرگونه خسارت مالی وارده به مشتریان را پرداخت می کند.
 
 نخست وزیر بریتانیا نیز گفت مرکز امنیت ملی سایبری و آژانس جرائم ملی در مورد این حمله تحقیق می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سکوت مدیریتی در برابر افکار عمومی!


  پویش رسانه ای


  18 عذر و بهانۀ مشهور برای اشخاص ناموفق


  مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد


  همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی


  روابط‌عمومی چرا مهم است؟


  نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان


  انتخاب یزدان عشیری به سمت مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت


  حامد رستگار مدیرعامل تلویزیون اینترنتی آیو شد


  برگزاری دوره های آموزشی بازاریابی و فروش بیمه “ما”


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران