درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 4 مهر 1399 - 08:23   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است

  افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درک رفتار مصرف­ کننده پایدار
  انتصاب مدیرکل روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور
  تاکید استاندار لرستان بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم و اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی
  فصلنامه «مطالعات فرهنگ-ارتباطات» موفق به دریافت رتبه الف شد
  جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل برگزار شد
  آن نغمه که مردم می‌سپارند به یاد
  فیس بوک خود را برای هرج و مرج های بعد از انتخابات 2020 آماده می کند
  ۱۰ ترفند طلایی برای رشد کسب و کار
  با کمک هوش مصنوعی/ فضای یوتیوب برای کودکان امن تر می شود
  چارچوبی برای مدیریت بازاریابی پایدار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34829صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 17 شهریور 1397 - 13:39
پایان نوستالژی «کاربن» در بانک ملی ایران
قدمت 90 ساله بانک ملی ایران باعث شده که بسیاری از داشته های آن ارزش تاریخی پیدا کرده و به نوستالژی تبدیل شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قدمت 90 ساله بانک ملی ایران باعث شده که بسیاری از داشته های آن ارزش تاریخی پیدا کرده و به نوستالژی تبدیل شوند.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مشتریان بانک از سالها پیش برای تکمیل فرم های چند برگی از «کاربن» استفاده می کردند، اما با تحولات پی در پی، این فرم ها جای خود را به اسناد بدون کاربن دادند.
 
 با وجود این تحولات، برخی شعب دارای قدمت بانک، همچنان این نوستالژی را برای مشتریان تداعی می کنند؛ جالب این که هنوز برخی مشتریان قدیمی بانک تاکید دارند که از اسناد دارای کاربن استفاده کنند.
 
 این ها همه در حالی است که اقدامات بانک ملی ایران در راستای ارائه محصولات حوزه بانکداری دیجیتال و نیز توسعه بانکداری اینترنتی، بسیاری از مشتریان را اساسا از حضور در شعب بی نیاز کرده است.
 
 با این روند، به زودی «کاربن» و اسناد چند برگی نیازمند به آن از شعب بانک به طور کامل حذف خواهند شد و شاید بتوان آنها را فقط در موزه بانک ملی ایران جست و جو کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ورود روزنامه همشهری به بورس با فوریت!


  پایگاه داده مایکروسافت، پس از دو سال از زیر آب بیرون کشیده شد


  نشریات دانشگاه گیلان برتر شدند


  پلیس ترکیه در مورد مرگ مشکوک خبرنگار روسی-آمریکایی تحقیق می‌کند


  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


  گوگل قابلیت اسکن فایل‌‌های مشکوک را به برنامه محافظت پیشرفته اضافه کرد


  خبرنگار زن افغان چگونه با وجود تهدیدها و مخالفت خانواده به کار ادامه می‌دهد؟


  گزارش ششمین اجلاس مدیران شعب دانشگاهی پایگاه‌ خبری مفدا


  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: بال «ارتباطات» از بال «عملکرد» بزرگ‌تر است


  تقدیر وزارت ورزش و جوانان از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی