درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 31 فروردین 1398 - 05:14   

درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"

  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


ادامه ادامه مطلب دو

رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد

  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد


ادامه ادامه مطلب سه

27 مصوبه برای مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی

  27 مصوبه برای مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"
  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن
  یک خبرنگار در ناآرامی‌های ایرلند شمالی کشته شد
  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد
  منابع آگاه می‌گویند آمازون بازار داخلی خود را در چین تعطیل می‌کند
  27 مصوبه برای مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی
  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است
  هم افزایی و تعامل با انجمن ها و موسسات تخصصی روابط عمومی در دستور کار استانداری البرز
  فیسبوک صفحه‌های چند فرد و سازمان دست‌راستی بریتانیا را بست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34807صفحه نخست » فناوری نوپنجشنبه، 15 شهریور 1397 - 08:48
نقشه گفتگو
نقشه گفتگو یک نمونه زنده و پویا از رسانه است و باعث به وجود آمدن کانال هایی برای ارتباط می شود. اگر در هنگام یک گفتگوی اینترنتی شما در آنجا حضور نداشته باشید، آیا این گفتگو واقعاً وجود داشته است؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نقشه گفتگو یک نمونه زنده و پویا از رسانه است و باعث به وجود آمدن کانال هایی برای ارتباط می شود. اگر در هنگام یک گفتگوی اینترنتی شما در آنجا حضور نداشته باشید، آیا این گفتگو واقعاً وجود داشته است؟


حتماً. گفتگو و مکالمه وجود دارد، چه شما باشید چه نباشید. این نقشه به شما کمک می کند میزان نیروی بالقوه و فراگیری گفتگوهای اینترنتی را که روی کار و نشان تجاری شما تاثیر دارد ببینید.


در این نقشه شما به عنوان یک حرفه ای در امر خدمات یا ارتباطات خود را در مرکز منشور خواهید یافت – فرقی نمی کند که در حال تماشا باشید یا شنیدن و یا شرکت در بحث. این نقشه بصری مجموعه ای کامل از راهنمایی های ضروری برای رسانه های جمعی (The Essential Guide to Social Media) و اعلامیه رسانه های جمعی (Social Media Manifesto) است که به شما راه های درست گوش دادن و مشارکت شفاف، صادقانه و موثر در بحث را می آموزد.


از آنجایی که گفتگوهای اینترنتی در حال افزایش هستند، باید با دیدن و شنیدن آغاز کنید. این کار کمک می کند گفتگوهای مربوط را پیدا کنید و اندازه و فراوانی آنها را تشخیص دهید. اگر پیدایش کردید می توانید آن را در برنامه های ارتباط جمعی خود قرار دهید.


خوب، اما این چطور به یادگیری ربط پیدا می کند؟ مشخص است، هر بار که ما چیز جدیدی را امتحان می کنیم، چیز جدیدی می شنویم، درگیر مساله جدیدی می شویم، مطلب تازه ای می آموزیم.


من فکر می کنم این گل آفتابگردان رسانه های جمعی هم به ما کمک می کند تا روش های یادگیری خود را تعیین کنیم. با انتخاب یکی از گلبرگ ها که مناسب روش های یادگیری ما باشد و تمرکز بر ابزار ذکر شده در آن گلبرگ می تواند تغییراتی ایجاد کند. چگونه می خواهیم مکالمه را ادامه دهیم؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نگاهی به «باپلیک ادیتور» در رسانه ها


  افشاگری یکجانبه در روزنامه نگاری ـ اصطلاح مطبوعات زرد


  چاپ خبر جعلی در روزنامه بوستون گلوب - خبر، توسط یک خبرنگار «فری لنس» جعل شده بود!


  خبرگزاری های اصطلاحا جهانی و مسئله تبلیغ نامرئی و کنترل خبر


  پوستر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی در سنندج رونمایی شد


  آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل


  نخستین شورای هماهنگی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری برگزار شد


  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است


  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی