درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 20:02   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری همایش مدیران روابط عمومی استان مازندران
  انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های همدان بهمن ماه برگزار می‌شود
  کارگاه استراتژی و مدیریت استراتژیک روابط عمومی در خراسان جنوبی برگزار می شود
  مناقشه عجیب بر سر یک روابط عمومی! / منتقدان: برخی رسانه ها پولکی شده اند و نمک گیر!
  توزیع نسخه‌های جعلی روزنامه واشنگتن پست با اخباری علیه ترامپ
  مراسم هشتادمین سالروز تاسیس بانک مسکن سه شنبه شب برگزار شد/ توصیه های قدیمی ترین مدیرعامل بانک مسکن
  آغاز عملیات اجرایی ساخت پروژه زندگی
  مظاهریان اظهار داشت: تسهیلات یکم،ایده کارآمد برای تامین مالی مسکن
  در جشنواره ملی بهره‌وری عنوان شد: بانک مسکن «پیشرو» در بهره‌وری میان بانک‌های کشور
  انتصاب اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34807صفحه نخست » فناوری نوپنجشنبه، 15 شهریور 1397 - 08:48
نقشه گفتگو
نقشه گفتگو یک نمونه زنده و پویا از رسانه است و باعث به وجود آمدن کانال هایی برای ارتباط می شود. اگر در هنگام یک گفتگوی اینترنتی شما در آنجا حضور نداشته باشید، آیا این گفتگو واقعاً وجود داشته است؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نقشه گفتگو یک نمونه زنده و پویا از رسانه است و باعث به وجود آمدن کانال هایی برای ارتباط می شود. اگر در هنگام یک گفتگوی اینترنتی شما در آنجا حضور نداشته باشید، آیا این گفتگو واقعاً وجود داشته است؟


حتماً. گفتگو و مکالمه وجود دارد، چه شما باشید چه نباشید. این نقشه به شما کمک می کند میزان نیروی بالقوه و فراگیری گفتگوهای اینترنتی را که روی کار و نشان تجاری شما تاثیر دارد ببینید.


در این نقشه شما به عنوان یک حرفه ای در امر خدمات یا ارتباطات خود را در مرکز منشور خواهید یافت – فرقی نمی کند که در حال تماشا باشید یا شنیدن و یا شرکت در بحث. این نقشه بصری مجموعه ای کامل از راهنمایی های ضروری برای رسانه های جمعی (The Essential Guide to Social Media) و اعلامیه رسانه های جمعی (Social Media Manifesto) است که به شما راه های درست گوش دادن و مشارکت شفاف، صادقانه و موثر در بحث را می آموزد.


از آنجایی که گفتگوهای اینترنتی در حال افزایش هستند، باید با دیدن و شنیدن آغاز کنید. این کار کمک می کند گفتگوهای مربوط را پیدا کنید و اندازه و فراوانی آنها را تشخیص دهید. اگر پیدایش کردید می توانید آن را در برنامه های ارتباط جمعی خود قرار دهید.


خوب، اما این چطور به یادگیری ربط پیدا می کند؟ مشخص است، هر بار که ما چیز جدیدی را امتحان می کنیم، چیز جدیدی می شنویم، درگیر مساله جدیدی می شویم، مطلب تازه ای می آموزیم.


من فکر می کنم این گل آفتابگردان رسانه های جمعی هم به ما کمک می کند تا روش های یادگیری خود را تعیین کنیم. با انتخاب یکی از گلبرگ ها که مناسب روش های یادگیری ما باشد و تمرکز بر ابزار ذکر شده در آن گلبرگ می تواند تغییراتی ایجاد کند. چگونه می خواهیم مکالمه را ادامه دهیم؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


  محدودیت های روابط عمومی سنتی


  آقای روابط عمومی در شهرداری همدان چه می کند؟


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز