درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 31 فروردین 1398 - 05:15   

درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"

  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


ادامه ادامه مطلب دو

رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد

  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد


ادامه ادامه مطلب سه

27 مصوبه برای مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی

  27 مصوبه برای مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"
  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن
  یک خبرنگار در ناآرامی‌های ایرلند شمالی کشته شد
  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد
  منابع آگاه می‌گویند آمازون بازار داخلی خود را در چین تعطیل می‌کند
  27 مصوبه برای مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی
  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است
  هم افزایی و تعامل با انجمن ها و موسسات تخصصی روابط عمومی در دستور کار استانداری البرز
  فیسبوک صفحه‌های چند فرد و سازمان دست‌راستی بریتانیا را بست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34796صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 13 شهریور 1397 - 15:16
کتاب برگزیده مؤسسه رسمی روابط‌عمومی (CIPR) منتشر شد/ خلاقیت در روابط عمومی
کتاب "خلاقیت در روابط‌عمومی" تالیف اندی گرین توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. این کتاب که مورد تایید مؤسسه رسمی روابط‌عمومی (CIPR) است در 100 صفحه و چهار بخش تالیف شده و به همه شاغلان روابط عمومی کمک می کند تا پتانسیل خلاقیت را در خود کشف کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "خلاقیت در روابط‌عمومی" تالیف اندی گرین توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

 

به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، این کتاب که مورد تایید مؤسسه رسمی روابط‌عمومی (CIPR) است در 100 صفحه و چهار بخش تالیف شده و به همه شاغلان روابط عمومی کمک می کند تا پتانسیل خلاقیت را در خود کشف کنند.

 

کتاب حاضر توصیه‌های عملی درباره این که ارتباط‌گران چگونه می‌توانند بهترین نتیجه را از خود، گروه و سازمان خود دریافت کنند به دست می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا ضمن دست‌یابی به اهداف تعیین‌شده به مهندسی مجدد عملکرد خود بپردازند.


مؤسسه رسمی روابط‌عمومی (CIPR) مدت زمانی را با اعضای مختلف خود صرف کرده است تا با بهره‌گیری از گنجینه تجارب آن‌ها، ابزار حاضر و دستورالعمل‌های مفیدی را در طیفی از موضوعات تولید نماید – تازه‌ترین اثر در این مجموعه شامل ابزاری در خصوص «پژوهش، برنامه‌ریزی و ارزیابی» و راهنمایی برای کارفرمایان برای «کارآموزی» می‌باشد.

 

تلفن های پخش: 88617576 و 88617577
 

فهرست مطالب
مقدمه 1
پیشگفتار 3
منشور خلاقیت 7

 

بخش اول: نوآوری: اصول کلی
1-1 ما همه خلاق هستیم 9
1-2 منظور ما از نوآور و خلاق بودن چیست؟ 10
1-3 غلبه بر کاهلی ذاتی درون 11
1-4 غلبه بر بهانه من وقتی برای خلاق بودن ندارم: قانون 80:20 11
1-5 باید شروع به جرقه زدن کنید 12
1-6 باید نسبت به در چارچوب اندیشیدن خود آگاه شوید 13
1-7 استراتژی تفکر در چارچوب شما 14
1-8 استراتژی و تاکتیک‌ها: تشخیص این که چارچوب فکری شما در سلسله‌مراتبی از دیگر چارچوب‌ها قرار دارد 16
1-9 تشخیص این که همواره بیش از یک راه وجود دارد 17
1-10 پرورش ایده: تحمل ایده‌های مزخرف 17
1-11 دانستن این که همه ما دو نوع طرز فکر داریم: اندیشیدن قرمز و سبز 18
1-12 دانستن این که خلاقیت همانند یک ماشین عمل می‌ کند: فرایند 5 مرحله‌ای خلاقیت 20
1-13 هر مشکلی که با آن روبرو هستید، در یکی از گروه‌های زیر جای دارد 24

 

بخش دوم: ابزار نوآوری و خلاقیت شما
2-1 اجمالی 28
2-1-1 ابتدا از ساده‌ترین استفاده کنید 28
2-1-2 این شش سوال طلایی چه چیزی، چرا، کجا، کی، چه کسی و چگونه را بپرسید 29
2-1-3 منفی باشید 29
2-1-4 پرسش «چرا» را 5 بار تکرار کنید 30
2-1-5 تحلیل پیش از مگر 30
2-1-6 طرح پرسش‌های انگیزشی هوشمندانه روابط‌عمومی 31
2-1-7 پرسش‌های انگیزشی کلی 33
2-1-8 تریبون 60 ثانیه‌ای 34
2-2 کار مکانیکی با ابزار برای کاوش و خلق ایده‌های جدید از دل موقعیتی که در آن هستید 36
2-2-1 ماتریس 36
2-2-2 فهرست DNA 37
2-2-3 ویژگی‌های برند – چیزی به نام فری سایز وجود ندارد 39
2-2-4 استفاده از یک مدل فرآیند غیرمرتبط 40
2-3 خروج از روزمرگی/ سفر ماجراجویانه ذهنی – داشتن نگاه متفاوت 41
2-3-1 واژه/ شیء/ تصویر/ صدای تصادفی 41
2-3-2 استعارات 42
2-4 ابزار استراتژیک 43
2-4-1 تفکر بالا به پایین: مار و پله 44
2-4-2 تفکر پایین به بالا: ایجاد بانک ایده مخصوص به خود 45
2-4-3 برای دیدن «تصویر بزرگ‌تر» یک نقشه ذهنی ایجاد کنید 55
2-5 ابزار ارزیابی 56
2-5-1 اجمالی 57
2-5-2 ابزار ارزیابی کننده 58
2-5-3 پرورش‌دهندگان ایده: 4-3-2-1 عامل ایده – در مرحله بعد با ایده‌هایم چه می‌کنم؟ 59

 

بخش سوم: مجموعه ابزار نگارش مؤثر و خلاق
3-1 مجموعه ابزار نگارش مؤثر و خلاق شما 63
3-1-1 مدیریت متن: رئیس غیرخلاق شما 64
3-1-2 به «رئیس غیرخلاق» خود گوش دهید 65
3-2 پنجاه و هفت روش سریع برای رسیدن به ایده‌ای برای نوشتن گزارش خبری 66
3-2-1 الگوها – داخلی 71
3-2-2 شما – الگوی خود شما 72
3-2-3 الگوها – بیرونی برای ایجاد آرای مختلف 73
3-3 با رویکرد متفاوتی به سراغ داستان خود بروید 73
3-3-1 درس‌هایی از فیلم‌نامه‌ و نمایشنامه‌نویسی 73
3-3-2 استفاده از دو موضوع داستانی: «داود و جالوت» و «رومئو و ژولیت» 75
3-3-3 استفاده از موضوعات پایه در ادبیات 75
3-3-4 شناسایی زوایای مختلف با استفاده از سلسله مراتب نیاز مازلو 77
3-3-5 مسیرهای منتج به مطبوعات تابلوئید 78

 

بخش چهارم: مدیریت گروه خلاقیت و نوآوری
مقدمه 79
4-1 شناسایی وضعیت نگرش حمایتی برای عملکرد خلاق 79
4-2 برقراری تعادل مناسب میان سهم مهارت مختلف 82
4-3 هدف‌گذاری 85
4-4 مدیریت انواع مختلف شخصیت‌های خلاق 87
4-5 پروفایل‌های خلاق – عینک‌های متفاوت تفکر خلاق 92
4-6 طیف روزافزون نرم‌افزارهایی که به شما برای خلاق بودن کمک می‌کنند 96

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نگاهی به «باپلیک ادیتور» در رسانه ها


  افشاگری یکجانبه در روزنامه نگاری ـ اصطلاح مطبوعات زرد


  چاپ خبر جعلی در روزنامه بوستون گلوب - خبر، توسط یک خبرنگار «فری لنس» جعل شده بود!


  خبرگزاری های اصطلاحا جهانی و مسئله تبلیغ نامرئی و کنترل خبر


  پوستر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی در سنندج رونمایی شد


  آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل


  نخستین شورای هماهنگی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری برگزار شد


  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است


  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی