درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 مهر 1397 - 18:20   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

اهدا تندیس من هم یک جنگلبانم به مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین

  اهدا تندیس من هم یک جنگلبانم به مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین


ادامه ادامه مطلب دو

همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی

  همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد

  مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  31 دلیل عمدۀ شکست و ناکامی
  روابط‌عمومی چرا مهم است؟
  نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان
  همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی
  حامد رستگار مدیرعامل تلویزیون اینترنتی آیو شد
  انتخاب یزدان عشیری به سمت مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت
  برگزاری دوره های آموزشی بازاریابی و فروش بیمه “ما”
  مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد
  جلوه ای تازه از اعتماد مردم به بانک ملّی ایران
  خدمات ویژه برای دارندگان کارت خوان های بانک ملّی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34796صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 13 شهریور 1397 - 15:16
کتاب برگزیده مؤسسه رسمی روابط‌عمومی (CIPR) منتشر شد/ خلاقیت در روابط عمومی
کتاب "خلاقیت در روابط‌عمومی" تالیف اندی گرین توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. این کتاب که مورد تایید مؤسسه رسمی روابط‌عمومی (CIPR) است در 100 صفحه و چهار بخش تالیف شده و به همه شاغلان روابط عمومی کمک می کند تا پتانسیل خلاقیت را در خود کشف کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "خلاقیت در روابط‌عمومی" تالیف اندی گرین توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

 

به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، این کتاب که مورد تایید مؤسسه رسمی روابط‌عمومی (CIPR) است در 100 صفحه و چهار بخش تالیف شده و به همه شاغلان روابط عمومی کمک می کند تا پتانسیل خلاقیت را در خود کشف کنند.

 

کتاب حاضر توصیه‌های عملی درباره این که ارتباط‌گران چگونه می‌توانند بهترین نتیجه را از خود، گروه و سازمان خود دریافت کنند به دست می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا ضمن دست‌یابی به اهداف تعیین‌شده به مهندسی مجدد عملکرد خود بپردازند.


مؤسسه رسمی روابط‌عمومی (CIPR) مدت زمانی را با اعضای مختلف خود صرف کرده است تا با بهره‌گیری از گنجینه تجارب آن‌ها، ابزار حاضر و دستورالعمل‌های مفیدی را در طیفی از موضوعات تولید نماید – تازه‌ترین اثر در این مجموعه شامل ابزاری در خصوص «پژوهش، برنامه‌ریزی و ارزیابی» و راهنمایی برای کارفرمایان برای «کارآموزی» می‌باشد.

 

تلفن های پخش: 88617576 و 88617577
 

فهرست مطالب
مقدمه 1
پیشگفتار 3
منشور خلاقیت 7

 

بخش اول: نوآوری: اصول کلی
1-1 ما همه خلاق هستیم 9
1-2 منظور ما از نوآور و خلاق بودن چیست؟ 10
1-3 غلبه بر کاهلی ذاتی درون 11
1-4 غلبه بر بهانه من وقتی برای خلاق بودن ندارم: قانون 80:20 11
1-5 باید شروع به جرقه زدن کنید 12
1-6 باید نسبت به در چارچوب اندیشیدن خود آگاه شوید 13
1-7 استراتژی تفکر در چارچوب شما 14
1-8 استراتژی و تاکتیک‌ها: تشخیص این که چارچوب فکری شما در سلسله‌مراتبی از دیگر چارچوب‌ها قرار دارد 16
1-9 تشخیص این که همواره بیش از یک راه وجود دارد 17
1-10 پرورش ایده: تحمل ایده‌های مزخرف 17
1-11 دانستن این که همه ما دو نوع طرز فکر داریم: اندیشیدن قرمز و سبز 18
1-12 دانستن این که خلاقیت همانند یک ماشین عمل می‌ کند: فرایند 5 مرحله‌ای خلاقیت 20
1-13 هر مشکلی که با آن روبرو هستید، در یکی از گروه‌های زیر جای دارد 24

 

بخش دوم: ابزار نوآوری و خلاقیت شما
2-1 اجمالی 28
2-1-1 ابتدا از ساده‌ترین استفاده کنید 28
2-1-2 این شش سوال طلایی چه چیزی، چرا، کجا، کی، چه کسی و چگونه را بپرسید 29
2-1-3 منفی باشید 29
2-1-4 پرسش «چرا» را 5 بار تکرار کنید 30
2-1-5 تحلیل پیش از مگر 30
2-1-6 طرح پرسش‌های انگیزشی هوشمندانه روابط‌عمومی 31
2-1-7 پرسش‌های انگیزشی کلی 33
2-1-8 تریبون 60 ثانیه‌ای 34
2-2 کار مکانیکی با ابزار برای کاوش و خلق ایده‌های جدید از دل موقعیتی که در آن هستید 36
2-2-1 ماتریس 36
2-2-2 فهرست DNA 37
2-2-3 ویژگی‌های برند – چیزی به نام فری سایز وجود ندارد 39
2-2-4 استفاده از یک مدل فرآیند غیرمرتبط 40
2-3 خروج از روزمرگی/ سفر ماجراجویانه ذهنی – داشتن نگاه متفاوت 41
2-3-1 واژه/ شیء/ تصویر/ صدای تصادفی 41
2-3-2 استعارات 42
2-4 ابزار استراتژیک 43
2-4-1 تفکر بالا به پایین: مار و پله 44
2-4-2 تفکر پایین به بالا: ایجاد بانک ایده مخصوص به خود 45
2-4-3 برای دیدن «تصویر بزرگ‌تر» یک نقشه ذهنی ایجاد کنید 55
2-5 ابزار ارزیابی 56
2-5-1 اجمالی 57
2-5-2 ابزار ارزیابی کننده 58
2-5-3 پرورش‌دهندگان ایده: 4-3-2-1 عامل ایده – در مرحله بعد با ایده‌هایم چه می‌کنم؟ 59

 

بخش سوم: مجموعه ابزار نگارش مؤثر و خلاق
3-1 مجموعه ابزار نگارش مؤثر و خلاق شما 63
3-1-1 مدیریت متن: رئیس غیرخلاق شما 64
3-1-2 به «رئیس غیرخلاق» خود گوش دهید 65
3-2 پنجاه و هفت روش سریع برای رسیدن به ایده‌ای برای نوشتن گزارش خبری 66
3-2-1 الگوها – داخلی 71
3-2-2 شما – الگوی خود شما 72
3-2-3 الگوها – بیرونی برای ایجاد آرای مختلف 73
3-3 با رویکرد متفاوتی به سراغ داستان خود بروید 73
3-3-1 درس‌هایی از فیلم‌نامه‌ و نمایشنامه‌نویسی 73
3-3-2 استفاده از دو موضوع داستانی: «داود و جالوت» و «رومئو و ژولیت» 75
3-3-3 استفاده از موضوعات پایه در ادبیات 75
3-3-4 شناسایی زوایای مختلف با استفاده از سلسله مراتب نیاز مازلو 77
3-3-5 مسیرهای منتج به مطبوعات تابلوئید 78

 

بخش چهارم: مدیریت گروه خلاقیت و نوآوری
مقدمه 79
4-1 شناسایی وضعیت نگرش حمایتی برای عملکرد خلاق 79
4-2 برقراری تعادل مناسب میان سهم مهارت مختلف 82
4-3 هدف‌گذاری 85
4-4 مدیریت انواع مختلف شخصیت‌های خلاق 87
4-5 پروفایل‌های خلاق – عینک‌های متفاوت تفکر خلاق 92
4-6 طیف روزافزون نرم‌افزارهایی که به شما برای خلاق بودن کمک می‌کنند 96

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سکوت مدیریتی در برابر افکار عمومی!


  پویش رسانه ای


  18 عذر و بهانۀ مشهور برای اشخاص ناموفق


  مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد


  همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی


  روابط‌عمومی چرا مهم است؟


  نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان


  انتخاب یزدان عشیری به سمت مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت


  حامد رستگار مدیرعامل تلویزیون اینترنتی آیو شد


  برگزاری دوره های آموزشی بازاریابی و فروش بیمه “ما”


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران