درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 21 آبان 1398 - 14:59   

عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی

  عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی


ادامه ادامه مطلب یک

نقش مهارت ها و ابزارهای روابط عمومی در انتخابات

  نقش مهارت ها و ابزارهای روابط عمومی در انتخابات


ادامه ادامه مطلب دو

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی
  دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی
  بهترین دوربین‌های تلفن همراه
  انتقاد از ادوبی برای فتوشاپ
  اس ۱۱ و اینترنت فایو جی
  تخفیف های ویژه سازمانی نت برگ به اعضای باشگاه مشتریان بانک رفاه
  نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی
  استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت
  رکوردشکنی زدر روز مجردها؛ 13 میلیارد دلار فروش در یک ساعت
  حمایت شهرداری ساری از رسانه‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34790صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 13 شهریور 1397 - 14:56
«بام» بانک ملی ایران تغییر چهره داد
طراحی صفحه نخست سامانه «بام» بانک ملی ایران برای راحتی کاربران، به روز شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طراحی صفحه نخست سامانه «بام» بانک ملی ایران برای راحتی کاربران، به روز شد.
 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پیش از این کاربران مجبور بودند برای دسترسی به بخش های مختلف این سامانه از منوی سمت راست، آیکون مورد نظر را انتخاب کنند. حجم بالای خدمات ارائه شده در سامانه بام، به طور طبیعی تعداد این آیکون ها را زیاد و دسترسی به آنها را با کمی تاخیر مواجه می کرد.

در طراحی جدید، این امکان برای کاربر ایجاد شده که در صفحه نخست، آیکون های پرکاربرد به صورت کاملا اختیاری چیدمان شود.

بر این اساس، کاربر سامانه می تواند هر کدام از بخش های مورد نظر را به صورت سلیقه ای به آیکون های صفحه نخست اضافه و یا از آن حذف کند.

این کار علاوه بر تسریع در ارائه خدمات به کاربر، شکل ظاهری مطلوبی را نیز ایجاد کرده است.

«بام» سامانه اینترنتی بانک ملی ایران است که در آن علاوه بر خدمات معمول بانکی مانند انتقال وجه، خرید شارژ، محاسبه و پرداخت اقساط تسهیلات، امکان مدیریت وجوه نیز برای کاربران فراهم شده است.

سامانه بانکداری الکترونیکی بانک ملی ایران موسوم به «بام» طی سال 2017 میلادی در میان عبارات بیشتر جست و جو شده در اینترنت توسط ایرانیان قرار گرفت. دهمین جشنواره وب و موبایل ایران نیز در سال گذشته وب ‌سایت «بام» بانک ملی ایران را به عنوان بهترین وب ‌سایت بانکی انتخاب کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت


  اهمیت اختیار عمل در روابط عمومی


  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


  تحولی که روزنامه ها باید به آن توجه کنند


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  نقش روابط عمومی بانک ها و بیمه ها در شرایط بحرانی


  ارتقای سواد رسانه ای به افزایش سواد گفتمانی منجر می شود


  5 گام برای روایت و داستان گویی قوی تر


  انتصاب معاون رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد


  پنج تکنیک برای افزایش هوش عاطفی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود