درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 03:02   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3479صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 7 خرداد 1392 - 07:45
ضرورت ارتباط دو سویه میان روابط عمومی و ذینفعان
  

 

شارا- وزیر صنعت، معدن و تجارت معتقد است: باید تنوع بخشی به منابع ارزی به یک آرمان مشترک ملی تبدیل شود تا اقتصاد متکی به ارزهای غیرنفتی به عنوان اقتصادی مستحکم جایگاه خود را محکم کند.
 

به گزارش شارا، "دکتر مهدی غضنفری " در نخستین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: برای تحقق تولید صادرات گرا باید ابتدا آرمان مشترک ایجاد شود و سپس فعالیت ها درآن مسیر شکل گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با بیان اینکه ارتباط با ذینفعان نیازمند برنامه ریزی بلند مدت ، روش ها و فنون متناسب با استراتژی کلان است، از توزیع عادلانه اطلاعات، جایگاه تصمیم سازی و تصمیم گیری ، توسعه سرمایه انسانی ، مدیریت دانش و تولید علم کاربردی ، پایشگری ، تحلیل ، کنش گرایی ، چابکی و رویکرد بین المللی به عنوان جایگاه و وظایف روابط عمومی ها نام برد .

وی با تاکید بر ضرورت ارتباط دو سویه میان روابط عمومی و ذینفعان عنوان کرد: اداره کردن ارتباطات با ذینفعان در راستای موضوعات استراتژیک یک سازمان، با استفاده از ابزار و روش های خاص، فلسفه وجودی روابط عمومی محسوب می شود.

دکتر غضنفری در ادامه گفت: سهم بیش از 40 درصدی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در تولید ناخالص داخلی بیانگر آن است که این وزارتخانه جدید مهمترین نهاد سیاستگذاری در عرصه تولید و کسب و کار است و دراین فرایند فعالیت روابط عمومی این وزارتخانه از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد.

وی صیانت از تولید و تجارت، افزایش بهره وری ، تحقق نهضت کاهش قیمت تمام شده ، دستیابی به بازارهای جهانی با تولید صادراتی ، تضمین کیفیت کالای ایرانی و رعایت حقوق مصرف کننده، مدیریت واردات را از جمله راهبردهای وزارت صنعت ، معدن و تجارت برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا روابط عمومی ها درتحقق این اهداف نقش اصلی خود را ایفا کنند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد