درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 آبان 1399 - 13:13   

تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5

  تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5


ادامه ادامه مطلب یک

آیا شکستن ساختار بوروکراسی ممکن است؟

  آیا شکستن ساختار بوروکراسی ممکن است؟


ادامه ادامه مطلب دو

نخست وزیر پاکستان خواستار حذف مطالب با محتوای اسلام‌هراسی در فیس بوک شد

  نخست وزیر پاکستان خواستار حذف مطالب با محتوای اسلام‌هراسی در فیس بوک شد


ادامه ادامه مطلب سه

پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد

  پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب سخنگوی جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان
  طرح ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ایلام، الگوی کشوری می‌شود
  هفت گام اساسی برای حفاظت از عملکرد سازمان
  ایوی لی؛ پدر روابط عمومی
  معرفی کتاب:/ بدون فیلتر؛ روایت دست‌اول از موفقیت اینستاگرام
  سه مسیر برای انتخاب کانال ارتباطی مناسب پیام شما
  انتشار فراخوان دور جدید رتبه‌بندی روزنامه‌ها
  در شش ماهه نخست سال 99 اتفاق افتاد: 63 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات اعطایی بانک رفاه کارگران به واحدهای تولیدی
  طرح‌ریزی در روابط‌عمومی
  کرونا؛ آزمونی برای رهبری انعطاف‌پذیر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3479صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 7 خرداد 1392 - 07:45
ضرورت ارتباط دو سویه میان روابط عمومی و ذینفعان
  

 

شارا- وزیر صنعت، معدن و تجارت معتقد است: باید تنوع بخشی به منابع ارزی به یک آرمان مشترک ملی تبدیل شود تا اقتصاد متکی به ارزهای غیرنفتی به عنوان اقتصادی مستحکم جایگاه خود را محکم کند.
 

به گزارش شارا، "دکتر مهدی غضنفری " در نخستین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: برای تحقق تولید صادرات گرا باید ابتدا آرمان مشترک ایجاد شود و سپس فعالیت ها درآن مسیر شکل گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با بیان اینکه ارتباط با ذینفعان نیازمند برنامه ریزی بلند مدت ، روش ها و فنون متناسب با استراتژی کلان است، از توزیع عادلانه اطلاعات، جایگاه تصمیم سازی و تصمیم گیری ، توسعه سرمایه انسانی ، مدیریت دانش و تولید علم کاربردی ، پایشگری ، تحلیل ، کنش گرایی ، چابکی و رویکرد بین المللی به عنوان جایگاه و وظایف روابط عمومی ها نام برد .

وی با تاکید بر ضرورت ارتباط دو سویه میان روابط عمومی و ذینفعان عنوان کرد: اداره کردن ارتباطات با ذینفعان در راستای موضوعات استراتژیک یک سازمان، با استفاده از ابزار و روش های خاص، فلسفه وجودی روابط عمومی محسوب می شود.

دکتر غضنفری در ادامه گفت: سهم بیش از 40 درصدی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در تولید ناخالص داخلی بیانگر آن است که این وزارتخانه جدید مهمترین نهاد سیاستگذاری در عرصه تولید و کسب و کار است و دراین فرایند فعالیت روابط عمومی این وزارتخانه از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد.

وی صیانت از تولید و تجارت، افزایش بهره وری ، تحقق نهضت کاهش قیمت تمام شده ، دستیابی به بازارهای جهانی با تولید صادراتی ، تضمین کیفیت کالای ایرانی و رعایت حقوق مصرف کننده، مدیریت واردات را از جمله راهبردهای وزارت صنعت ، معدن و تجارت برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا روابط عمومی ها درتحقق این اهداف نقش اصلی خود را ایفا کنند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تشریفات کاربردی: آداب حضور در مجامع عمومی3


  پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد


  تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5


  مرگ شاه گوشه‌گیر؛ پدر سامسونگ نوین


  مخاطرات صنعت تبلیغات در پیچ و خم کرونا


  شرکت روابط عمومی مرکوری روابط خود را با ترکیه قطع می کند


  آمازون در صدر برترین تبلیغ‌کنندگان سال


  کرونا و رهبری در مرحله‎ پاسخگویی


  نخست وزیر پاکستان خواستار حذف مطالب با محتوای اسلام‌هراسی در فیس بوک شد


  مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی: تفکر، هسته اصلی سواد رسانه ای است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی