درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:00   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  گزارش مجمع جهانی اقتصاد از «ریسک‌های جهان» در سال ۲۰۱۹
  مجمع جهانی اقتصاد
  گردهمایی روابط عمومی اداره های جغتای
  مارتی، ربات کنترل از راه دوری که مواظب تمیزی فروشگاه‌هاست
  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست
  مدیر روابط‌عمومی ‌نظام‌‌ پزشکی‌ از سمت خود کناره گیری کرد
  کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر برگزار شد
  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34751صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 9 شهریور 1397 - 14:35
روابط عمومی هایی که خواب هستند!
متاسفانه در سال‌های اخیر روابط عمومی‌ها تنها به کارهای روزمره پرداخته‌اند و برخی از آن‌ها تنها وظیفه مجری‌گری و نصب پوستر و بنرها را ایفا کرده‌اند که چنین وضعیتی در شان دستگاه و روابط عمومی نیست.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یکی از مشکلاتی که در دستگاه‌های اداری استان کهگیلویه و بویراحمد همواره وجود داشته و مدیران دستگاه‌ها به فکر رفع این مشکل نیفتاده‌اند غیر فعال بودن سایت‌ها و پورتال‌های اداری در این استان است.
 
 آن گونه که مشخص است و اصحاب رسانه بیش از خود
روابط عمومی‌ها اطلاع دارند به جز چند دستگاه که تعداد آن‌ها به انگشتان یک دست هم نمی‌رسد پورتال بقیه دستگاه‌ها خالی و عاری از هرگونه خبر و گزارش و بیان عملکرد دستگاه است که برای دستگاه‌های فرهنگی چنین وضعیتی به هیچ وجه پسندیده نیست.
 
 متاسفانه در سال‌های اخیر روابط عمومی‌ها تنها به کارهای روزمره پرداخته‌اند و برخی از آن‌ها تنها وظیفه مجری‌گری و نصب پوستر و بنرها را ایفا کرده‌اند که چنین وضعیتی در شان دستگاه و روابط عمومی نیست.
 
 خوشبختانه یکی دو دستگاه در چند سال اخیر چنان خوب و قوی عمل کرده و پورتال‌های به روزی دارند که بقیه دستگاه‌ها می‌توانند از آن‌ها الگو بگیرند که از جمله می‌توان به آب و فاضلاب شهری و دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش اشاره کرد.
 
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد که گویی این معضل و مشکل در دستگاه‌ها را احصا و پی‌گیری کرده در جشنواره شهید رجایی به آن دسته از سازمان‌ها و دستگاه‌ها که پورتال خفته و خوابیده‌ای دارند تذکر داد تا فعال شده و عملکرد دستگاه خود را به اطلاع مردم برسانند./فارس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود


  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز