درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 25 آذر 1398 - 09:20   

شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند

  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه

  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب دو

فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی

  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بحث بزرگ: آیا روابط رسانه ای در حال مرگ است؟
  واژه نامه توصیفی کاربردی روش پژوهش در علوم اجتماعی و ارتباطات
  اعلام روند سیاست گذاری اطلاع رسانی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت از سوی وزارت کشور
  دوره دانش‌افزایی فوتسال در بانک رفاه برگزار شد
  برگزاری نخستین رویداد بزرگ فناوری های علوم روان شناختی و کار آفرینی سایتک
  برگزاری نشست تلفنی با موضوع رمز دوم پویا در مرکز فراد بانک رفاه کارگران
  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک رفاه به ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی کارگران اسپانیا
  مدیران روابط عمومی دستگاه ها باعث دلگرمی و امید برای مردم هستند
  نصب بنرهای خوش آمدگویی برای استاندار و معاونین ممنوع است
  رمز دوم پویا فرصتی جهت افزایش امنیت درپرداخت‌های غیرحضوری مبتنی برکارت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34747صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 7 شهریور 1397 - 23:13
مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام: مدیران باید خود را در دسترس رسانه ها و افکار عمومی قرار دهند
مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: مدیران باید خود را در دسترس رسانه ها و افکار عمومی قرار دهند و هراسی از پاسخگویی و ارائه عملکرد خدمات ارزشمند دولت نداشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: مدیران باید خود را در دسترس رسانه ها و افکار عمومی قرار دهند و هراسی از پاسخگویی و ارائه عملکرد خدمات ارزشمند دولت نداشته باشند.

آیت قیصربیگی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تاکید و اصرار استاندار محترم مبنی بر اینکه دانستن و آگاهی حق همه مردم است مسئولین و خادمان ملت را موظف به پاسخگویی و پیگیری مشکلات و خواسته های مردم تا حصول نتیجه نموده و در این راستا مدیران باید عملکرد درخشان دولت را برای مردم تبیین و نشان دهند.


وی افزود: برغم مشکلات و فضای جامعه عملکرد دولت تدبیر و امید در تمام حوزه ها بر مبنای واقعیات حاکم بر کشور مطلوب و مناسب است و تحلیل در موضوع های مختلف جامعه باید بر مبنای واقعیت و شرایط خاص کشور باشد.


مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام یادآور شد: دولت نماینده تمام مردم و حاکمیت است و باید همه دست در دست هم فضای امید و نشاط را در کشور اشاعه بدهیم و نباید اذهان مردم را را به یاس و ناامیدی آلوده کنیم زیرا در شرایط الان کشور وحدت، همگرایی، امید و سرزندگی رمز موفقیت و رسیدن به قله های سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.


وی همچنین تاکید کرد: القای ناامیدی و ناکارامدی دولت و همچنین اختلاف بین قوا و مردم از دسیسه های دشمنان و مخالفین نظام جمهوری اسلامی می باشد ولی تاریخ روشن چهار دهه عمر انقلاب نشان داده است که مردم ایران با اتحاد و یکدلی از موانع و مشکلات بزرگی عبور کرده اند و از این مشکلات نیز سربلند بیرون خواهند آمد.


قیصربیگی گفت:بعضی از مسئولان متاسفانه در القای ناامیدی نقش دارند که باید این رویه را تغییر دهند زیرا دولت تمام تلاش خود را برای آرامش و آسایش مردم بکار گرفته و برغم موانع و محدودیت های فراوان خدمات بزرگی را در تمام زمینه ها و بویژه در مناطق کمتر توسعه یافته انجام داده است.


وی اضافه کرد: مدعیان انقلابی گری باید بیشتر در صحنه باشند و تضعیف کنندگان دولت در واقع حاکمیت و نظام را تضعیف می کنند و صدای مخالفین نظام از گلوی آنان بیرون می آید و باید مخالفین و منتقدین تخریب گر بدانند که دولت نماینده حاکمیت و نظام است و جدایی بین آنها وجود ندارد و تخریب دولت تخریب حاکمیت است.


وی به پیگیری ها و تلاش های استاندار محترم در سطح وزارت خانه ها و هیات دولت برای رفع مشکلات و موانع توسعه استان اشاره کرد و گفت:نماینده عالی دولت تلاشگر و پیگیر مسائل تمام مناطق استان است و در یکسال گذشته بواسطه این تلاش ها خیلی از مشکلات حل و مرتفع شده که اهم این کارها در اختیار رسانه ها قرار گرفته و خواهد گرفت.


قیصربیگی همچنین گفت: رسانه ها و خبرنگاران کارهای بزرگ دولت را برای مردم تبیین و اعلام کنند و دولت نیز از انتقادات سازنده استقبال می کند و با آغوش باز پذیرای آنان است.

 

 


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


  شکلک های مسخره ی با معنی


  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


  ارتباطات درون سازمانی چیست؟


  پایش روزانه عملکرد روابط عمومی و دستگاههای اجرایی در استان تهران


  یک خبر خوب/ تشکر


  برگزاری جلسه اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با مدیرکل بهزیستی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود