درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 30 شهریور 1398 - 03:31   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همزمان با راهپیمایی ۱۵۰۰ نفری کارکنان، آمازون از امضای پیمان اقلیم خبر داد
  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد
  توییتر حساب کاربری سعود القحطانی را بست
  اینستاگرام تبلیغات لاغری و جراحی زیبایی را محدود می‌کند
  تبلیغات و تبلیغات محیطی
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  فیسبوک همچنان صفحات داعش و القاعده را بازنشر می‌کند
  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34744صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 7 شهریور 1397 - 18:52
سامانه ارتباط الکترونیکی مردم ودولت (سامد)
این خدمت در راستای دریافت، ثبت و رسیدگی به موارد مطروحه از سوی مردم می باشد. موارد مطروحه می تواند ماهیت هایی از جمله درخواست، شکایت، تقدیر و تشکر ابراز احساسات ، انتقاد ، طرح و ایده و گزارش داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این خدمت در راستای دریافت، ثبت و رسیدگی به موارد مطروحه از سوی مردم می باشد. موارد مطروحه می تواند ماهیت هایی از جمله درخواست، شکایت، تقدیر و تشکر ابراز احساسات ، انتقاد ، طرح و ایده و گزارش داشته باشند.


معرفی
عصر ارتباطات، تجارب گذشته مرکز و تجزیه و تحلیل شرایط بومی کشور باعث شد که ساختار قبلی ارتباط دولت با مردم که بصورت متمرکز و محدود در مرکز ارتباطات مردمی صورت می پذیرفت نتواند پاسخگوی نیازهای جامعه باشد. ساختار پیشین مورد بازبینی و مهندسی مجدد قرار گرفت و ساختار جدید ارتباطات مردمی با هدف تسهیل در برقراری ارتباط مردم با دولت برای پیگیری مسائل، مشکلات و شکایات، بصورت شبکه‌ای ولایه‌ای در سطوح ملی، دستگاهی،استانی و شهرستان طراحی و پیاده سازی شد. با این تغییرات علاوه بر سهولت و روانی در دسترسی مردم به دولت، فرآیند پاسخگویی به مطالبات مردمی به سطوح پایین تر (شهرستان، استان) تفویض گردید و مرکز به ناظر عالی ارتباطات مردمی تغییر نقش پیدا کرد. شکل زیر ساختار ارتباطات مردمی (در دولایه نظارتی و پاسخگویی) در کشور را نشان می دهد.

وب سایت: http://www.saamad.ir/Portal/home/?generaltext/23132/19768/7134/
 

ارتباطات مردمی رییس جمهور
برقراری ارتباط دو سویه و تنگاتنگ بین حکمران جامعه اسلامی و مردم از حقوق متقابل بین آنها و مورد تاکید در دین مبین اسلام است. هر چند که برقراری ارتباط چهره به چهره هنوز نیز از موثرترین انواع ارتباطات است اما به دلیل سختی ها و پیچیدگی های زندگی امروزی و تحولات چشمگیر و شگرف عصر ارتباطات،کانالهای ارتباطاتی متنوع و بعضا سهل و کم هزینه ای برای برقراری ارتباطات بوجود آمده است. مرکز ارتباطات مردمی با تغییر ساختار ارتباطات مردمی در کشورتحولی عظیم را در برقراری کمی و کیفی ارتباطات ایجاد نمود که افتتاح پروژه ملی سامد دانست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی


  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بجنورد


  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران