درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:20   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34736صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 6 شهریور 1397 - 12:44
همکاری مستمر و مداوم مابین حوزه‌های روابط‌عمومی و تبلیغات، موجب افزایش اثربخشی تبلیغات خواهد شد
غلامرضا دیوسالار، فعال حوزه روابط‌عمومی و رسانه - مدیران آگاه و متخصص روابط عمومی با اقدامات حرفه‌ای قادر خواهند بود تا با استفاده از اطلاعات و داده‌های مختلف، نسبت به مشارکت در بخش تبلیغات سازمان و افزایش اثربخشی آن در بین مخاطبان اقدام نمایند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیران آگاه و متخصص روابط عمومی با اقدامات حرفه‌ای قادر خواهند بود تا با استفاده از اطلاعات و داده‌های مختلف، نسبت به مشارکت در بخش تبلیغات سازمان و افزایش اثربخشی آن در بین مخاطبان اقدام نمایند.


غلامرضا دیوسالار، فعال حوزه روابط‌عمومی و رسانه با بیان این مطلب ادامه داد: با توجه به وظایف مشخص شده در حوزه روابط‌عمومی در خصوص تعامل مستمر و دوسویه با مخاطب و شناسایی نیازهای آنان، روابط‌عمومی‌ها می‌توانند ضمن تجزیه و تحلیل این داده‌ها که با استفاده از روش‌های گوناگون به‌دست آمده، نسبت به ارایه مشاوره و کمک فکری به حوزه تبلیغات سازمان مطبوع خود اقدام نمایند.


دیوسالار ادامه داد: بنابراین اگر مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی می‌خواهند جایگاه و نقش خود را در ساختار سازمان‌شان تا جایگاهی ارتقاء دهند که در حوزه تبلیغات مشارکت داشته باشند، می‌بایست قبل از هر چیز توانمندی و صلاحیت حرفه‌ای‌ خود را در سازمان به اثبات برسانند.


وی در ادامه با بیان اینکه افزایش تاثیر و اثربخشی تبلیغات در گرو همکاری مستمر و مداوم بخش‌های روابط‌عمومی و تبلیغات است، افزود: روابط‌عمومی و تبلیغات به عنوان مکمل یکدیگر از توانمندی‌های مشخصی برخوردارند که تجمیع آنها و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بوجود آمده از این موضوع، علاوه بر تاثیر مستقیم بر نوع و نحوه تبلیغات، زمینه‌های افزایش اثرگذاری بر مخاطب و ارتقای جایگاه سازمان در جامعه را فراهم خواهد کرد.


دیوسالار در پایان ابراز امیدواری کرد تا با استفاده از دانش اساتید و صاحبنظران حوزه‌های روابط‌عمومی و تبلیغات شاهد ارتقاء و تخصصی‌تر شدن فعالیت‌های روابط‌عمومی در حوزه تبلیغات باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد