درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 14:11   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34696صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 1 شهریور 1397 - 18:41
تاثیرات روانی آفیش‌های تبلیغاتی احزاب بر مردم در سوئد
مشخصات روانی آفیش‌های تبلیغاتی احزاب را شبیه به تبلیغات برای فروش کالاهای مختلف می‌داند. احزاب برای تبلیغات خود از برخی مشخصه‌های روانشناسانه نیز که شبیه به تبلیغات کالاهاست استفاده می‌کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انتخابات نزدیک است. رای دهی به‌صورت پستی آغاز شده و رای‌دهی حضوری در حوزه‌های رای‌گیری نیز در روز نهم سپتامبر در سوئد انجام خواهدشد.

این روزها، خیابان‌ها، محله‌ها و مکان‌های عمومی پر است از آفیش‌های تبلیغاتی احزاب. هدف از این تبلیغات، تاثیرگذاری روی مردم و جذب آنها ست. اما آیا احزاب می‌توانند با این آفیش‌ها و تبلیغات مختلف، مردم را به رای دادن به خود ترغیب کنند؟

از سوی دیگر، این تبلیغات و آفیش‌ها با شعارهای مختلفی که معرفی می‌کنند، چگونه تاثیری به ویژه از نظر روانی بر مردم می‌گذارند.

پری عیسازاده، روان‌شناس ساکن استکهلم، در گفتگویی با بخش فارسی- دری رادیو سوئد، مشخصات روانی آفیش‌های تبلیغاتی احزاب را شبیه به تبلیغات برای فروش کالاهای مختلف می‌داند.

به گفته‌ پری عیسازاده، احزاب برای تبلیغات خود از برخی مشخصه‌های روانشناسانه نیز که شبیه به تبلیغات کالاهاست استفاده می‌کنند.

انتخاب یک حزب برای رای دادن، آسان نیست. برخی از مردم ممکن است به حزب خاصی علاقمند باشند و به آن رای بدهند، اما ازجمله برای کسانی که تازه به سوئد آمده و آشنایی چندانی با جامعه و ایدئولوژی این احزاب ندارند، انتخاب، دشوار است. پرسشی که در این میان پیش می‌آید، کارآیی این آفیش‌های تبلیغاتی و موفق شدن آنها به جذب افراد است. این پرسش را نیز با پری عیسازاده درمیان گذاشتم.
 

 


 





 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد