درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 آذر 1398 - 04:19   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد

  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خوش خبر: طرح افزایش ‌کارآمدی روابط عمومی ها تدوین می شود
  هم‌اندیشی هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات با مدیر عامل خانه تئاتر
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/12 و قسمت آخر
  هشتمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران
  برنامه ریزی ۲۰۲۰: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان
  برای اولین بار در کشور؛ دوره MBA حرفه‌ای یکساله مدیریت روابط عمومی و ارتباطات
  لری پیج و سرگی برین مدیریت آلفابت را به ساندار پیچای واگذار کردند
  فیسبوک در متمایز کردن محتوای رسانه‌های دولتی ناکام ماند
  ضرورت اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران
  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34691صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 1 شهریور 1397 - 18:00
فیس‌بوک حساب‌های کاربری سازمان‌های اطلاعاتی روسیه را حذف می‌کند
ناتانیال گلیچر مسئول سیاست امنیت الکترونیک شرکت فیس بوک سه‌شنبه 21 اوت اعلام کرد که این شرکت، مجموعه‌ای از حساب‌های کاربری و صفحاتی را حذف کرد که پیشتر ایالات متحده آن‌ها را به عنوان حساب‌های مرتبط با سازمان‌های اطلاعاتی روسیه شناسایی کرده بود را حذف کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ناتانیال گلیچر مسئول سیاست امنیت الکترونیک شرکت فیس بوک سه‌شنبه 21 اوت اعلام کرد که این شرکت، مجموعه‌ای از حساب‌های کاربری و صفحاتی را حذف کرد که پیشتر ایالات متحده آن‌ها را به عنوان حساب‌های مرتبط با سازمان‌های اطلاعاتی روسیه شناسایی کرده بود را حذف کرد.
 
 به گزارش خبرگزاری‌ها گلیچر در این باره گفت: «بخشی از این حساب‌ها به دلیل حملات الکترونیک پیش از انتخابات سال 2016 بسته شده بود. فعالیت‌های اخیر بر سیاست روسیه در اکراین متمرکز است».
 
 به گفته گلیچر، ارتباط این حساب‌های کاربری به «مرکز رسانیه‌ای سوریه» مرتبط شد که بنا بر تشخیص مرکز آتلانتیک و شماری دیگر از سازمان‌ها، به طور مخفی، محتوایی در تایید بشار اسد رئیس نظام سوریه و روسیه منتشر می‌کند.
 
 مارک زاکربرگ مدیر اجرایی شرکت فیس‌بوک هم در این باره گفت: «ما این نوع رفتارها را ممنوع می‌دانیم زیرا معتبر بودن، بسیار حائز اهمیت است. مردم نیاز دارند به آن‌چه در فیس‌بوک می‌بینند اعتماد کنند».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هشتمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران


  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد


  خبر بد، خبر خوبیه!


  هفت نکته برای موفقیت در روابط عمومی


  برای اولین بار در کشور؛ دوره MBA حرفه‌ای یکساله مدیریت روابط عمومی و ارتباطات


  ضرورت اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران


  کتاب "اینترنت و سواد مجازی" منتشر شد


  سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز منصوب شد


  لری پیج و سرگی برین مدیریت آلفابت را به ساندار پیچای واگذار کردند


  برنامه ریزی ۲۰۲۰: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود