درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 - 23:18   

راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر

  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


ادامه ادامه مطلب یک

روابط بر اساس طینت انسان ها

  روابط بر اساس طینت انسان ها


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟

  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند
  آینده‌ نشر
  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد
  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود
  قوانین جدید در نشست‌های خبری لیگ برتر ایران
  نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها
  روابط بر اساس طینت انسان ها
  روابط
  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34687صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 31 مرداد 1397 - 18:12
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش: روش‌های فریبنده برخی مؤسسات کنکور/ بیشتر تبلیغات مؤسسات کنکور در رسانه ملی مجوز ندارد
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: برخی مؤسسات با شگردهای مختلف و روش‌های فریبنده حتی به برخی خانواده‌ها پیشنهاد پرداخت وجه داشته و دانش‌آموزان را متقاعد می‌کنند موفقیت خود را به نام این مؤسسات ثبت و ضبط کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: برخی مؤسسات با شگردهای مختلف و روش‌های فریبنده حتی به برخی خانواده‌ها پیشنهاد پرداخت وجه داشته و دانش‌آموزان را متقاعد می‌کنند موفقیت خود را به نام این مؤسسات ثبت و ضبط کنند.

به گزارش شارا، مرتضی نظری رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به رواج یک رویه غیراخلاقی در فضای تبلیغات کنکور، اظهار کرد: دانش‌آموزان ما در سراسر کشور به‌ویژه در مناطق محروم با تلاش خودشان و زحمات معلمان، کادر مدرسه و خانواده‌ها به موفقیت‌ و رتبه‌های چشمگیر تحصیلی به‌ویژه در آزمون ورود به دانشگاه دست پیدا کردند و موفقیت‌های تحسین‌برانگیزی را کسب کردند، اما مؤسساتی که نگاه تجاری به آموزش و پرورش دارند، موفقیت‌های دانش‌آموزان را به نام خودشان ثبت و مصادره می‌کنند.

وی افزود: گزارش‌هایی به دست ما رسیده است که بعضاً این مؤسسات با شگردهای مختلف و روش‌های فریبنده حتی به بعضی از خانواده‌ها پیشنهاد پرداخت وجه داشته و دانش آموزان را متقاعد می‌کنند تا موفقیت خودشان که محصول تلاش صادقانه معلمان شریف کشور، خانواده‌های آنان و کادر مدرسه بوده است را به نام این مؤسسات ثبت و ضبط کنند و بگویند ما از محصولات، سی‌دی‌ها و کتاب‌های کمک درسی این مؤسسات استفاده کردیم و توانستیم رتبه‌های تک‌رقمی در کنکور کسب کنیم.

نظری با تأکید بر پیگیری این موضوع از طریق مراجع قانونی، تصریح کرد: برخی رسانه‌ها اقدام به انتشار تبلیغات و اخبار دروغ و غیر واقعی در سطح وسیع می‌کنند که وزارت آموزش و پرورش این موارد را به جد پیگیری می‌کند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش تأکید کرد: انتظار وزارت آموزش ‌و پرورش و همه دلسوزان تعلیم و تربیت و کسانی که در فرایند موفق شدن دانش‌آموزان عزیز سهم دارند، این است که تأمل کنند آیا موفقیت‌های دانش‌آموزان و افتخارآفرینی‌های آنان را باید یکسره برای مؤسسات کنکور دانست؟

وی همچنین افزود: از صداوسیما درخواست می‌کنیم در انتشار و بازنشر چنین تبلیغاتی تأمل بیشتری کند.

نظری با اشاره به نامه اخیر وزیر آموزش و پروش به علی عسگری، رئیس رسانه ملی تأکید کرد: وزیر آموزش ‌و پرورش طی نامه‌ای خواهان توقف پخش و انتشار تبلیغات غیرواقعی و نادرست مؤسسات تست و کنکور شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی با استناد به مصوبه صریح شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: تبلیغات و پخش هرگونه محتوای تبلیغاتی منوط به تأیید دستگاه ذی‌ربط است که در این زمینه وزارت آموزش ‌و پرورش از پیش‌دبستانی تا پایان دوره متوسطه بر تمام محتواهای آموزشی و تبلیغاتی که قرار است از رسانه ملی پخش و منتشر شود، باید نظارت داشته باشد.

وی در ادامه گفت: بسیاری از تبلیغات آموزشی که شاهد پخش آن در رسانه ملی هستیم، فاقد مجوز وزارت آموزش ‌و پرورش است و همان‌طور که وزارت آموزش و پرورش در سال‌های گذشته هم تقاضای توقف این تبلیغات را داشته، امیدواریم امسال که روابط خوبی با رسانه ملی داریم، شاهد همکاری برای ساماندهی و حتی‌الامکان توقف این تبلیغات غیرواقعی باشیم.

گفتنی است سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش طی نامه‌ای به علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما، خواسته تا به‌منظور ساماندهی تبلیغات مؤسسات و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی مطابق ماده 7 مصوبه 483 شورای عالی انقلاب فرهنگی، ضمن رعایت ضوابط و مقررات، از پخش آگهی‌های مراکز و مؤسسات آموزشی بدون معرفی‌نامه و تأییدیه وزارت آموزش‌وپرورش جدا خودداری شود.

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش رسانه های درآمدزا سخت تر از همیشه شده است


  استفاده از محل کار برای افزایش انگیزه کارکنان


  کمپین جاستین ترودو و اندرو شیر/ کدام روش در انتخابات موثرتر است؟


  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد


  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها بر نقش رسانه ها در شناساندن صنعت حمل و نقل هوایی


  آینده‌ نشر


  راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر


  روابط


  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود


  روابط بر اساس طینت انسان ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران