درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:29   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34683صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 31 مرداد 1397 - 12:06
آغاز ارسال کارت های هدیه 25 دلاری به مشتریان فروشگاه زنجیره ای Loblaw از این هفته
مزایای کارت های هدیه/ نقل یک واقعیت
ما اشتباه کردیم و باید جبران کنیم – کارکرد مثبت رسانه ها که قادرند از ظرفیتهای قضاوت افکار عمومی به نفع عموم استفاده کنند!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فروشگاه زنجیره ای Loblaw این هفته فرستادن کارت هدیه 25 دلاری خود به مشتریانش را به عنوان جبران گرانفروشی شروع کرد!

این فروشگاه کارت های هدیه را برای دلجویی و جلب مشتریان اش ارسال می کند! به نظر می رسد استراتژی کارت هدیه یک حرکت هوشمندانه است، زیرا توانست لحن پیگیری قانونی را به نفع خود ملایم تر کند و از شدت این پیگیری ها بکاهد! از لحاظ روانی هم روی مشتریان و مصرف کنندگان این تاثیر را میگذارد که آنها اگر اشتباهی کردند حاضرند که جبران کنند! در ضمن اینکه هر کارت هدیه 25 دلاری مشتری را بار دیگر به پر کردن سبد خرید اش دعوت میکند!

این ماجرا که به رسوایی قیمت نان Loblaw معروف است با کارتهای هدیه 25 دلاری، حداقل برای برخی از مشتریان جبران می شود. برای افرادی که قبلا به صورت آنلاین ثبت نام کرده اند.

بنا بر گزارش رسانه هدهد کانادا به نقل از سی بی سی – یکی از کارمندان Loblaw گفت که دریافت کارت های هدیه به مدت شش تا 12 هفته ممکن است طول بکشد و مشتریان تا یکم ماه می فرصت ثبت نام دارند. چنانچه مشتری طولانی مدت این کمپانی بودید جهت ثبت نام و دریافت این کارت باید فرم آنلاینی در سایت Loblaw پرکنید.

یکی از مشتریان که این هفته کارتش را دریافت کرده است پس از ابراز خوشحالی از دریافت کارت خود به گزارشگر سی بی سی گفت که کارت خود را روز پنج شنبه پس از ثبت نام در اوایل ماه گذشته دریافت کرده است.

او معتقد است که فروشگاه Loblaw پس از اعتراف عمومی به نقش خود در این رسوایی، با دادن غرامت به مشتریان، کار درستی را انجام می دهد.

وقتی خبر رسوایی در رسانه ها مطرح شد Loblaw چاره ای نداشت جز اینکه رسما بابتش عذر خواهی کند و بگوید: ما اشتباه کردیم و باید جبران کنیم – کارکرد مثبت رسانه ها که قادرند از ظرفیتهای قضاوت افکار عمومی به نفع عموم استفاده کنند!

هنوز هم کمپین اینترنتی نارضایتی مشتریان از گرانفروشی فروشگاه Loblaw امضاء جمع می کند.

یکی از مشتریان به سی بی سی می گوید اگر خوب فکر کنیم 25 دلار در مقایسه با مبلغی که بیش از 14 سال دریافت کردند مبلغ بسیار ناچیزی است. اگر چه توانست موثر واقع شود.

یکی از شکایات اصلی که بر علیه فروشگاه Loblaw در یک پرونده دعوا مطرح شده است بیش از 1 بیلیون دلار مبلغ دارد.

در ماه دسامبر، Loblaw و شرکت مادرش، جورج وستون، ضمن اعتراف به شرکت در بازار رقابتی کانادا که شامل نقش داشتن 5 نانوایی بزرگ درطرح افزایش 1.50 دلاری قیمت نان بود ادعا کردند که به مدت 14 سال، از سال 2001 شروع به گرانفروشی نان کردند .

طبق آمار کانادا، خانوارهای کانادایی از سال 2010 به طور متوسط هر ساله 260 دلار برای نان صرف کرده اند.

سخنگوی فروشگاه Loblaw میگوید: ما تنها شرکتی هستیم که به هرگونه تخلف اعتراف کردیم بنابراین انتظار مصونیت از پیگرد قانونی را به خاطر این همکاری داریم و برای جلوگیری از واکنش مشتری طرح کارتهای هدیه را به اجرا درآورده ایم.

با اینکه 25 دلار مبلغ بسیار ناچیزی است ولی حداقل این را میرساند که باب گفتگو در این مورد باز شده است و به نظر می رسد همین که اعتراف کردند و در صدد جبران بر آمدند کار شرافتمندانه ای انجانم دادند.

هرچند که یکی دیگر از مشتریان ادعا کرده که اگر این فروشگاه قصد جبران داشت می بایست به هرنفر در حدود 150 دلار پرداخت کند.

تهیه و تنظیم: مریم چارکی

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد