درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 09:24   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34680صفحه نخست » سه شنبه، 30 مرداد 1397 - 17:00
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌ های دیجیتال از نهم آبان ماه برگزار می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌ های دیجیتال از نهم آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش شارا، نخستین نشست شورای سیاستگذاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌ المللی رسانه‌ های دیجیتال بعد از ظهر دیروز با حضور سید مرتضی موسویان؛ رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پرویز کرمی؛ رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، مهندس مسعود همدانلو؛ قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، دکتر رحیم سرهنگی؛ مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همایون امیرزاده؛ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ مهندس حسن کریمی قدوسی؛ مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای و عیسی کشاورز؛ مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه جامع علمی کاربردی در سالن جلسات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

سید مرتضی موسویان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، نهم تا پانزدهم آبانماه در ۹ بخش اصلی و ۷ پاویون با حضور ناشران دیجیتال داخلی، تولید کنندگان بازیهای رایانه‌ای، استارتاپها و کشورهای عضو سازمان اکو در مصلای تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انتظار داریم در این نمایشگاه شاهد شکل گیری تفاهم نامه­‌ها و قراردادهای کاری مابین اپراتورهای تلفن همراه، ناشران دیجیتال و تولید کنندگان محتوای تلفن همراه باشیم.

موسویان تاکید کرد: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی با همکاری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری پاویونی با عنوان ایران ساخت با هدف معرفی اقدامات انجام شده در فضای مجازی برای حمایت از کالای ایرانی در نظر گرفته‌ایم.

پرویز کرمی، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری نیز در این نشست با اشاره به طراحی و تولید اپلیکیشن ایران ساخت گفت: اپلیکیشن ایران ساخت با هدف ایجاد نمایشگاهی دائمی برای معرفی و عرضه محصولات شرکت‌های دانش بنیان طراحی و تولید شده است. معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری از اقدامات نمایشگاهی با هدف حمایت از کالای ایرانی حمایت می­‌کند و با توجه به اینکه بزرگترین نمایشگاه حوزه محتوای دیجیتال در سطح منطقه نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال است، خرسندیم که امروز شاهد رشد و بالندگی هر چه بیشتر مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال هستیم.

در ادامه محمد صادق افراسیابی، قائم مقام نمایشگاه از تشکیل کمیته بین‌الملل دوزادهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه های دیجیتال با مشارکت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات، موسسه فرهنگی اکو، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و بانک توسعه صادرات خبر داد و گفت: یکی از ویژگی‌های خاص این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه­های ادوار گذشته دعوت دفتر توسعه کسب و کار بین‌الملل معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری از سرمایه‌گذاران خارجی برای حضور در نمایشگاه و حمایت از استارتاپهای داخلی است.

مجتبی مشیری نماینده موسسه فرهنگی اکو نیز از ایجاد اتحادیه ناشران دیجیتال عضو اکو در آستانه برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال خبر داد و گفت: با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌ های دیجیتال و نمایندگان صنفی ناشران دیجیتال به زودی شاهد ایجاد اتحادیه ناشران دیجیتال عضو اکو خواهیم بود و امیدوارم تمام کشورهای عضو سازمان اکو در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال حضور پررنگی داشته باشند.

در این نشست مدیران و دبیران اجرایی کمیته های تلفن همراه، پایگاه‌های اینترنتی، محتوای دیجیتال، دانش دیجیتال، استارتاپها، بازی و هنرهای دیجیتال، کودک و فضای مجازی و بین الملل به ارائه برنامه های خود برای دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه های دیجیتال پرداختند و بر طراحی برنامه‌هایی با هدف حمایت از بخش خصوصی حاضر در نمایشگاه تاکید کردند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد