درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:03   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3468صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 6 خرداد 1392 - 10:03
دکتر یحیایی ایله ای: روابط عمومی بدون رویکرد علمی پیشرفت نمی کند
با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منطقه هفت کشور و مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاهی استان های کرمان و یزد، کتاب مدیریت علمی روابط عمومی تالیف دکتر یحیایی ایله ای و غلامحسین اسلامی در یزد رونمایی شد.
  

شارا- با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منطقه هفت کشور و طی مراسمی با حضور مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاهی استانهای کرمان و یزد، کتاب مدیریت علمی روابط عمومی تالیف دکتر یحیایی ایله ای و غلامحسین اسلامی در یزد رونمایی شد.

به گزارش شارا، در این مراسم طی سخنانی دکتر یحیایی ایله ای گفت: هیچ سازمان و کشوری بدون توجه به رویکردهای علمی رشد و توسعه نیافته است و روابط عمومی ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

وی بیان کرد: رویکرد علمی جایگزین مناسبی برای رویکرد سنتی روابط عمومی است به این معنا که بایستی روش اجرای فعالیتها از کمی به کیفی تغییر کند.

این استاد ارتباطات، ضعف مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها در مهارتهای عمومی ارتباطات و دانش اندک درباره روابط عمومی را از جمله بنیان هایی برشمرد که تمامی فعالیتهای روابط عمومی را تحت الشعاع قرار می دهد و مشکلات بسیاری از جمله بی اعتبار کردن اصل روابط عمومی را در پی دارد.

وی بیان کرد: بزرگترنی مشکل روابط عمومی ها این است که روابط عمومی ها نمی دانند روابط عمومی چه هست؟ و از همین روی تبلیغات سیاسی و تجاری به جای روابط عمومی به مردم و مشتریان ارایه می شود.

یحیایی ایله ای درباره کتاب مدیریت علمی روابط عمومی یادآور شد: این کتاب بر مبنای مدل های کیفی مدیریت و بر اساس چرخه مستمر بهبود کیفی با تبیین نیازسنجی و تحقیق، برنامه ریزی و سازماندهی، اجرای ارتباطات و ارزیابی فعالیتهای روابط عمومی نگارش شده است و امید است سهمی اندک در علمی شدن فعالیتهای روابط عمومی داشته باشد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد