درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 21:35   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34670صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 29 مرداد 1397 - 23:46
همایش مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد / باید استقلال روابط عمومی را حفظ کرد
همایش مدیران روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت با میزبانی ایران خودرو در محل این کارخانه برگزار شد. در این جلسه ضمن استماع نقطه نظرات مدیران روابط عمومی استانها و طرح مشکلات آنها, پیام برازجانی رییس مرکز روابط عمومی و عباس عبدی به توضیح درباره این نظرات و مشکلات پرداختند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همایش مدیران روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت با میزبانی ایران خودرو در محل این کارخانه برگزار شد. در این جلسه ضمن استماع نقطه نظرات مدیران روابط عمومی استانها و طرح مشکلات آنها, پیام برازجانی رییس مرکز روابط عمومی و عباس عبدی به توضیح درباره این نظرات و مشکلات پرداختند.

به گزارش شارا به نقل از شاتا پیام برازجانی در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت افکار عمومی در برنامه ریزی آینده وزارت صمت گفت: باید توجه داشت که ارتباط یک سویه و سنتی دیگر پاسخگوی مطالبات عمومی نیست و با کلی گویی دیگر نمی توان افکار عمومی را توجیه کرد.


وی افزود: باید با توجه به فرهنگ محلی و مطالبات بومی در استانها نسبت به پاسخ گویی اقدام کرد و نمی توان با نگاه ملی و مطالبات ده میلیون مردم تهران به هفتاد میلیون دیگر در جای جای ایران پاسخ داد.


همچنین عباس عبدی دبیر انجمن روزنامه نگاران تهران و از تحلیلگران رسانه در این نشست توصیه هایی را برای تغییر کیفیت فعالیت روابط عمومی ها مطرح کرد.


وی افزود: اجازه دهید که نگاهی به آمار نحوه کسب اطلاع مردم از طریق رسانه ها داشته باشم. ببینید بیست سال پیش وقتی از مردم میپرسیدیم که از چه رسانه ای استفاده میکنند, 80 درصد مردم از رادیو و تلویزیون استفاده می کردند و و مابقی مردم هم از مطبوعات استفاده میکردند ، کمتر کسی وجود داشت که اطلاعات خود را از طریق رادیوهای خارجی استفاده کند اما امروزه کسانی که منبع آنها فقط تلویزیون هستند, حداکثر 15 درصد مردم را تشکیل می دهند. این یک نمونه اتفاقی نیست، بلکه اغلب اینها افراد سنتی جامعه هستند و مرجع افکار عمومی نیستند.


عبدی ادامه داد : از اینجا می خواهم به این نکته گریز بزنم که در شرایط فعلی مردم مشکل ما نیستند. در صورتی که اگر بحران های افکار عمومی به موقع رسیدگی نشود مثل بیماری ایدز است که می شود جلوگیری کرد اما درمانش غیر ممکن و یا سخت است.


وی اضافه کرد: از طرف دیگر, باید گفت که یک فضای نا امیدی و بی اعتمادی بسیار گسترده در جامعه وجود دارد. همرایی این دو با هم بد است و چیزی نیست که به راحتی بتوان آن را حل کرد. با این حال نمی خواهم تزریق ناامیدی کنم. ما محکوم به امید هستیم و اگر ناامید بودم اینجا نبودم!


دبیر انجمن روزنامه نگاران تهران یادآور شد: بنابراین می خواهم این نکته را گوشزد کنم که دوره گوش کردن به اطلاعیه ها گذشته است، بهترین روش پاسخ غیرمستقیم است.


عبدی افزود: من عصبانی می شدم از این که چرا باید دنا را ده میلیون تومان ارزان تر از قیمت بازار بفروشند. (به قیمت سه سال پیش) در کشوری که حقوق کارگران دیر پرداخت می شود, همه کشور بسیج می شود که دنا را ارزانتر بفروشد و این ده میلیون سود نصیب دلالان می شود.


وی اضافه کرد‌: این درحالی بود که شما می توانستید یک دهم سود حاصل از این اختلاف قیمت را برای بسیج افکارعمومی به کار ببرید که قیمت ماشین اصلاح شود. ممکن است سهامداران به کارخانه بگویند اصلا شما به چه حقی ماشین را به قیمت ارزانتر می فروشید. چون این سود به جیب مردم پولداری می رود که قابلیت خرید دنا دارد و نه مردم فقیر.


عبدی تصریح کرد: لذا باید باید نحوه حرف زدن و مجرای گفت وگو را تغییر داد. در غرب قوی ترین مدیران در روابط عمومی منصوب هستند. امروزه این قدر سرعت انتقال خبر افزایش داشته که باید بهترین نیروها را در روابط عمومی به کار گرفت و از چارچوب سنتی گذشته خارج شد در عین حال باید استقلال روابط عمومی را هم حفظ کرد. اگر قرار باشد مسئول روابط عمومی بله قربان گو باشد که دیگر مدیر نیست.


وی یادآور شد: از طرف دیگر رسانه ها و شبکه های اجتماعی باید ارتباط نزدیک داشته باشند اما نباید درگیر خرید و فروش خبر بشوند. باید از روزنامه نگاران نقاد تجلیل کرد, درعین حال باید مسائل را برای آنها تشریح کرد تا کار به نحو مطلوب پیش برود.
 

عبدی ادامه داد: شما باید در سطح ادبیات خود تغییر ایجاد کنید. پاسخ هایی را که می دهید را به صورت کتابچه چاپ کنید و بعد آن را با نمونه مشابه خارجی مقایسه کنید می توان یکی یکی اینها را نقد کرد. حتما باید با خارج مقایسه کرد.


وی در ادامه افزود: پیشنهادم این است که مخاطب را فهیم بدانید ادبیات پاسخگویی با مردم هم باید همدلانه باشد. اجازه ندهید که پاسخ های شما کینه درست کند ادبیات و کانال پاسخگویی هم مهم است. این کانال باید غیر مستقیم باشد.

 

 


 

 




 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد