درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 00:42   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34646صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 28 مرداد 1397 - 01:14
"۱۶۲" سامانه‌ای که روابط عمومی صداوسیما به آن می‌بالد!!!؟؟؟
مجتبی برزگر - ۱۶۲ همان سامانه‌ای است که روابط عمومی و سازمان افکار سنجی صداوسیما به آن می‌بالند و بارها گفته‌اند مخاطب ما از این طریق همه صحبت‌ها و نظراتش به سمع و نظر همه مدیران و عوامل مربوطه می‌رسد اما...
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یکی از مشکلاتی که امروز عده‌ای از مردم را درگیر خودش کرده پیگیری مشکلات و معضلات و ارائه پیشنهادات و انتقادات به سازمان‌ها و نهادهاست. برای این اتفاق حتماً بایستی به یک سامانه‌ای مراجعه کرد و آنجا اپراتورهایی پیش‌بینی شده‌اند تا برای حل مشکلات و معضلات شهروندان، راهکار ارائه دهند و پیشنهادات و انتقادات را هم به مسئولان و عوامل مدنظر مخاطب منتقل کنند. اما بارها و بارها گزارش‌هایی نوشتیم و خواندیم که این سامانه‌ها یا به موقع پاسخگو نیستند و یا ضمانتی برای انتقال گلایه‌ها و ارائه پیشنهادها و راهکارها وجود ندارد. حتی گاهی اوقات مخاطبین دلسرد می‌شوند نظرات و انتقادات خودشان را به سمع و نظر نهادها برسانند و یا برای حل مشکلات‌شان مجبورند حضوراً به آن نهاد مربوطه مراجعه کنند که هم در این شرایط مدرنیته و مملوء از تکنولوژی کار اصولی و منطقی نیست و هم این فرد یا افراد مذکور از کارهای روزمره‌شان باز می‌مانند.
 
 در این بین، سازمان صداوسیما هم سال‌های اخیر به عملکرد نظرسنجی برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیونی خودش می‌بالد و مدعی پاسخگویی مناسب و بدون معطلی مخاطبین هم هست. حتی برخی اوقات گروه‌ها و برنامه‌سازانی را هم به دفتر 162 رسانه ملی می‌برد تا مستقیماً با بینندگان و بدون واسطه گفتگو کنند که البته کار خوب و درخور شأن ملت ایران است. اما نکته‌ای که وجود دارد و بسیاری از مخاطبین هم در نظرات و کامنت‌ها و هم در فضای مجازی بارها به آن اشاره کرده‌اند و تحت عنوان گلایه داشته‌اند و یا از طرف دیگر کارشناسان رسانه و منتقدین تلویزیون عمدتاً بر روی آن نقد نوشته‌اند و تحلیل‌های متفاوتی ارائه داده‌اند بحث نظرسنجی‌های غیراصولی رسانه ملی است. چرا که یکی از راه‌های نظرسنجی تلویزیون که خیلی هم سازمان افکارسنجی صداوسیما به آن تکیه دارد همین سامانه 162 است که بسیاری از مخاطبین در پیام‌هایشان می‌گفتند دقایق زیادی معطل می‌شوند تا به اپراتور وصل بشوند و تلفن به یک باره قطع می‌شود و یا آنقدر دیر وصل می‌شود که مجالی برای گفتگو و نقد نیست. نکته مهم دیگر اپراتورها هم یا کم شده‌اند و یا حوصله و سعه صدر مناسبی برای پاسخگویی ندارند.
 
 162 همان سامانه‌ای است که روابط عمومی و سازمان افکار سنجی صداوسیما به آن می‌بالند و بارها گفته‌اند مخاطب ما از این طریق همه صحبت‌ها و نظراتش به سمع و نظر همه مدیران و عوامل مربوطه می‌رسد اما چطور زمانی که مخاطب آنقدر معطل می‌شود یا پاسخگویی مناسبی از سوی اپراتورهای این سامانه انجام نمی‌شود چنین نقل و انتقال درست و مثمرثمری اتفاق می‌افتد. البته خودمان هم دست به کار شدیم و چندین بار تماس گرفتیم که مخاطب ما هم باید نظر بدهد و انتقاد کند برای بهبودی و ارتقاء کیفیت کارهای تلویزیون، هم نسبت به اعتلای رسانه ملی دغدغه داشته باشد و هم در شرایط اقتصادی بحرانی امروز که اکثریت مردم در تنگنا قرار دارند هزینه‌های گزافی را برای تلفن پرداخت کند به بهای عدم تمهید مناسب مسئولین مربوطه در پاسخگویی این سامانه‌ها که برخی اوقات هم بعد از دقایقی قطع می‌شوند که خود اپراتورها این مشکلات را فنی و علت آن را تعدد تماس‌ها می‌دانند. که باور ما رسانه‌ای‌ها این است که این نوع بهانه‌جویی‌ها با وجود تکنولوژی و مدرنیته رسانه‌ امروز یک شوخی بیش نیست و مدیران مربوطه در صداوسیما باید پاسخگوی این عدم ظرفیت‌سازی‌ها و سازماندهی‌های مناسب در عرصه بهره‌مندی از افکار عمومی باشد.
 
 به گزارش تسنیم، حالا این سوال پیش می‌آید که آیا رسانه ملی همچون برخی از نهادهای دیگر می‌‌خواهد یک سامانه نمادین داشته باشد و فقط صرف زیرنویس در کنار آدرس‌های پیام‌رسان‌ها و پست‌های الکترونیکی قرار دهد و یا به عنوان یک محرک رسانه‌ای از آن بهره ببرد؟!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد