درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 09:17   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34638صفحه نخست » خبر یکشنبه، 27 مرداد 1397 - 17:22
استاندار فارس: تشریفات در روابط عمومی‌ها کنار گذاشته شود
استاندار فارس با تصریح اینکه تشریفات در روابط عمومی‌ها باید کنار گذاشته شود، ابراز امیدواری کرد که شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان فارس در راستای تقویت بنیان کار این مجموعه به تمام منعا اثرگذار باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار فارس با تصریح اینکه تشریفات در روابط عمومی‌ها باید کنار گذاشته شود، ابراز امیدواری کرد که شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان فارس در راستای تقویت بنیان کار این مجموعه به تمام منعا اثرگذار باشد.


اسماعیل تبادار شنبه 27 مرداد در جلسه شورای هماهگی روابط عمومی‌های استان با تاکید بر داشتن آگاهی از کارکرد روابط عمومی، خاطرنشان کرد: همه ارکان دستگاه حاکمیتی برای خدمت به مردم تشکیل شده‌اند که در این راستا روابط عمومی‌ها نیز باید با این ارکان‌ها ارتباط دو سویه داشته باشند.


وی با بیان اینکه در این جلسه از بایدها سخن گفته شد اما سئوال اینجاست که این بایدها را چه کسی باید عملی کند؟ افزود: ابتدا شرح وظایف هر حوزه‌ای باید حلاجی شود و روابط عمومی‌ها بدانند حدود وظایفشان تا کجاست؟


استاندار فارس با تصریح بر این نکته که روابط عمومی به معنای پلاکارد چسباندن و پشت سر مدیر راه افتادن نیست بر لزوم ارائه آموزش‌های فراگیر در راوبط عمومی‌ها و حتی برای مدیران تاکید کرد و گفت : روابط عمومی ‎ ها باید از اغراق و انعکاس خلاف واقع پرهیز و بستر اعتماد بین مردم و مسئولین را در این شرایط فعلی فراهم کنند؛ چرا که روابط عمومی ‎ ها می‌توانند در این باره به خوبی نقش‌آفرینی کنند.


تبادار که اعتقاد دارد مصلحت‌ها دغدغه‌های اجتماعی و حکومتی را بر هم زده است، با طرح سئوالی مبنی بر اینکه هدف از تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در استان فارس چیست؟ بر تدوین سند راهبردی ویژه این شورا تاکید کرد.


وی با تاکید بر اینکه عدم انتقال مطالب واقع به رسانه‌ها و بررسی کارکرد روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی مدنظر شورای روابط عمومی‌های استان فارس باشد، خاطرنشان کرد: کارکرد شورای روابط عمومی‌هاس استان نباید تنها به برگزار یک جلسه و نهایتا یک انتخابات ختم شود.


استاندار فارس خواستار متمرکز شدن روابط عمومی ‎ ها بر مدیریت اجتماعی و ورود به مسائل دغدغه‌محور استان همانند مسئله آب شد و افزود: باید بپذیریم که روابط عمومی در برخی مواقع روابط عمومی مدیران نیست و نگاهی فراگیرتر به مسائل برون سازمانی هم باید داشته باشند.


تبادار با بیان اینکه بخشی از فرهنگ سازی‌ها در مقوله کار روابط عمومی‌ها است، تصریح کرد: امروز آفت اطلاعات ناموزون تمام کشور را فراگیر کرده است از طرفی رسانه‌های برون مرزی نیز به اتفاق برای اینکه ذهنیت ایجاد کنند تلاش می‌کنند تا موضوعات خلاف واقع همراه با درشت نمایی به جامعه القا کنند.


وی با تاکید بر اینکه انتظار ندارم که موضوعات خلاف واقع در دستگاه‌های اجرایی به مردم انعکاس داده شود، گفت: وظیفه داریم خدمات نظام را به درستی به مردم اعلام کنیم.


استاندار فارس با بیان اینکه فضای مجازی، عرصه غوغا است، عنوان کرد: نمی‌دانم تا چه میزان روابط عمومی‌های ما در این عرصه فعال هستند اما باید از بستر فضای مجازی بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم.


تبادار با بیان اینکه پذیرای انتقادات هستیم اما انتقاداتی که از روی آگاهی، صداقت و قضاوت از روی انصاف باشد ، گفت: باید تلاش کرد فضای انتقاد سازنده و نه کتمان را رونق دهیم.


استاندار فارس با بیان اینکه رسانه‌ یکی از ارکان‌های اصلی اجتماعی محسوب می شود، گفت: اگر به دنبال حقوق شهروندی هستیم باید رسانه‌ای آزاد و صادق داشته باشیم و نیازمندی‌ها را کم‌تر کنیم تا آزادی و حریت بیشتر معنا پیدا کند.







 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید


  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد