درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:24   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34597صفحه نخست » پنجشنبه، 25 مرداد 1397 - 01:18
کارگاه آموزشی اصول خبرنویسی روابط عمومی‌ها در شهرستان بم برگزار شد
صبح امروزه کارگاه اصول خبرنویسی روابط عمومی های شهرستان بم در سالن کتابخانه ملی این شهرستان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صبح امروزه کارگاه اصول خبرنویسی روابط عمومی های شهرستان بم در سالن کتابخانه ملی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری جیرفت من: استاد مسلمی ضمن تبیین ضرورت سواد رسانه‌ای مدیران بر نقش مهم روابط عمومی‌ها در این زمینه تاکید کرد و افزود: شما روابط عمومی‌ها بازوی اصلی مدیرانید و مدیری موفق خواهد شد که به نقش مهم و تاثیر گذار شما اهمیت قایل شود.

این استاد دانشگاه با تشریح خبر و اهمیت آن در دنیای امروز گفت: خبر یک واقعیت است اما هر واقعیتی خبر نیست و خبرنگاران بعنوان چشم بینای مردم باید به این مهم توجه کنند.

مدیر مسوول و صاحب امتیاز هفته نامه سراسری سرای وطن با برشمردن ارزش های خبری و عناصر خبری بر یادگیری آنها بعنوان یک داشته اساسی برای یک روابط عمومی تاکید کرد.

وی افزود: خبرنگاری که عناصر خبری و ارزش های خبری را ندادند مثال دانش آموزی است که الفبای فارسی را بلد نیست.

مسلمی مهنی با تشریح لید، تیتر و سبک های خبری، روابط عمومی‌ها را به استفاده از سبک هرم وارونه توصیه کرد.

وی همچنین با تاکید بر ظرفیت سازی رسانه‌ای در بم گفت: مفتخرم دوستان ارزشمندی را در بم دارم و در این زمینه همراه و همگام با شما تلاش خواهیم کرد تا بم به آن چه شایسته نخبگان فرهنگی اوست در حوزه رسانه برسد.

گفتنی است مسلمی در پاسخ به طرح سوال خبرنگاران گفت: افتخار می کنیم که بم جهانیست و پیشرفت بم را پیشرفت جیرفت می‌دانیم و کسانی که دنبال اختلاف افکنی مردمی هستند برای خود اهداف سیاسی خاص دارند که همه فرهیختگان بم و جیرفت به این مهم رسیده‌اند و امروزه هم باید هوشیار باشند بر موج آفرینی کسانی که نانشان بر تفرقه افکنی هست سوار نشوند و از ظرفیت های دو شهرستان در جهت پیشرفت همه جانبه استفاده کنند و اجازه ندهند خدمت رسانی به مردم جایش را به سرگرمی‌ها بی‌مورد دهد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد