درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 08:01   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34590صفحه نخست » چهارشنبه، 24 مرداد 1397 - 17:18
دومین جشنواره بورس و رسانه برگزار شد
روز گذشته مراسم اختتامیه دومین جشنواره بورس و رسانه با حضور "شاپور محمدی" رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، "علی سعیدی" عضو سابق هیات مدیره سازمان بورس، "سعید فلاح پور" معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، "امیرهامونی" مدیرعامل فرابورس ایران و جمعی از خبرنگاران بازار سرمایه برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روز گذشته مراسم اختتامیه دومین جشنواره بورس و رسانه با حضور "شاپور محمدی" رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، "علی سعیدی" عضو سابق هیات مدیره سازمان بورس، "سعید فلاح پور" معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، "امیرهامونی" مدیرعامل فرابورس ایران و جمعی از خبرنگاران بازار سرمایه برگزار شد.

تأثیر مثبت رسانه در فرهنگ سازی
شاپور محمدی ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه با اشاره به تأثیر مثبت رسانه در فرهنگ سازی جامعه گفت: مسیر فرهنگ سازی بازار سرمایه از طریق رسانه سرعت بیشتری خواهد داشت و با تخصصی شدن اطلاع رسانی در این بازار قطعا سواد مالی و اعتمادسازی در این بازار بیشتر خواهد شد.

رسانه همراه با نهادهای ناظر در مسیر شفاف سازی
محمدی افزود: رسانه در کنار سازمان‌های ناظر در کشف قیمت دارایی های مالی، تحلیل، بررسی و کشف قیمت نقش ارزشمندی در شفاف سازی داشته و این نقش در سال های اخیر برجسته تر شده است و باید از زحمات، پایداری خبرنگاران حوزه بازار سرمایه در عمل به وظایفشان قدردانی کرد.

در این مراسم "یاسر فلاح " مدیر
روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به نقش ارزشمند رسانه در افزایش نفوذ بازار سرمایه گفت: این جشنواره راهی برای قدردانی از اهل رسانه بوده و از طریق ایجاد پایگاه اطلاع رسانی و انتخاب داوران از اساتید به نام اقتصاد که دارای نگاهی آکادمیک و تخصصی هستند سعی بر ارتباط بیشتر با رسانه داشته ایم و حتم داریم مسیر فرهنگ سازی را به کمک رسانه با موفقیت طی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در این دوره ۲۰۰خبرنگار با ۷۰۰ اثر ارسالی حضور یافتند.

قدردانی از پیشکسوت عرصه رسانه،سیف الله یزدانی
همچنین در ادامه این مراسم از سیف الله یزدانی مدیر مسوول روزنامه عصر اقتصاد و پیشکسوت عرصه رسانه قدردانی شد.

یزدانی با بیان اینکه بازار سرمایه از دلایل اصلی پیشرفت قابل توجه رسانه ها در علوم اقتصادی مانند مدیریت پرتفوی و ریسک،قدرت بهره برداری و پیش بینی از بورس و جهش در علوم مالی بوده است، افزود: با گذشت حدود 26 سال از تاسیس اولین روزنامه اقتصادی که با شیوه گزارش دهی در بورس فعالیت می کرد ،همچنان عملکرد رسانه های اقتصادی با همان الگوست و نیازمند تحول برجسته ای در اطلاع رسانی از بازار سرمایه هستیم.

رسانه نیازمند پشتیبانی از سازمان بورس و اوراق بهادار
وی ادامه داد: اصحاب رسانه دارای ظرفیت و طرح های مناسبی برای تحول در اطلاع رسانی هستند ولی این تحول نیازمند ریسک و بودجه مالی بالایی است که روزنامه و رسانه قادر به پرداخت هزینه برای این نوآوری نیستند و این اقدام نیازمند پشتیبانی از سازمان بورس و اوراق بهادار است.

در پایان مراسم با حضور رییس سازمان بورس و مدیران ارشد بازار سرمایه آثار برتر دومین جشنواره بورس و رسانه معرفی و از آنان تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد