درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 4 مهر 1397 - 10:10   

سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان

  پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل پس از ۲۰ سال جستجو به آینده می‌نگرد

  گوگل پس از ۲۰ سال جستجو به آینده می‌نگرد


ادامه ادامه مطلب سه

محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک

  محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  دو تن از پایه‌گذاران اینستاگرام استعفا دادند
  گوگل پس از ۲۰ سال جستجو به آینده می‌نگرد
  سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت کشور منصوب شد
  با انتشار پایگاه خبری «تهران رسانه» موافقت شد
  محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک
  حملات دو روزنامه ترکیه به بنیاد "هاینریش بُل" آلمان
  پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان
  افغانستان
  قدردانی از روابط عمومی های برتر استان همدان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34585صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 24 مرداد 1397 - 12:02
گام جدید ایساکو در راستای افزایش رضایت مشتریان خودرو
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، دوره‌های نوین آموزشی «مشتری مداری» را برای مدیران نمایندگی‌های مجاز برگزار می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، دوره‌های نوین آموزشی «مشتری مداری» را برای مدیران نمایندگی‌های مجاز برگزار می‌کند.

به گزارش ایکوپرس به نقل از
روابط عمومی ایساکو، این دوره‌ها با هدف شناسایی نیازهای جدید مشتریان از خدمات پس از فروش در کنار سایر اقدامات این شرکت برگزار می‌شود. در این برنامه با الگو قرار دادن شرکت‌های موفق بین‌المللی، داخلی و نمایندگی‌های دارای رتبه یک در شاخص رضایت مشتری، نقاط قوت آن‌ها برای سایر نمایندگی‌ها تشریح و مزایای افزایش امتیاز این شاخص تبیین می‌شود.


به گفته معاون خدمات پس از فروش این شرکت، افزایش رضایت مشتریان، به عنوان اولین هدف شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، تعریف شده و پیشرفت شرکت ایساکو با افزایش این امتیاز صحه‌گذاری می‌شود.
شهریار سلطانی در این‌باره افزود: سرفصل‌های این دورها، شامل آشنایی با روش اجرای رضایت‌سنجی از مشتریان و کلیه طرح‌های ارتقاء نمایندگی، بررسی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشتریان، تحلیل اطلاعات نظرسنجی‌های صورت گرفته از مشتریان، شناخت کامل از نحوه اجرا و تأثیر پیگیری مشتری پس از خروج از نمایندگی، اطلاع‌رسانی آخرین تغییرات در اجرای فرآیند نظرسنجی و روش‌های مشتری مداری است.


وی در پایان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، این دوره‌ها برای تمام نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت کشور منصوب شد


  شورای اطلاع‌رسانی سمنان چالش‌ها وفرصت‌ها/ روابط عمومی‌ حلقه مفقوده


  مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد


  پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان


  همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی


  روابط‌عمومی چرا مهم است؟


  حملات دو روزنامه ترکیه به بنیاد "هاینریش بُل" آلمان


  نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان


  محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران