درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:36   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34583صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 23 مرداد 1397 - 23:59
ضعف روابط عمومی ادارات رانت اطلاعاتی ایجاد می کند
فرماندار کامیاران با اشارە بە اینکە ضعف در روابط عمومی ادارات موجب ایجاد رانت اطلاعاتی می شود، گفت: ادارات شهرستان باید بخش روابط عمومی خود را تقویت کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار کامیاران با اشارە بە اینکە ضعف در روابط عمومی ادارات موجب ایجاد رانت اطلاعاتی می شود، گفت: ادارات شهرستان باید بخش روابط عمومی خود را تقویت کنند.


بە گزارش شارا به نقل از ایرنا، مسعود الماسی روز سە شنبە در شورای اداری اظهار داشت: اطلاعات و پیام های مهم در این شهرستان بە دست افرادی کە باید برسد، نمی رسد.


وی با بیان اینکە این ضعف مشکل آفرین و موجب سوء استفادە های بسیاری است، افزود: مدیران دستگاه اجرایی هر چە سریعتر اقدامات لازم را برای کنترل این موضوع و سر و سامان بخشیدن به روابط عمومی انجام دهند.


الماسی بە پایین آمدن آستانە تحمل مردم اشارە کرد و یادآور شد: این مسالە بە درستی اتفاق افتادە و دلیل اصلی اش نە مقام های ارشد کشوری بلکە ضعف عملکرد مدیران و مسٸولان شهڕستانی و استانی است.


رئیس شورای اداری کامیاران با اشاره بە اهمیت ایجاد میز خدمت در ادارات تاکید کرد: مدیران شهرستانی برای تکریم ارباب رجوع و ترمیم شکاف میان مردم و دستگاه اجرایی باید از بهترین نیروهای خود در این بخش استفاده کنند.


وی در خصوص مشکلات محیطی زیستی شهرستان گفت: رفع مشکلات آب و فاضلاب روستایی، تفکیک، بازیافت و حل معضلات جایگاه های زباله روستایی و شهری، فرهنگ سازی در خصوص رفتن مردم به سوی تولید انرژی خورشیدی و فرهنگ استفاده درست از آب مواردی است که باید از سوی دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.


الماسی جزیره ای عمل کردن مدیران را مانع بزرگ تحقق توسعه دانست و اضافه کرد: اداراتی که مکان های بلاء استفاده دارند باید آن را به فرمانداری برای استفاده دیگر دستگاه های اجرایی قرار دهند.


فرماندار کامیاران اظهار داشت: بانک های عامل، امور مالیاتی، امور اقتصادی و دارایی و تامین اجتماعی باید همکاری لازم را در رفع موانع تولید پیش روی تولیدکنندگان داشته باشند.


وی به برخورد قاطع فرمانداری با اداراتی که موجب نارضایتی مردم می شوند اشاره کرد و افزود: بدون اغماض با با مسئولان دستگاه های اجرایی که مردم به حق از آنها ناراضی باشند برخورد خواهد شد.


الماسی بر رصد کمیته برنامه ریزی برای مشخص شدن اقدامات مدیران شهرستان در خصوص چگونگی استفاده از بودجه ها تاکید کرد و یادآور شد: در زمان حضورش در فرمانداری ارزیابی ادارات شهرستانی براساس شاخص های استانی انجام خواهد شد.


رئیس شورای اداری کامیاران با اشاره به اینکه تشکیل شورای فرهنگی در روستاها توسط آموزش و پرورش برای حل مشکلات باید به صورت جدی پیگیری شود، گفت: نصب دوربین مدار بسته در همه ادارات مورد دیگری است که باید هر چه سریعتر در این راستا اقدام شود.


کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد