درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 - 19:06   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟

  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


ادامه ادامه مطلب دو

با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟

  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر
  دردسر جدید نقشه گوگل برای تاکسی اینترنتی ایرانی
  نسخ قدیمی همراه بانک ملی از نیمه اردیبهشت ماه غیرفعال می شوند
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید
  مدیرعامل بانک رفاه در دیدار با استاندار لرستان: پیگیری برای رفع مشکلات هموطنان سیل زده به جد دنبال می‌شود
  امهال تسهیلات بانک رفاه برای کشاورزان آسیب دیده از سیل
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت فرخنده میلاد حضرت قائم(عج)
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34583صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 23 مرداد 1397 - 23:59
ضعف روابط عمومی ادارات رانت اطلاعاتی ایجاد می کند
فرماندار کامیاران با اشارە بە اینکە ضعف در روابط عمومی ادارات موجب ایجاد رانت اطلاعاتی می شود، گفت: ادارات شهرستان باید بخش روابط عمومی خود را تقویت کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار کامیاران با اشارە بە اینکە ضعف در روابط عمومی ادارات موجب ایجاد رانت اطلاعاتی می شود، گفت: ادارات شهرستان باید بخش روابط عمومی خود را تقویت کنند.


بە گزارش شارا به نقل از ایرنا، مسعود الماسی روز سە شنبە در شورای اداری اظهار داشت: اطلاعات و پیام های مهم در این شهرستان بە دست افرادی کە باید برسد، نمی رسد.


وی با بیان اینکە این ضعف مشکل آفرین و موجب سوء استفادە های بسیاری است، افزود: مدیران دستگاه اجرایی هر چە سریعتر اقدامات لازم را برای کنترل این موضوع و سر و سامان بخشیدن به روابط عمومی انجام دهند.


الماسی بە پایین آمدن آستانە تحمل مردم اشارە کرد و یادآور شد: این مسالە بە درستی اتفاق افتادە و دلیل اصلی اش نە مقام های ارشد کشوری بلکە ضعف عملکرد مدیران و مسٸولان شهڕستانی و استانی است.


رئیس شورای اداری کامیاران با اشاره بە اهمیت ایجاد میز خدمت در ادارات تاکید کرد: مدیران شهرستانی برای تکریم ارباب رجوع و ترمیم شکاف میان مردم و دستگاه اجرایی باید از بهترین نیروهای خود در این بخش استفاده کنند.


وی در خصوص مشکلات محیطی زیستی شهرستان گفت: رفع مشکلات آب و فاضلاب روستایی، تفکیک، بازیافت و حل معضلات جایگاه های زباله روستایی و شهری، فرهنگ سازی در خصوص رفتن مردم به سوی تولید انرژی خورشیدی و فرهنگ استفاده درست از آب مواردی است که باید از سوی دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.


الماسی جزیره ای عمل کردن مدیران را مانع بزرگ تحقق توسعه دانست و اضافه کرد: اداراتی که مکان های بلاء استفاده دارند باید آن را به فرمانداری برای استفاده دیگر دستگاه های اجرایی قرار دهند.


فرماندار کامیاران اظهار داشت: بانک های عامل، امور مالیاتی، امور اقتصادی و دارایی و تامین اجتماعی باید همکاری لازم را در رفع موانع تولید پیش روی تولیدکنندگان داشته باشند.


وی به برخورد قاطع فرمانداری با اداراتی که موجب نارضایتی مردم می شوند اشاره کرد و افزود: بدون اغماض با با مسئولان دستگاه های اجرایی که مردم به حق از آنها ناراضی باشند برخورد خواهد شد.


الماسی بر رصد کمیته برنامه ریزی برای مشخص شدن اقدامات مدیران شهرستان در خصوص چگونگی استفاده از بودجه ها تاکید کرد و یادآور شد: در زمان حضورش در فرمانداری ارزیابی ادارات شهرستانی براساس شاخص های استانی انجام خواهد شد.


رئیس شورای اداری کامیاران با اشاره به اینکه تشکیل شورای فرهنگی در روستاها توسط آموزش و پرورش برای حل مشکلات باید به صورت جدی پیگیری شود، گفت: نصب دوربین مدار بسته در همه ادارات مورد دیگری است که باید هر چه سریعتر در این راستا اقدام شود.


کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون دوم: حتی الامکان از عبارات شخصی استفاده کنید


  دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی