درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 08:42   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی پژوهشکده بانک مرکزی منصوب شد

  مدیر روابط عمومی پژوهشکده بانک مرکزی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی
  آنچه باید بدانیم!/ یک روش جدید برای تفکر
  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398
  کاهش وزن و تقویت حافظه، جزو 5 فایده چای سبز برای بدن
  آشنایی با فعالیت های دکتر حسن ربیعی
  اهدای جوایز برندگان قرعه‌کشی «چهارمین جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز» بانک آینده
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  انتخابات هیات رئیسه شورای روابط عمومی های کرمانشاه برگزار شد
  «بیان واقعیت ها»، استراتژی رسانه ای وزارت صمت است
  30درصد از بودجه بیمه دانا در پاییز امسال محقق شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34580صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 23 مرداد 1397 - 23:54
چه بخواهید چه نخواهید گوگل همه جا دنبال شماست
پژوهشگران دانشگاه پرنستون می‌گویند گوگل می‌کوشد از طریق برنامه‌های مختلف رفت و آمدهای کاربران تلفن‌های همراه آندروید و حتی آی‌اواس را زیر نظر گرفته و حتی اگر آنها تنظیمات مربوط به حریم خصوصی را فعال کرده باشند، داده‌های مربوط به رفت و آمد کاربران را جمع‌آوری و ذخیره کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پژوهشگران دانشگاه پرنستون می‌گویند گوگل می‌کوشد از طریق برنامه‌های مختلف رفت و آمدهای کاربران تلفن‌های همراه آندروید و حتی آی‌اواس را زیر نظر گرفته و حتی اگر آنها تنظیمات مربوط به حریم خصوصی را فعال کرده باشند، داده‌های مربوط به رفت و آمد کاربران را جمع‌آوری و ذخیره کند.
 
 به گزارش آسوشیتدپرس گوگل در زمینه کسب اجازه از کاربران درباره مختصات جغرافی آنها به روشنی عمل می‌کند. برنامه Google Maps از کاربر اجازه می‌گیرد مختصات محل حضور کاربر را ثبت و ذخیره کند و این امر سبب می‌شود، رفت و آمد کاربران زیرنظر گرفته شود.
 
 زیر نظر قرار گرفتن کاربران می‌تواند حریم خصوصی آنها را تهدید کند اما گوگل به کاربران این امکان را می‌دهد که به شکل موقت ویژگی ثبت مختصات را متوقف کنند. این امر سبب می‌شود اطلاعات کمتری درباره نقاط حضور کاربران در اختیار گوگل قرار گیرد. با این حال پژوهشگران دانشگاه پرنستون می‌گویند که این امر واقعیت ندارد و حتی در صورت متوقف کردن ویژگی ثبت مختصات، گوگل این کار را می‌کند. بسیاری از برنامه‌های دیگر گوگل در تلفن‌های آندروید مانند برنامه هواشناسی، مکان حضور کاربران را تقریبا دقیق حدس می‌زنند، حتی اگر آنها ویژگی ثبت مختصات جغرافیایی را متوقف کرده باشند.
 
 عملیات جستجویی که کاربران در گوگل انجام می‌دهند، حتی اگر ربطی به مختصات جغرافیایی نداشته باشند، طول و عرض جغرافیایی محل حضور کاربران را با دقت یک متر، مشخص کرده و آنها را در حساب گوگل افراد ذخیره می‌کنند. این امر حریم خصوصی بیش از یک میلیارد کاربر آندروید و صدها میلیون کاربر آیفون را که از نقشه‌های گوگل استفاده می‌کنند، به خطر می‌اندازد.
 
 پس از رسوایی انتشار اطلاعات کاربران فیسبوک، شرکت‌های بزرگ تکنولوژی به شدت در زمینه شیوه‌های استفاده از داده‌های کاربران زیر نظر گرفته شده‌اند. اتحادیه اروپا نیز قوانین جدیدی در زمینه سیاست محرمانگی و حریم خصوصی کاربران تصویب کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زادروز «اندی رونی» مفسر تلویزیونی معاصر که 91 سال و چند ماه عمر کرد و 69 سال ژورنالیست بود


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  روزنامه‌نگاری «آلترناتیو»


  سرپرست روابط عمومی استانداری تهران در همایش روابط عمومی و پایداری ملی: شفاف سازی از سوی روابط عمومی ها می تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  پلیس سودان حداقل ۱۸ خبرنگار را بازداشت کرد.


  روابط عمومی باید دارای ارزش خبری باشد


  انتصاب سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل


  کارگاه آموزشی خبر و رسانه در زاهدان برگزار شد


  مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر مشهد منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز