درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 31 فروردین 1398 - 05:12   

درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"

  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


ادامه ادامه مطلب دو

رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد

  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد


ادامه ادامه مطلب سه

27 مصوبه برای مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی

  27 مصوبه برای مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"
  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن
  یک خبرنگار در ناآرامی‌های ایرلند شمالی کشته شد
  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد
  منابع آگاه می‌گویند آمازون بازار داخلی خود را در چین تعطیل می‌کند
  27 مصوبه برای مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی
  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است
  هم افزایی و تعامل با انجمن ها و موسسات تخصصی روابط عمومی در دستور کار استانداری البرز
  فیسبوک صفحه‌های چند فرد و سازمان دست‌راستی بریتانیا را بست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34580صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 23 مرداد 1397 - 23:54
چه بخواهید چه نخواهید گوگل همه جا دنبال شماست
پژوهشگران دانشگاه پرنستون می‌گویند گوگل می‌کوشد از طریق برنامه‌های مختلف رفت و آمدهای کاربران تلفن‌های همراه آندروید و حتی آی‌اواس را زیر نظر گرفته و حتی اگر آنها تنظیمات مربوط به حریم خصوصی را فعال کرده باشند، داده‌های مربوط به رفت و آمد کاربران را جمع‌آوری و ذخیره کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پژوهشگران دانشگاه پرنستون می‌گویند گوگل می‌کوشد از طریق برنامه‌های مختلف رفت و آمدهای کاربران تلفن‌های همراه آندروید و حتی آی‌اواس را زیر نظر گرفته و حتی اگر آنها تنظیمات مربوط به حریم خصوصی را فعال کرده باشند، داده‌های مربوط به رفت و آمد کاربران را جمع‌آوری و ذخیره کند.
 
 به گزارش آسوشیتدپرس گوگل در زمینه کسب اجازه از کاربران درباره مختصات جغرافی آنها به روشنی عمل می‌کند. برنامه Google Maps از کاربر اجازه می‌گیرد مختصات محل حضور کاربر را ثبت و ذخیره کند و این امر سبب می‌شود، رفت و آمد کاربران زیرنظر گرفته شود.
 
 زیر نظر قرار گرفتن کاربران می‌تواند حریم خصوصی آنها را تهدید کند اما گوگل به کاربران این امکان را می‌دهد که به شکل موقت ویژگی ثبت مختصات را متوقف کنند. این امر سبب می‌شود اطلاعات کمتری درباره نقاط حضور کاربران در اختیار گوگل قرار گیرد. با این حال پژوهشگران دانشگاه پرنستون می‌گویند که این امر واقعیت ندارد و حتی در صورت متوقف کردن ویژگی ثبت مختصات، گوگل این کار را می‌کند. بسیاری از برنامه‌های دیگر گوگل در تلفن‌های آندروید مانند برنامه هواشناسی، مکان حضور کاربران را تقریبا دقیق حدس می‌زنند، حتی اگر آنها ویژگی ثبت مختصات جغرافیایی را متوقف کرده باشند.
 
 عملیات جستجویی که کاربران در گوگل انجام می‌دهند، حتی اگر ربطی به مختصات جغرافیایی نداشته باشند، طول و عرض جغرافیایی محل حضور کاربران را با دقت یک متر، مشخص کرده و آنها را در حساب گوگل افراد ذخیره می‌کنند. این امر حریم خصوصی بیش از یک میلیارد کاربر آندروید و صدها میلیون کاربر آیفون را که از نقشه‌های گوگل استفاده می‌کنند، به خطر می‌اندازد.
 
 پس از رسوایی انتشار اطلاعات کاربران فیسبوک، شرکت‌های بزرگ تکنولوژی به شدت در زمینه شیوه‌های استفاده از داده‌های کاربران زیر نظر گرفته شده‌اند. اتحادیه اروپا نیز قوانین جدیدی در زمینه سیاست محرمانگی و حریم خصوصی کاربران تصویب کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نگاهی به «باپلیک ادیتور» در رسانه ها


  افشاگری یکجانبه در روزنامه نگاری ـ اصطلاح مطبوعات زرد


  چاپ خبر جعلی در روزنامه بوستون گلوب - خبر، توسط یک خبرنگار «فری لنس» جعل شده بود!


  خبرگزاری های اصطلاحا جهانی و مسئله تبلیغ نامرئی و کنترل خبر


  پوستر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی در سنندج رونمایی شد


  آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل


  نخستین شورای هماهنگی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری برگزار شد


  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است


  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی