درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 31 شهریور 1398 - 10:59   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی

  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا
  کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» منتشر می شود
  5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی
  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی
  5 نکته در مورد بهبود راندمان
  چطور با وجود تحریم های آمریکا هوآوی میت 30 همراه با اندروید 10 عرضه می شود؟
  شرکت فولاد مبارکه یکی از ۴۰ شرکت برتر بورس تهران و فرابورس ایران
  خرید کالای با کیفیت ایرانی به پشتوانه بانک ملی ایران
  حضور گروه فولاد مبارکه در اولین نمایشگاه رونق تولید ملی
  تحول در رونق تولید با طرح «طراوت» بانک صادرات ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34580صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 23 مرداد 1397 - 23:54
چه بخواهید چه نخواهید گوگل همه جا دنبال شماست
پژوهشگران دانشگاه پرنستون می‌گویند گوگل می‌کوشد از طریق برنامه‌های مختلف رفت و آمدهای کاربران تلفن‌های همراه آندروید و حتی آی‌اواس را زیر نظر گرفته و حتی اگر آنها تنظیمات مربوط به حریم خصوصی را فعال کرده باشند، داده‌های مربوط به رفت و آمد کاربران را جمع‌آوری و ذخیره کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پژوهشگران دانشگاه پرنستون می‌گویند گوگل می‌کوشد از طریق برنامه‌های مختلف رفت و آمدهای کاربران تلفن‌های همراه آندروید و حتی آی‌اواس را زیر نظر گرفته و حتی اگر آنها تنظیمات مربوط به حریم خصوصی را فعال کرده باشند، داده‌های مربوط به رفت و آمد کاربران را جمع‌آوری و ذخیره کند.
 
 به گزارش آسوشیتدپرس گوگل در زمینه کسب اجازه از کاربران درباره مختصات جغرافی آنها به روشنی عمل می‌کند. برنامه Google Maps از کاربر اجازه می‌گیرد مختصات محل حضور کاربر را ثبت و ذخیره کند و این امر سبب می‌شود، رفت و آمد کاربران زیرنظر گرفته شود.
 
 زیر نظر قرار گرفتن کاربران می‌تواند حریم خصوصی آنها را تهدید کند اما گوگل به کاربران این امکان را می‌دهد که به شکل موقت ویژگی ثبت مختصات را متوقف کنند. این امر سبب می‌شود اطلاعات کمتری درباره نقاط حضور کاربران در اختیار گوگل قرار گیرد. با این حال پژوهشگران دانشگاه پرنستون می‌گویند که این امر واقعیت ندارد و حتی در صورت متوقف کردن ویژگی ثبت مختصات، گوگل این کار را می‌کند. بسیاری از برنامه‌های دیگر گوگل در تلفن‌های آندروید مانند برنامه هواشناسی، مکان حضور کاربران را تقریبا دقیق حدس می‌زنند، حتی اگر آنها ویژگی ثبت مختصات جغرافیایی را متوقف کرده باشند.
 
 عملیات جستجویی که کاربران در گوگل انجام می‌دهند، حتی اگر ربطی به مختصات جغرافیایی نداشته باشند، طول و عرض جغرافیایی محل حضور کاربران را با دقت یک متر، مشخص کرده و آنها را در حساب گوگل افراد ذخیره می‌کنند. این امر حریم خصوصی بیش از یک میلیارد کاربر آندروید و صدها میلیون کاربر آیفون را که از نقشه‌های گوگل استفاده می‌کنند، به خطر می‌اندازد.
 
 پس از رسوایی انتشار اطلاعات کاربران فیسبوک، شرکت‌های بزرگ تکنولوژی به شدت در زمینه شیوه‌های استفاده از داده‌های کاربران زیر نظر گرفته شده‌اند. اتحادیه اروپا نیز قوانین جدیدی در زمینه سیاست محرمانگی و حریم خصوصی کاربران تصویب کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین روزنامه یومیه آمریکا با شعار «آگاهی = دانستن، قدرت است» کار انتشار خودرا آغاز کرد


  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا


  تقویم روز ارتباطات/ «مونه تو» روزنامه نگار، میهندوست و مولف ایتالیایی که شرایط روزنامه نگار بودن را به دست داد


  5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  5 نکته در مورد بهبود راندمان


  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی


  کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» منتشر می شود


  کتاب "روابط عمومی سازمانی" منتشر می شود


  تبلیغات و تبلیغات محیطی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران