درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 25 آبان 1397 - 16:42   

شورای عالی فضای مجازی مصوبه‌ الزامات حاکم بر اینترنت اشیا را ابلاغ کرد

  شورای عالی فضای مجازی مصوبه‌ الزامات حاکم بر اینترنت اشیا را ابلاغ کرد


ادامه ادامه مطلب یک

شجاع الدین طایفه روزنامه نگاری با نیم قرن در لاهیجان تجلیل شد

  شجاع الدین طایفه روزنامه نگاری با نیم قرن در لاهیجان تجلیل شد


ادامه ادامه مطلب دو

سالروز پیدایش «بی بی سی»

  سالروز پیدایش «بی بی سی»


ادامه ادامه مطلب سه

جلوگیری از خستگی چشم ها در اثر خیره شدن به صفحه نمایش کامپیوتر

  جلوگیری از خستگی چشم ها در اثر خیره شدن به صفحه نمایش کامپیوتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  زادروز سیاوش آذری روزنامه نگار با تجربه
  جلوگیری از خستگی چشم ها در اثر خیره شدن به صفحه نمایش کامپیوتر
  احتمال درج پیام هشدار بر روی هر نخ سیگار در کانادا
  سالروز پیدایش «بی بی سی»
  نشست دسترسی آزاد به اطلاعات برگزار می شود
  عرضه آخرین دستاوردهای شرکت ناواکوی بانک مسکن
  بررسی عوامل کاهش قیمت اوراق گواهی حق تقدم بانک مسکن
  تک تک رفتار یک مدیر را زیر نظر داشته باشید
  معاون فرماندار شادگان: روابط عمومی ها نقش مهمی در رضایتمندی های عمومی در جامعه دارند
  روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان سرآمد تعاون روستایی های کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34576صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 23 مرداد 1397 - 20:08
مشتریان بانک مسکن دیده می شوند
رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن اعلام کرد: همه مشتریان بانک چه متقاضیان تسهیلات مسکن و چه سایر دریافت­ کنندگان خدمات بانکی، از دو مسیر به شکل منظم و هدفمند، دیده می شوند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن اعلام کرد: همه مشتریان بانک چه متقاضیان تسهیلات مسکن و چه سایر دریافت­ کنندگان خدمات بانکی، از دو مسیر به شکل منظم و هدفمند، دیده می شوند.
 
 به گزارش شارا؛ مهدی احمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، «شناسایی خواسته­ ها، انتظارات و همچنین انتقادات مشتریان بانک» را جزو برنامه­ های جاری روابط عمومی عنوان کرد و گفت: نگاه متقاضیان تسهیلات مسکن و همچنین مشتریان سایر خدمات بانکی، از طریق بازدید هفتگی تیم­ های کارشناسی روابط عمومی از مدیریت شعب استان­ها و همچنین ارتباط تلفنی مشتریان با کارشناسان دایره کال­سنتر (دایره ارتباط با مشتری) به عنوان دو مسیر تبادل نظر بین بانک و مردم، به شکل مرتب و مداوم در اختیار مدیران ارشد بانک مسکن قرار می­ گیرد. بنابراین، مشتریان بانک مسکن به شکل هدفمند دیده می­ شوند و متناسب با سیگنال­های حاصل از رصد خواسته­ های مشتریان، تصمیمات منعطف برای تسهیلات و خدمات بانکی اتخاذ و به اجرا گذاشته می­ شود.
 
 احمدی با بیان اینکه تمام خواسته‌ها،نقدها و نظرات مشتریان و کارکنان بانک مسکن از سوی ستاد مرکزی این بانک به دقت رصد و بررسی می‌شود اعلام کرد:در اداره روابط عمومی بانک مسکن دایره‌ای با عنوان دایره افکار سنجی وجود دارد و فعالیت می‌کند که هم نیازهای مشتریان و هم نیازهای همکاران بانک مسکن را با انجام تحقیقات و مطالعات مورد نیاز مورد بررسی و شناسایی قرار می دهد؛در این دایره با انجام این تحقیقات مشخص می‌شود که علاوه بر نیازهای موجود،چه نقاط قوت و ضعفی در بخش‌های مختلف وجود دارد که بتوان ضمن تقویت و تاکید بر نقاط قوت،برای پاسخ به نیازهای مشتریان و کارکنان، نقاط ضعف را نیز برطرف کنیم.
 
 احمدی خاطرنشان کرد: معمولا هر 6 ماه یکبار این تحقیقات انجام شده و نیازهای موجود در ارتباط با روابط داخلی وخارجی بانک مسکن رصد می‌شود تا مسایلی که در واحدهای صف و ستاد بانک مسکن وجود دارد و بعنوان نیاز همکاران یا مشتریان مطرح است مورد شناسایی و چاره‌جویی قرار بگیرد.
 
 وی افزود: در بانک مسکن با دو گروه مخاطبان مواجه ایم؛ یک گروه مشتریان برون سازمانی هستند که در واقع مشتریان و متقاضیان استفاده از خدمات بانک مسکن (افتتاح کنندگان حساب، استفاده‌کنندگان و متقاضیان تسهیلات بانکی و ...) هستند و گروه دوم نیز همکاران بانکی هستند که در داخل سازمان و در شعب و واحدهای گوناگون بانک مسکن مشغول فعالیت هستند.
 
 احمدی تصریح کرد: در اداره کل روابط عمومی همچنین بحث بازدید از شعب بانک مسکن هم در شهر تهران و هم در سایر شهرها و استان ها در برنامه کاری قرار دارد که معمولا در هر هفته یک استان و یک شعبه مورد بازدید قرار می‌گیرد که در آنجا گپ و گفت کاری با رییس و معاونان و سایر همکاران شعبه و به خصوص مشتریان بانک صورت می‌گیرد تا نیازهای موجود در ارتباط با انواع خدمات بانکی،محصولات و سایر موارد مطرح و مرتبط با حیطه فعالیت بانک و شعب مورد شناسایی قرار گرفته و در زمان مناسب و در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.
 
 وی ادامه داد: نتایج این بازدیدها به صورت منظم به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک مسکن گزارش می شود تا مدیران ارشد بانک نیز در جریان این مسایل قرار گرفته و به منظور رفع چالش‌های احتمالی راهکارهای مناسب اتخاذ شود.به دنبال این گزارش‌ها در صورت نیاز تصمیمات لازم از سوی هیات مدیره تصویب و به ادارات مربوطه ابلاغ می‌شود.
 
 احمدی تصریح کرد: همچنین این نیازها از سوی مدیرکل و سایر همکاران ما در اداره کل طرح و برنامه نیز رصد شده ومورد رسیدگی قرار می‌گیرد تا از این طریق طرح‌ها و برنامه‌های مورد نیاز ارایه شود؛ به این معنا که بر اساس این نیازسنجی، محصولات و برنامه‌های مورد نیاز طراحی شده یا تنوع بخشی می‌شود و می‌توان متناسب با ضرورت‌های موجود محصولات جدیدی نیز ارایه کرد. واحد دیگری در این زمینه در حال فعالیت است که در واقع واحد «کال سنتر» نام دارد؛این واحد،در اداره کل روابط عمومی مستقر است که مشتریان و همکاران می‌توانند از طریق انواع وسایل ارتباطی مانند ایمیل،تلفن،شبکه‌های مجازی،فکس و ... نیازهای خود را مطرح کنند؛در صورت طرح سوالات،به این سوالات پاسخ داده می شود و در صورت نیاز سوال و ابهام آن‌ها برای بررسی و پاسخ مناسب به واحدهای فرادست مربوطه ارجاع می‌شود و پاسخ به فرد یا افراد سوال کننده منتقل می‌شود.در واقع مشتریان و همکاران بانک مسکن می‌توانند برای دست‌یابی به هر سوال و یا ابهامی با دایره کال سنتر (دایره ارتباط با مشتری) تماس حاصل کنند و پاسخ مناسب را دریافت کنند.
 
 احمدی همچنین با بیان اینکه به طور قطع به روز آوری انواع محصولات بانکی همچون تسهیلات بانکی با در نظر گرفتن نیازهای موجود در بازار و در میان مشتریان انجام می‌شود،گفت:همه این اقدامات نیز در چارچوب مقررات شورای پول و اعتبار انجام می‌شود. در واقع تمام محصولات بانک مسکن متناسب با نیاز روز بازار مسکن و خواسته مشتریان در چارچوب مقررات شورای پول و اعتبار طراحی می‌شود،به بحث و بررسی گذاشته شده، در صورت وجود اشکال در آن رفع نقص شده،نهایی می‌شود و به شعب و واحدهای مربوطه ابلاغ می‌شود.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز پیدایش «بی بی سی»


  زادروز سیاوش آذری روزنامه نگار با تجربه


  نشست دسترسی آزاد به اطلاعات برگزار می شود


  جلوگیری از خستگی چشم ها در اثر خیره شدن به صفحه نمایش کامپیوتر


  معاون فرماندار شادگان: روابط عمومی ها نقش مهمی در رضایتمندی های عمومی در جامعه دارند


  تک تک رفتار یک مدیر را زیر نظر داشته باشید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار شد/ گزارش کامل